Sfatul meu ca posesor de Bmw 316i NFL - motor m43, este ca poti gasi un model ingrijit in banii tai dar trebuie sa ai foarte mare grija de la cine cumperi si cum a fost intretinuta masina. Pot sa confirm ca m43 este un motor foarte fiabil, in care intradevar am investit bani dar daca o tii din scurt iti va oferi o mare placere la condus. Ce trebuie neaparat sa verifici cand cumperi un e46 bezinar: - daca are scurgeri de ulei (in cele mai multe cazuri sunt doar garniturile de schimbat dar te ajunge undeva la 400-500 lei cu tot cu manopera) - piesa cu tepi - daca nu baga aer cald/rece - undeva la 300 lei piesa noua si cam 150 lei de schimbat - daca are fluctuatii la relanti (aici pot fi mai multe piese care necesita schimbare: debitmetru, ventil aerisire carter etc). Practic, trage aer fals pe undeva si motorul nu mai merge rotund. Se poate trai cu asta - bucsa diferential (se aude o bubuitura din spate de la cardan cand schimbi vitezele. Piesa costa undeva la 100 lei dar manopera e cam 200 lei) - vasul de expansiune (asta sigur crapa la un moment dat si curge lichid de racire) - toba rugineste dar se schimba relativ usor Depinde foarte mult de tine cum vrei sa ai grija de masina. Poti merge cu ea si daca iti curge ulei dar trebuie sa stai cu rezerva in portbagaj sa completezi mereu. Parerea mea e ca la 3000 euro gasesti un model ingrijit corect dar cauta proprietar nu samsar.