Jump to content

RaYn3

Contributors
  • Posts

    2524
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

RaYn3 last won the day on November 28

RaYn3 had the most liked content!

About RaYn3

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    F1, CS

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d xDrive F10 Imperial Blau Metalic

Recent Profile Visitors

20230 profile views

RaYn3's Achievements

  1. RaYn3

    2025 BMW X3 G45

    Cam asa este din pacate. S-au pus materiale mai slab calitative, in schimb poate ca n-ai bagat atat de mult seama pt ca ti-au luat ochii cu un design actualizat fata de generatia precedenta. De o luna jumatate am trecut la G31, asta dupa ~8ani de F10. Inclusiv la G30 se simte o scadere a calitatii in raport cu F10 si zic asta fara a urca F10-le pe un piedestal al calitatii. Dimpotriva, n-a fost, doar ca imediat la o generatie distanta, anumite aspecte le resimt intr-un mod negativ. Primul lucru care-mi vine in minte la momentul asta si de care ma lovesc la fiecare drum este modul in care se inchid usile la G31. Nici la F10 nu mi-a placut cum se inchideau usile fata in primul rand, doar ca la G3x acestea au un sunet ieftin, poate sa nu exagerez, dar se aud ca la un logan. Nu mai are nici o treaba cu acel sunet infundat cu care am fost obisnuiti in trecut mai ales la o masina premium. Acum pot intelege si faptul ca e nevoie sa reduci greutatea anumitor componente si din cauza asta trebuie sa cauti alternative, doar ca nu-i asta motivul principal. Un alt aspect ar fii acele covorase de velours. Cele de pe G3x zici ca sunt din carton, un material f usor in comparatie cu mochetele de pe F10. Clar mai sunt si altele. Desi am stat intr-un G60, doar ca nu suficient de mult timp, mi-e teama ca povestea se repeta chiar mai agresiv. Cel putin la G61 au renuntat la deschiderea geamului de pe haion, o adevarata blasfemie tinand cont ca acest lucru era un trademark BMW. Evident au ales acest lucru din considerente strict de costuri.
  2. RaYn3

    2025 BMW X3 G45

    Da, nici mie nu-mi place deloc noua linie de design cu care se afiseaza cei de la BMW cu aceste ultime modele. Daca te uiti la acest XM si te uiti la multe modele actuale iti dai seama ca sunt o sumedenie de linii trase in toate directiile, imbrobodite cu tot felul de detalii, pline de plastic lucios aka piano black peste tot la exterior, parca tipa dupa atentie. S-au indepartat cam mult de la stilul mai business, sport care i-a consacrat. Parca brusc alearga dupa tot felul de pustani care vor sa fie unici asa cum se cere in prezent. Eu as cauta un alt designer-sef sau macar as schimba macazul catre o reinterpretare actualizata. Poate cu noul seria 3, Neue Klasse reusesc sa revina pe un fagas de design mai sobru. NU mai mentionez de calitate, care parca scade tot mai mult prin prisma goanei dupa profit.
  3. Capacul culbutori il cumperi pe OE de pe bavauto spre exemplu, costa undeva la 1400RON acum 2-3 ani cand l-am schimbat eu. Mai platesti vreo 500RON la un mecanic sa-l schimbe si aia e. Ai scapat cu totul pe la vreo 500Euro in loc de 800Euro doar piesa. Legat de caseta trebuie sa mergi la cineva care reconditioneaza si vezi ce-ti recomanda. Reprezentanta are preturi de cocaina. Acolo mergi doar daca ai masina noua, in garantie, cu service inclus sa-ti faca lucrarile uzuale. Altfel, la o masina SH si cu ceva ani in spate, clar nu se renteaza sa le calci prea des pragul. Au tarife orare f mari ca sa-si sustina business-ul. Sa plateasca salariile tuturor de acolo, licente, dar sa mai faca si profit pt companie.
  4. RaYn3

    2025 BMW X3 G45

    Din pacate au luat-o rau la vale cu nivelul de calitate, cu materialele utilizate mai ales in aceste ultime modele, indiferent ca-i vorba despre acest X3, dar la fel as mentiona si G60-ul, seria 5. Cost reduction-ul si implicit profitabilitatea crescuta isi pun adanc amprenta.
  5. Am cumparat subscriptia pentru actualizare harti, doar ca nu stiu exact acum se si face? Mi-e greu sa cred ca o sa se actualizeze automat prin sim-ul instalat in masina pt CD? N-am gasit nici o optiune prin masina sa-i dau update. Trebuie totusi pusa mapa pe un stick ori chiar se face automat?
  6. Exact, am avut problema asta la fostul E90. Parbrizul fusese schimbat, iar in zona din dreapta-sus era o zona mica fara acel silicon, la fel imi suiera pe la 100 la ora daca mai tin minte bine.
  7. Mda, atunci de aia nu-i dau de cap. Merci de confirmare.
  8. Pt optiunea de "My Trips" stiti ce trebuie activat in prealabil? Sau mai bine zis, merge pe ID6? In iDrive nu gasesc nimic legat de bifat My Trips asa cum tot circula niste filmulete pe yt, doar ca acelea sunt pt ID7. O fii din cauza ca in iDrive nu sunt logat cu acelasi cont pe care-l am pe telefon prin aplicatie?
  9. Pai e cam nasol daca pompa de ulei are probleme. Eu nici n-as mai merge cu ea pana nu verifica un mecanic. Risti sa pui in cap intreg motorul. Ce altceva sa-i mai cauti? Treaba asta trebuie rezolvata de urgenta. Nu te joci cand ai eroare de presiune scazuta la ulei, pompa de ulei...
  10. Nu am update de 2022, e de 2018, adica de cand s-a fabricat masina Da, am zis ca am gasit in meniul de clima, doar ca era mult mai usor sa faci treaba asta cu rotita din bord. E ok totusi ca au pus acel buton de Menu pe panoul de clima, ai macar un shortcut.
  11. In legatura cu CarPlay-ul, da, trebuie sa activezi pe Siri, altfel nu merge. Am facut pairing la iphone-ul sotiei si merge CarPlay-ul. Problema este ca nu merge full-screen din cauza ilevel-ului vechi si intr-adevar e aiurea sa vezi doar pe jumatate de ecran.
  12. Multam RedCap O sa vad cu butonul de Menu de pe panoul de clima. Sincer, la prima vedere nici n-am stiut ca-l am, dar m-am uitat la pozele de mai sus si am vzt ca este intr-adevar acolo
  13. N-am spalat-o deloc pana acum, am tot asteptat de altfel o zi cu ceva soare si fara precipitatii. E greu intr-adevar in perioada asta. Posibil sa fii fost de dinainte, poate cum a spalat-o dealer-ul. Da, am aflat de ingalbenirea lightguide-urilor din DRL-uri. Clar ca o sa le urmaresc si n-o sa le las sa se ingalbeneasca. Am observat deja ca merge ciudat fata de F10. Doar ca problema vine din faptul ca au eliminat acea rotita prin care puteai seta temp fluxului de aer pe gurile din fata. Ulterior am gasit ca totusi poti face lucrul asta dar din iDrive, din meniul pt Climate. E destul de aiurea acest nou sistem din pacate. Pana cauti prin toate meniurile alea, ti se ia si lasi sa sufle asa prost. Pana la un moment dat, sufla cald, imediat dupa ce am plecat, s-a incalzit motorul, dupa care incepe sa bage mai rece prin gurile din fata, dar in continuare cald pe la parzbriz. Daca intri in meniul de Climate, poti intr-adevar sa tragi de acele slidere spre mai cald ori spre mai rece si va sufla in consecinta si pe aici acelasi aer pe care l-ai ales. Un mare minus as zice.
  14. Salutare. Astazi am achizitionat subscriptia pentru CarPlay si pt ca au o oferta de -20% pt toate optiunile disponibile in CD. Desi dintotdeauna sunt utillizator de Android, am de la munca un iPhone SE2 pe care l-am conectat, dar nu reusesc sa si pornesc CarPlay-ul. Am facut pair-ing din nou, cumva imi zice ca merge si CarPlay-ul, doar ca nu pot accesa efectiv interfata. Am citit ca trebuie sa fie activ si Siri, doar ca pe telefonul de munca e dezactivat si nu-l pot activa. Sa fie cumva din aceasta cauza? O sa incerc si cu telefonul sotiei sa vad daca totusi de aici vine problema.
  15. Esti sigur? La F10 nu se activa frana de mana, doar daca aveam in prealabil activat AH-ul. La G31 am observat ca ramane AH-ul activat la urmatoarea pornire, dar fara sa se mai activeze ulterior frana de mana. Sper sa nu ma fii inselat totusi ca n-o am de multa vreme.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.