Jump to content

RaYn3

Contributors
  • Posts

    2491
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

RaYn3 last won the day on October 3 2023

RaYn3 had the most liked content!

About RaYn3

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    F1, CS

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d xDrive F10 Imperial Blau Metalic

Recent Profile Visitors

20089 profile views

RaYn3's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

691

Reputation

  1. Eu zic ca-i normal sa scoata abur si sa arunce pe la joja atunci cand o scoti afara. Pana la urma rolul uleiului este sa lubrefieze, dar si sa raceasca componentele din motor. In exploatare uleiul ajunge la 100gr, deci e f fierbinte in interior, rezulta ca e normal sa scoata abur atunci cand deschizi busonul ori alta gaura. Exista prin urmare o diferenta notabila de temperatura intre interior si exterior. Legat de presiune, la fel, e normal sa-l arunce pt ca pompa de ulei asta face, creaza presiune in interior, il impinge prin toate zonele care necesita lubrefiere si racire. Prin urmare pe langa faptul ca-l sprituieste in interior prin tot felul de stutzuri, la fel il exista si alte trasee prin blocul motor a.i. sa-l duca in toate acele zone critice. Tin minte ca circulau si niste filmulete educative pe net in care se explica modul de functionare a sistemului de lubrefiere/racire. Daca nu ai probleme cu masina, nu inteleg ori nu va inteleg de ce trebuie sa scoateti joja ori sa-i deschideti busonul de umplere, ca sa vedeti ce? Abur si eventual sa va improste cu ulei fierbinte? Maxim ar fi sa stai in fata motorului cu joja scoasa si sa-ti pui un prieten sa accelereze Glumesc, sa nu faci asa ceva...
  2. Tare rau masina. Nici nu mi-am imaginat ca exista anumite dotari pe F30/F36. Spor la vanzare.
  3. I-am zis deja la neamtz sa incerce sa le activeze pe toate si sa vada daca se trece in verde, doar ca cel mai probabil si-a dat ochii peste cap ca deja i-am cerut probabil prea multe. Astept sa vad daca vrea sa faca ori ba si acest mic efort. E belea cu ei. Multi se comporta de parca n-ar fi in interesul lor sa-si vanda marfa, nu sunt asertivi asa cum m-as astepta eu sa fie. Ce-i drept am dat peste putini care dupa un timp, veneau si te intrebau ei daca te mai pot ajuta si cu altceva. In fine.
  4. Salutare. Caut sa cumpar un G30 si am observat la unul pe care ma bate gandul sa-l cumpar ca are acel buton de Intelligent Safety cu rosu/orange, adevarul este ca nu se vede f bine. Stiu ca de obicei cerculetul in interiorul caruia se regaseste acel icon de masina e de culoare verde. Am cautat putin si am aflat ca isi schimba culoarea daca unul din sisteme este dezactivat. Se poate cumva sa fie totusi ceva defect la unul din sisteme?
  5. Ce motorizare ai? benzina sau motorina? Daca ai benzina atunci iti recomand sa ramai pe acel 0W30, iar daca ai motorina, poti si 0W30, dar mai recomandat ar fii un 5W30. Diferenta intre cele doua consta in vascozitatea la rece. 0W va curge mai repede atunci cand pornesti masina, la prima cheie decat un 5W. La benzina arderea este mai uscata decat la un diesel, asta-i si motivul pt care se foloseste 0W la benzinare, ca sa ajunga uleiul cat mai repede in toate zonele care necesita lubrefiere. Punctul critic il reprezinta evident pornirea.
  6. Din pacate se folosesc intr-adevar nituri de plastic din cate-mi amintesc la F10. Dar chiar daca e din aluminiu atunci nitul acela il dai jos cu o bormasina si un burgiu ceva mai mare in diametru decat diametrul nitului. Practic il poti da jos doar cu varful unui burghiu mai mare. Ulterior incerci sa prinzi cu ceva surub atofiletant ori ceva sistem surub metric cu o piulita. Eventul sa pui si o saiba grover/cu dinti ca sa nu se desfileteze de la vibratii mai tarziu.
  7. Cel mai probabil de aceasta data tampoanele motor sunt uzate. Poti merge la un mecanic sa constate
  8. E problema comuna la N-uri, capacul culbutori se deformeaza si nu mai etansaeaza corespunzator. In felul asta uleiul se prelinge prin zona neetansa si ajunge pe corpul filtrului DPF. Atunci cand asta din urma isi da regenerare, tot uleiul asta incepe sa arda evident, de aici si fumul. Problema se rezolva prin inlocuirea capacului. Stiu ca era doar OE, deci undeva la ~1500RON. Probabil ca multi iti vor spune sa inlocuiesti garnitura capacului, doar ca n-o sa rezolvi problema.
  9. Daca nu-i din cauza bateriei care-i pe duca probabil, atunci posibil din cauza calculatorului DDE sa faca fentele astea. Prima oara mergi sa-ti testeze bateria. Eventual cauta un DDE similar si testeaza-l daca poti inainte sa-l cumperi desi nu cred ca-i o avere SH.
  10. Don't bother too much Baetu' e neaosh d-al nostru. Mai deschisa un alt topic similar, dar de asta data in limba noastra mioritica Vrea sa fie sigur ca-si rezolva problema.
  11. Nu inteleg ce nu-i clar...ai pus atat alte bujii decat cele care trebuie cat si alt modul sau poate doar modulul e gresit. Nu stiu cum le-ai gherlit. Fie nu le-ai comandat dupa seria de sasiu, ai zis ca toate sunt bune, fie ai primit altceva de la vanzator, doar tu stii.
  12. Mie mi-a mers de fiecare data cu apasat lung timp de ~30sec a butonului de volum, atat la E90 cat si la F10.
  13. Problema este cu uzura motorului, mai exact segmentii de ungere. Poti incepe cu epurator, turbina, doar ca la final tot aici vei ajunge. Are o varsta, rulaj, destul, nu stii cum a fost exploatata, desi mai mult ca sigur a fost forjata. Fiind M57, practic are acelasi design ca si M47 de 2litri si de ce fac aceasta comparatie...pt ca si acesta din urma se confrunta cu consumul de ulei. L-am avut pe E90 si imi consuma undeva la 0.3litri/1000Km. Plus multi altii daca stai sa cauti. Eu zic sa gasesti un mecanic specializat pe BMW si sa-i inlocuiesti acei segmenti de ungere. Uleiul ala ti-l arde, de acolo si fumul in exces, fum albastru.
  14. Nici n-ai sa reusesti daca nu sti cu ce se mananca. Trebuie sa mergi in reprezentanta pt treaba asta. Nu-i un update obisnuit pe care il faci pe laptop ori pe telefon.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.