Mircea M.
Members-
Posts
127 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
-
Interests
BMW
Contact Methods
-
Yahoo
mircea.marinescu@ymail.com
Previous Fields
-
Masina
BMW E46 320D 150 CP an 2002 /12
Mircea M.'s Achievements
Newbie (1/15)
4
Reputation
-
Salutare, am un E46 fl cu cd business fara mode și modul bluetooth și car kit pt iPhone 4s pe care nu ĂŽl folosesc dar am vrut sa folosesc bluetooth -ul. Am reușit sĂŁ ĂŽmperechez telefonul cu mașina, pot suna folosind comenzile de pe volan, pot naviga in agenda telefonului cu comenzile de pe volan (imi arata contactele pe display-ul cd playerului) dar nu se aude conversația decât ĂŽn telefon. In starea legĂŁturii bluetooth cu mașina, este bifat și agenda și audio call. Daca aveți idee care ar fi problema, va aștept cu rĂŁspunsuri. Mulțumesc frumos.
-
Salut, Caut sa cumpar o aripa dreapta fata, de culoare orientblau si fara rugina sau reparatii ! (vreau sa o schimb pt ca a mea a ruginit). Multumesc.
-
Salutare, Stie cineva dimensiunile furtunului ala gros in unghi de 45, care intra in EGR din intercooler ? ( ma intereseaza, diametru interior, si lungime). Cele de vacuum am gasit pe realoem ca ar fi de 3,5x2,00, dar peste tot gasesc de 3mm interior si 2mm grosime, or fi bune asa ? Multumesc.
-
Alternator sau Baterie
Mircea M. replied to Mircea M.'s topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Am fost la service și problema s-a rezolvat: carbuni,colector și rotor. Merci pt pĂŁreri. P.S. se poate ĂŽnchide. -
Salut si sarbatori fericite. Din pacate revin cu o noua problema. De ceva timp am observat niste promleme legate de baterie/alternator. Din cand in cand la turatii mai mari si bruste clipea becul de la baterie. Am mers asa 2-3 luni ( nu clipea mereu, am presupus ca e posibil sa fie si de la baterie deoarece este destul de veche - a depasit putin 5 ani, insa e un Bosch S5), insa astazi la un drum prin bucuresti becul de la baterie a ramas aprins. Daca am insa peste 2000 de ture becul se stinge, indiferent de consumatori. La relanti sau turatie mai joasa becul se reaprinde. Am masurat bateria cu un multimetru iar la relanti am 12 V, daca o turez urca. Oare am noroc sa fie de la baterie sau este de vina alternatorul ? Multumesc.
-
Fara cuvinte. Felicitari !
-
2.0 d, stiu ca este mic pentru asa ceva, nici nu am luat masina pentru asta dar de...
-
Salutare stimati colegi, Tin la masina mea, o ingrijesc cat pot dar acum 2 zile am facut o prostie. Stiu ca multi o sa ma criticati, dar tot am sa va povestesc... Am incercat un mic burnout pe o strada proaspat asfaltata. Nu am sincronizat bine si am apasat prea tare frana si a inceput sa miroasa ambreiajul. Tentativa de burnout nu a durat decat vreo 2 secunde. Apoi am parcat la loc masina si am intrat in casa. Problema este ca mirosul inca persista. Intra pe la gurile de aerisire, chiar daca nu pornesc motorul ci decat pun contactul si pornesc clima. Daca pun clima pe recirculare nu mai miroase asa tare. Masina merge cum trebuie, iar ambreiajul nu parea sa patineze. Daca plec in tromba rotile patineaza ca si alta data. Oare sa fi ramas mirosul impregnat in instalatie sau e ceva mai grav ? Stiu ca am gresit dar va cer o parere. Multumesc.
-
Salut, La tine este piesa cu tepi. Trebuie sa iti cumperi alta. Ii zice "final stage unit"
-
Salut, momentan vad ca si-a revenit. Chiar azi am facut test: am dat pe 18 grade si baga rece. Am dat si pe la parbriz , mijloc , picioare si era ok. (apa era la jumate). Nu stiu daca are legatura, dar am observat ca mufa de la senzorul AUC era deconectata si am reconectat-o (cu ceva dificultate). Tot atunci am scos si am curatat acel burete-filtru de la senzor. Daca mai face probleme o sa incerc si cu electrovalva aceea, desi nu vad exact ce treaba are carcasa de la filtru de aer care e in stanga cum ma uit la motor. Acum tu poate ai vorbit de un motor pe benzina. Oricum iti multumesc si o sa caut mai atent electrovalva,in caz ca problemele reapar.
-
O sa incerc. In legatura cu pompa auxiliara, am o oarecare indoiala , deoarece stiu ca era defecata de cand am luat masina, insa clima functiona corect. In ceea ce priveste acele electrovlave, ma poti ajuta cu amplasarea lor ? Multumesc.
-
Am realizat asta cand am cautat pe net eroarea, insa nu am fost convins ca nu are legatura.. Poate transmite eronat si influenteaza. Senzorul de temperatura exterioara poate afecta ? Multumesc
-
Ai dreptate, imi face figuri in continuare si perisista urmatoarele probleme: IHKA - 1E IHKA: AUC heating ----- Short circuit to negative-------Currently present ----- Fault frequency 10 IHKA - 1C IHKA: AUC sensor ------ Open circuit -------- Currently present ------ Fault frequency 18 Acestea sunt singurele erori legate de clima. Am facut test-ul valvelor ,in care le activeaza pt 4 secunde, si se cunoaste ca atunci baga rece insa dupa acele secunde revine la cald. Deci dupa parere mea este vorba de comanda care ajunge la ele. Am mai citit pe un forum strain ca pot fi mufele din spatele panoului de clima. Am scos panoul, am examinat mufele si pare totul in regula, nu sunt oxidate, am incercat sa le misc insa nu se intampla nimic. Acum intrebarea mea este: aceste erori apar in panoul de clima ? cand am scos panoul am observat ca in spatele sertarului de jos si a scrumierei se afla o cutie mai mare neagra, bine inchisa pe care scrie IHKA... pe panoul de clima am vazut ca scrie AUC... DonJon , poti te rog sa imi dai linkul in care spui ca s-a mai discutat aceasta problema ? Am fost la un service inainte sa ma apuc eu sa o pun pe tester si sa o desfac si i-am povestit. Raspunsul a fost ca trebuie dat bordul jos (manopera - 600 ron) si vazut care este treaba (posibil un motoras dar fara sa pomeneasca de un tester inainte de ceva verificari). Sincer nu prea cred ca este asa ceva, pentru ca am facut recalibrarea, se aude ca lucreaza , baga aer pe unde ii cer ( picioare, frontal, parbriz) insa e problema cu temperatura. Multumesc frumos !