Jump to content

RaYn3

Contributors
  • Posts

    2505
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

RaYn3 last won the day on October 3 2023

RaYn3 had the most liked content!

About RaYn3

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    F1, CS

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d xDrive F10 Imperial Blau Metalic

Recent Profile Visitors

20146 profile views

RaYn3's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

698

Reputation

  1. Cel mai bine sa fie original, dar cel mai probabil trebuie codat, din cauza asta nici nu ti-au mers.
  2. Zilele trecute cand dimineata au fost temperaturi cu minus, -3, -4gr, am descoperit ca usa de la sofer nu vrea sa se deschida de la exterior. In prima dimineata, am reusit sa o deschid din interior si asta pt ca la celelalte usi nu am problema asta, doar ca la un moment dat am fortat putin manerul, la final acesta ramanand "loose". Faza a fost ca dupa aceea nu se mai inchidea usa sub nici o forma, inclusiv din interior. Fiind duminica dimineata am intrat putin in panica pt ca am zis ca daca s-o fi rupt ceva prin usa, atunci am belit-o pt ca n-o mai pot incuia, nici de plecat nu mai puteam pleca, mecanici disponibili, putin probabil. Pana la urma, am oprit motorul si cumva si-a revenit, atat din interior cat si din exterior totul a functionat normal. Problema este ca treaba asta s-a repetat si a doua zi, doar ca de data asta n-am mai fortat manerul, am deschis prin dreapta, am plecat si intre timp s-a dezghetat "chestia" care ingheata acolo in usa. Intrebarea este, s-a mai confruntat cineva cu problema asta? Daca da, care ar fii recomandarile? Este tija metalica din usa? sau ceva prin broasca? Este evident ca undeva pe traseu este ceva apa care dupa ce ingheata blocheaza mecanismul.
  3. Pana la urma s-a dat drumul la update free? A reusit sa faca ceva careva? In CD update-ul costa 300RON/an, deci nici vorba de free.
  4. Da, e fain webasto-ul cand e rece afara, stiu ce zici. Si eu ma obisnuisem cu caldurica pe timp de iarna indeosebi, dar deh, am zis ca nu mai stau sa caut ca deja mi se luase. Precedenta de care povesteam in primul post avea si webasto, dar nu avea ventilatie, desi as fii preferat-o pe prima. E bine totusi ca am incalzirea in scaune si in volan. Plus ca fiind benzinar, se incalzeste f rpd, dupa cateva colturi de strada, deja incepe sa bage cald.
  5. E ok Romulus si asa. Cred ca e mai bine sa fie un thread separat doar pentru ConnectedDrive si cumva toate discutiile sa se tina aici.
  6. Da, e martie 2018 ca si data de productie. Multumesc pentru urari. Toate cele bune
  7. Ce inseamna acest repair kit? De unde se poate procura? Ma gandesc ca la dealeri o data cu acest release va fi si mai dificil sa ajungi. Probabil ca vei prinde slot in cateva luni.
  8. Salutare. La trei luni dupa ce am vandut fostul F10, a venit momentul sa prezint ultima achizitie, respectiv noul membru al familiei Evident ca am ramas in familia BMW si in aceeasi gama, adica seria 5, doar ca generatia imediat urmatoare si anume, G3x. Este vorba despre un touring in primul rand, fiind primul model in aceasta caroserie in ceea ce ma priveste, deci un G31, este benzina de aceasta data, motorizarea 30i, este alba, Alpine Weiss si este cu pachet M, interior cat si exterior. Pe langa toate cele enumerate mai sus, dpdv al dotarilor sta destul de bine zic eu, ar fi peste medie. Mai jos puteti regasi si o lista mai exacta conform bmw vin decoder. In cazul meu, de aceasta data am bifat cateva premiere daca le pot zice asa, principalele fiind cele legate de motorizarea pe benzina, dar si prin prisma caroseriei. Dupa doua diesel-uri, acest benzinar este cu totul altceva. Este multa liniste de aceasta data, este rafinat, nu tu vibratii. Desi am fost dupa ea in Deutschland acum o saptamana, inca am nevoie de timp sa o cunosc, desi cumva vin tot de pe un seria 5, mi se pare totusi un salt destul de mare intre cele doua generatii. Sincer nu m-am asteptat, iar asta intr-o nota pozitiva in mare. Desi am cautat si verificat f multe masini in tot acest rastimp, iar in cazul uneia destul de asemanatoare cu aceasta m-am razgandit cred de doua ori, de mi-au zis respectivii nemti ca nu mai vor sa faca business cu mine Pana la urma m-am oprit asupra acesteia, posibil si pt ca era f asemanatoare cu cea de mai sus. Era tot alba, tot touring, 530i evident, M-Packet si in mare aceleasi dotari. Am mai scris pe alte thread-uri despre diverse aspecte de care incerc sa-mi dau seama, deci sper ca si prin aceasta prezentare sa reusesc sa inteleg si celelalte aspecte care sunt inca neclare la aceasta data. Ca si dotari din cele care mi-as fi dorit sa le aibe, as enumera webasto-ul si poate cluster-ul full digital, optiunea 6WB ori de ce nu Digital Cockpit-ul, desi optiunea asta a venit pe G30 undeva pe final de 2019. Desi nu ma uitam la cele fara clusterul full digital, mi-am dat seama ca nici acesta, cel semi-digital nu arata rau in realitate. La F10 am avut aceeasi optiune de cluster, 6WA-ul. Pe parcurs probabil ca o sa-i fac retrofit si o sa am si aceasta optiune. Mai rau imi lipseste parca mai tare Auxiliary Heating-ul pe care il aveam pe F10, iar acum iarna ar fi fost o bucurie nemaipomenita. La drumul inapoi spre casa, masina fiind achizitionata de undeva la vreo 100km de Frankfurt, masina s-a comportat exemplar, a fost cumva ca si un fel de test cei 1300Km parcursi in decursul a doua zile. La achizitionare, masina a avut 91 465Km, deci un rulaj mai redus care imi vor permite sa o pastrez poate o perioada mai indelungata in functie si de nevoile din urmatorii ani. In momentul de fata incerc sa activez CarPlay-ul si incerc sa-mi dau seama care ar fi cea mai buna optiune. Am reusit sa fac cont de ConnectedDrive si am observat ca pot achizitiona din My BMW optiunea de CarPlay pe langa alte optiuni. Acum nu stiu daca am facut bine ca mi-am facut cont pe Romania, desi din ce am mai citit, unii vorbeau ca ar trebui sa-ti faci cont pe server de Germania ca sa ai acces la mai multe functii. Poate ma lamuriti cei cu mai multa experienta. De asemenea, nu mi-am dat seama de ce BMW Apps este greyed-out, prin urmare n-am acces la vreme si nici la News. Am dat restart azi la HU, dar degeaba, nu s-a activat. Optiunea de CD este activata pe timp nelimitat, deci n-ar trebui sa fie de aici problema. Cineva imi zicea ca ar trebui achizitionat pachetul de Connecte Booster, dar nu sunt sigur. Cred ca am scris deja destul de mult, va las mai jos niste poze, dar si optiunile. 1CA Selection Of Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 223 Adaptive Suspension 230 Eu Specific Additional Equipment 248 Steering Wheel Heating 258 Runflat Tyres 2NH M Sportbrake 2PA Locking Wheel Bolts 2TB Sport Automatic Transmission 2VB Tyre Pressure Indicator 2VH Integral Active Steering 302 Alarm System 322 Comfort Access System 337 M Sport Package 3AC Trailer Tow Hitch 3DS Bmw Display Key 3MC Ind.roof Rails High-gloss Shadow L 402 Panorama Glass Roof 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 441 Smokers Package 453 Active Seat Ventilation, Front 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 4HA Seat Heating Front And Rear 4LF Fi.wood Tr.fin.ri.w.h.t.f.pe.chrom 4NE Blow-by-heater 4T8 Expanded Exteriror Mirror Package 4UR Ambient Light 534 Automatic Air Conditioning 548 Speedometer With Kilometer Reading 552 Adaptive Led Headlight 5A1 Led-fog Lights 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AL Active Protection 5AT Driving Assistant Plus 5DN Parking Assistant Plus 5DV Remote Control Parking 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 650 Cd Player 654 Dab Tuner 676 Hifi Loudspeaker System 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services 6AP Remote Services 6NW Telephony With Wireless Charging 6WD Wifi Hotspot 710 M Leather Steering Wheel 715 M Aerodynamics Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 775 Individual Roof-lining Anthracite 7R7 Innovation Package 7XP Connecteddrive Navigation Package 801 Germany Version 851 Language Version German 879 German / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TF Active Protection For Pedestrians 931 Winter Wheels Instead Of Summer Wh 9BD Business Package
  9. Ms de raspuns. E 2018, deci ar trebui sa fie OK. ENET-ul care-l am se conecteaza prin portul ethernet. M-am conectat cu o versiune mai veche de ISTA-D pe care o foloseam la F10, dar in primul ecran cu identificarea, in partea de jos erau multe campuri cu semnul exclamarii, desi a identificat partial masina. Ulterior am reusit sa scanez dupa erori, dar la stergere cred am primit ceva erori. Am intrebat si de interfata pt ca desi fizic e acelasi conector, l-am bagat cam greu si la fel de greu l-am si scos afara.
  10. Salutare. M-ar interesa doar ISTA-D-ul, ce ar trebui sa dau jos din toate acele pachete? Pe langa acest aspect as mai avea niste intrebari: 1. Asta ar fii ultima varianta disponibila? 2. Pt G30 este full-compatible aceasta versiune? 3. Ca si interfata la G30, ar mai merge Enet-ul folosit in cazul meu in trecut la F10?
  11. Salutare. La G31 care versiune de ISTA-D functioneaza? De asemenea, cablul E-NET mai functioneaza? Intreb pt ca am avut o versiune cred mai veche de ISTA pe care o foloseam la F10, m-am conectat tot cu aceasta versiune la al meu G31 si in primul ecran unde identifica masina, in partea de jos erau multe campuri cu semnul exclamarii, semn cred ca nu prea stia despre ce-i vorba. A fost ciudat ca desi i-am dat conectare cu testare, nu a facut testarea, a trebuit sa-i dau inca o data Testing, dar tot dadea ceva erori si dupa ce le-a citit cumva, s-a comportat ciudat dupa ce le-am sters, iar ceva eroare.
  12. Salutare. Pana la urma sunt proaspat posesor de G31, 530i si pe langa alte chestii de care incerc sa-mi dau seama, sa o cunosc mai bine zis, incerc sa aflu care-i cea mai buna metoda de a activa Carplay-ul. Aseara am configurat Connected Drive-ul, acum nu stiu daca am facut bine inregistrand-o pe server de RO, dar in lista afisata acolo apare si Activare CarPlay la 1530RON. Am citit ca mai sunt si alte metode, chiar si cei de la Bimmer vand o activare lifetime. Probabil in perioada urmatoare urmeaza sa-i fac si o prezentare, doar ca am nevoie de recuperare dupa doua zile f obositoare.
  13. Era dezactivat intr-adevar unul din sisteme. Cand le-a pus pe All ON s-a schimbat si culoarea cerculetului din rosu in verde. Intre timp am observat acelasi comportament si la altele, semn ca la fel, unul din sisteme erau OFF.
  14. Eu zic ca-i normal sa scoata abur si sa arunce pe la joja atunci cand o scoti afara. Pana la urma rolul uleiului este sa lubrefieze, dar si sa raceasca componentele din motor. In exploatare uleiul ajunge la 100gr, deci e f fierbinte in interior, rezulta ca e normal sa scoata abur atunci cand deschizi busonul ori alta gaura. Exista prin urmare o diferenta notabila de temperatura intre interior si exterior. Legat de presiune, la fel, e normal sa-l arunce pt ca pompa de ulei asta face, creaza presiune in interior, il impinge prin toate zonele care necesita lubrefiere si racire. Prin urmare pe langa faptul ca-l sprituieste in interior prin tot felul de stutzuri, la fel il exista si alte trasee prin blocul motor a.i. sa-l duca in toate acele zone critice. Tin minte ca circulau si niste filmulete educative pe net in care se explica modul de functionare a sistemului de lubrefiere/racire. Daca nu ai probleme cu masina, nu inteleg ori nu va inteleg de ce trebuie sa scoateti joja ori sa-i deschideti busonul de umplere, ca sa vedeti ce? Abur si eventual sa va improste cu ulei fierbinte? Maxim ar fi sa stai in fata motorului cu joja scoasa si sa-ti pui un prieten sa accelereze Glumesc, sa nu faci asa ceva...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.