Ai dreptate, imi face figuri in continuare si perisista urmatoarele probleme: IHKA - 1E IHKA: AUC heating ----- Short circuit to negative-------Currently present ----- Fault frequency 10 IHKA - 1C IHKA: AUC sensor ------ Open circuit -------- Currently present ------ Fault frequency 18 Acestea sunt singurele erori legate de clima. Am facut test-ul valvelor ,in care le activeaza pt 4 secunde, si se cunoaste ca atunci baga rece insa dupa acele secunde revine la cald. Deci dupa parere mea este vorba de comanda care ajunge la ele. Am mai citit pe un forum strain ca pot fi mufele din spatele panoului de clima. Am scos panoul, am examinat mufele si pare totul in regula, nu sunt oxidate, am incercat sa le misc insa nu se intampla nimic. Acum intrebarea mea este: aceste erori apar in panoul de clima ? cand am scos panoul am observat ca in spatele sertarului de jos si a scrumierei se afla o cutie mai mare neagra, bine inchisa pe care scrie IHKA... pe panoul de clima am vazut ca scrie AUC... DonJon , poti te rog sa imi dai linkul in care spui ca s-a mai discutat aceasta problema ? Am fost la un service inainte sa ma apuc eu sa o pun pe tester si sa o desfac si i-am povestit. Raspunsul a fost ca trebuie dat bordul jos (manopera - 600 ron) si vazut care este treaba (posibil un motoras dar fara sa pomeneasca de un tester inainte de ceva verificari). Sincer nu prea cred ca este asa ceva, pentru ca am facut recalibrarea, se aude ca lucreaza , baga aer pe unde ii cer ( picioare, frontal, parbriz) insa e problema cu temperatura. Multumesc frumos !