Eu zic ca-i normal sa scoata abur si sa arunce pe la joja atunci cand o scoti afara. Pana la urma rolul uleiului este sa lubrefieze, dar si sa raceasca componentele din motor. In exploatare uleiul ajunge la 100gr, deci e f fierbinte in interior, rezulta ca e normal sa scoata abur atunci cand deschizi busonul ori alta gaura. Exista prin urmare o diferenta notabila de temperatura intre interior si exterior. Legat de presiune, la fel, e normal sa-l arunce pt ca pompa de ulei asta face, creaza presiune in interior, il impinge prin toate zonele care necesita lubrefiere si racire. Prin urmare pe langa faptul ca-l sprituieste in interior prin tot felul de stutzuri, la fel il exista si alte trasee prin blocul motor a.i. sa-l duca in toate acele zone critice. Tin minte ca circulau si niste filmulete educative pe net in care se explica modul de functionare a sistemului de lubrefiere/racire. Daca nu ai probleme cu masina, nu inteleg ori nu va inteleg de ce trebuie sa scoateti joja ori sa-i deschideti busonul de umplere, ca sa vedeti ce? Abur si eventual sa va improste cu ulei fierbinte? Maxim ar fi sa stai in fata motorului cu joja scoasa si sa-ti pui un prieten sa accelereze Glumesc, sa nu faci asa ceva...