Salutări și sper că vă găsesc pe toți cu bine! Mai vin și eu cu niște povești. Tot în 2018 am făcut și un mic detailing la interior, am făcut plafonul negru, am reparat/curățat trapa și am trecut în inventar rugina de sub mochetă.Am găsit ceva ce seamănă a alcantara la fibră dar e mult mai subțire și fără burete, pentru auto nu mai aveau așa că am luat din ăsta pe grabă, că deh...aveam deja jumate de mașină la mine în cameră. Pentru poliță am folosit un vinyl spray de la Duplicolor. Se absoarbe mult și încrețește puțin materialul, dar a ieșit ok, nu mai e mov și ars de soare. Plastidip am folosit la reglajul centurii dar nu prea ține având frecare mare. Mânerele și parasolarele le-am găsit la dezmembrări, n-am știut cu ce să le vopsesc. Apoi la trapă am reușit să pierd șuruburile de la plafon și merg așa fără, că nu vin separat și nu știu ce mărime au. Am vrut trapă neapărat la mașină, mi-a cam trecut, o s-o dau jos și îmi fac un plafon din carbon/kevlar imediat cum îmi găsesc un atelier/garaj ceva. La începutul anului trecut motorul pierdea ulei și antigel alarmant și în mers și parcat cam 1 litru pe săptămână de ulei/antigel. De data asta am fost ceva mai inspirat și văzând că nu-i place nici cum de mine la blestematul ăsta de motor...altu din dezmembrări nu fu bun, refăcut aproape de la zero nu i-a convenit, a trebuit găsită o altă soluție, ceva ce trebuia făcut în urmă cu vreo 5 ani...Am găsit un 320I, probabil cel mai forjat e46 din Timișoara, defapt cu siguranță. Fără numere, fără acte, gaură cu flexu înainte de finală, fără baterie și altele ce le voi afla pe parcurs.Am pornit motorul, părea că merge bine, rotund, catalizatoarele originale intacte. Am dat o tură cu el și o murit înstant. Ce-a mai grea pedală de accelerație și cel mai ciudat ambreiaj. M-am gandit o zi două și l-am luat totuși că nu mai puteam merge sau sta cu al meu nici cum. La swap am descoperit de ce motorul nu mergea chiar cum trebuie. Ambreiajul avea un distantier la pedală de 1 cm, altfel presa prea tare în placă și se măcina iar cablul de accelerație era corodat și nu se accelera cum trebuie. Pe lângă asta toate anexele erau praf, releu încăcare, bobină electromotor, electro-ventilator. role, curele, pompă servo defecte, avea 4 din 6 litri de ulei când l-am luat și era negru ca noaptea, suporti motor/cutie muci. După ce am făcut tot ce era de făcut, 2 schimburi de ulei, la interval scurt să fiu sigur că măcar este curat, motorul merge chiar foarte bine și sănătos. Diferența de "32 cai" față de 1.9 e enormă...echilibrul, sunetul, turele...amazing. Îi place mult mai mult benzina de 98/100, la 1.9 nu am simțit nici o diferență, dar aici se simte foarte bine. A primit un mic soft și trage mai liniar, mai de jos și până la 7000rpm tot trage. Cutia în schimb huruie și crucea cardanică e praf, nu am fost atent când l-am schimbat și l-am dat pe al meu cu tot cu motor. Asta e, cere un swap la 6 trepte. La o plecare de pe loc mai țărănească am rupt suportul de aluminiu din dreapta, așa că i-am schimbat pe amândoi și șuruburile să fiu sigur. Nici nu vreau să mă gândesc câtă bătaie a mâncat și 0 mentenanță o văzut săracu ăsta de motor dacă efectiv toată mașina din jurul lui era muci. E amazing să ai un motor care nu cere ulei și antigel și să și meargă când e de mers. Mi-a trecut filmul de stanceboi, îmi place mai mult puterea și acum vreau mai multăăăă! După motor am făcut swap la frânele de 3.0 preventiv. Am luat sistemul din dezmembrări pentru etrieri și fuzete, le-am recondiționat complet, sablat, electrostatic, Zimmermann sport și furtune metalice Hell.Am fost pupat în fund și de banii ăia am pus o bară de M-tech 1 și un cârlig Westfalia la care de 6 luni n-am apucat să leg firele la stopuri în rest e legat tot, atât că e de touring și stă bara mai în afară din ceva motiv. O să fixui și asta cândva.În rest mi-am găsit un nou set de jante preferate style 109 de X3, mai vreau să iau un set pentru vară, ar arată interesant făcute 10 cu 12 din 3 piese. Rondell-urile sunt de vânzare, gume de vară, PM me!Mi-am făcut fetish-ul cu bare ce îl am de când am mașina,dacă vrea cineva să schimbe un suport de snowboard cu unu de ski (am doua), PM me! Conversie la cheie diamant.Am pus halogenele la loc pentru că vreau să omologhez motorul anul ăsta. Cam atât momentan, mă bucur de motor zilnic, era ceva să fi pornit direct cu el, numai motorul m-o tras în jos la mașina asta și greu m-am învățat minte. Sunt curios cum se simt cei 80 cai în plus la 3.0...și mai ales cu un twinscroll... Vă las cu poze la ce am povestit, nu neapărat într-o ordine anume. Și niște poze de azi, e murdară, scuze, am spălat-o acum 2 zile, dar na... Vă salut! Numai bine!