Salut din nou tuturot. Nu stiu daca ma mai tine cineva minte. Am avut lantul rupt la un 320D Touring din 2008, N47, versiunea de 177CP, la 123000km. Vreau sa va spun ca pana la urma am scapat fara sa platesc motorul, motorul va fi inlocuit de cei de la BMW cu un alt motor nou. Cum sa intamplat? am scris un e-mail celor de la BMW din Germania adresele le-am dat deja untr-un post anterior. Adresele sunt urmatoarele: bmwgroup.customerservice@bmwgroup.com sustainability@bmwgroup.de, compliance@bmwgroup.com Pana la urma dintre toate adresele astea am inteles ca cea buna este: bmwgroup.customerservice@bmwgroup.com Dupa ce am scris acest e-mail am primit un raspuns anemic: "Dear Mr. xxxxxx, Thank you for your recent e-mail. We have assigned your matter to the relevant department for assessment. Please expect their direct response. We highly appreciate your patience in the short interim. Best regards, BMW Group Customer Service Scream (Tezparii)" In copia acestui e-mail i-am pus si pe cei de la service (este reprezentanta BMW din Bruxelles -> aici sa rupt lantul, in Belgia). Dupa acest raspuns am asteptat cam 2 saptamani. Intre timp le-am spus celor de la service ca pana nu primesc un raspuns de la BMW Germania nu se va intampla nimic cu masina. Trecusera 2 saptamani si nu primisem nici un raspuns. Atunci am scris din nou, readucandule aminte ce sa intamplat. Am primit cam acelasi raspuns: "Dear Mr. xxxxxxx, Thank you again for your e-mail. We have forwarded your inquiry to the relevant department for assessment. Best regards, BMW Group Customer Service Scream (Tezparii)" Am mai asteptat inca vreo cateva zile si in cele din urma suna cineva de la ei, un roman pe nume: Constantin Vasilescu care nu mi-a spus nimic concret si ca ei cerceteaza problema. Ma intrebat ce mi-au propus cei din Belgia si daca am vorbit cu cei din Romania (Bavaria). Eu intre timp luasem oferte estimative si de la BMW Brusells cat si de la Automobile Bavaria, bineinteles.....,astronomice !! Intre timp am aflat de la o sursa sigura ca cei de la BMW chiar au o problema de proiectare la acest motor. Primele caderi au inceput sa apara in 2008, iar problema a fost remediata abia in 2010. Dupa cateva zile, acelasi Constantin Vasilescu revine cu un telefon spunandu-mi ca pana la urma oferta BMW este urmatoarea: BMW imi ofera un motor nou, dar restul va fi platit de mine (manopera, ulei, antigel etc. si eventualele piese care mai pot aparea cu uzura anormala in urma demontarii, de ex ambreiajul si volanta bi-masa). Mi-a mai spus ca daca vorbesc cu cei de la BMW Brusells, imi vor face aceeasi oferta. Nu a trebui sa-i sun eu pe cei de la BMW Brusells, pentru ca m-au sunat ei pe mine sa-mi spuna acelasi lucru. Pana la urma am decis sa fac operatia de schimbare motor la BMW Brusells. Masina nu a iesit inca din service, mi-au spus ca va fi gata la sfarsitul saptamanii viitoare. Acum tragand linie la final, serviciile lor au fost departe de nivelul unui asa numit "brand premium", pentru ca a trebuit sa ma "tiganesc" destul de mult cu ei, pana sa ajung la acest rezultat. Pana la urma tot sunt nevoit sa platesc manopera + piese asta inseamna vreo 1800 euro. Singurul lucru bun din toata afacerea asta este faptul ca in schimbul aceste sume, ma aleg cu un motor nou si cu o garantie de 2 ani pentru motor. In mod normal ei ar fi trebui sa plateasca tot. Dupa cum spunea cineva aici, ei, BMW, cunosc foarte bine problema pe care au avut-o cu acest motor, dar merg pe burta....., si incearca sa ascunda, cat de mult pot, faptul ca "renumitul producator de super motoare", are probleme poate mai mari decat cea mai banala marca de volum. Cam asta a fost!! Deci puteti sa va incercati norocul si cu aceasta metoda. Cu un e-mail bine pus la punct si bine documentat posibil sa aveti noroc. Daca timpul va permite (masina mea sta de o luna si jumate in service si abia saptamana trecuta s-au apucat de ea), merita sa incercati, nu aveti ce pierde. Bafta multa si ne mai auzim.