-
Posts
120 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
5 Series
claus555's Achievements
Newbie (1/15)
15
Reputation
-
temperatura variaza 95-99° C
claus555 replied to geyer's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Ce concentratie ai folosit la antigel? Sent from my iPhone using Tapatalk -
B47-le e relativ la fel ca si n47, teoretic se schimba daca sunt probleme, patine, lanturi, etc sunt imbunatatite fata de primele generatii de n47 dar pot aprea probleme de la caz la caz, eu l-as schimba dupa 250k daca nu apar zgomote, costul e aproximativ acelasi cu cel de la n47 Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Sfatul meu, ei cauta nod in papura, deci nu le da apa la moara, accepta ce spun ei, zile ca ai inteles ideea si ca nu o sa le montezi pe bmw din moment ce producatorul recomanda run flat, spune-le ca le-ai montat ulterior pe o alta masina si reclama faptul ca anvelopele nu corespund din punct de vedere al dimensiunilor inscrise pe lateral, stiu cazuri in care se aprinde martorul abs daca ai diferenta mari din punct de vedere al inaltimii, etc, dar eu zic sa nu intri in detalii sa il lasi pe ei (expertii) sa hotarasca, teoretic trebuie sa vina cu un raport de la un expert care le masoara, le echilibreaza pe o janta etalon etc, eu zic ca o sa ti le schimbe doar ca esti blocat la faza ca nu sunt run flat si nu au ajuns pana sa fie testate-masurate etc, cred ca ai inteles ideea, spor! Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Momentan am un capat de bara cu un joc imens, bate ca dracu dar nu imi vibreaza nimic nici macar la franare, anul trecut cu tot ok imi vibra de dracu o lua si cu cauciucurile de iarna si cu cele de vara, problema s-a rezolvat cu o echilibrare la toate rotile, nu stiu ce sa zic, dar iti zic ca am patit pe pielea mea, cand incepe sa vibreze vibreaza orice ai pune, cand e ok nu vibreaza niciodata, eu zic ca sunt si rotile, la fel posesor de e60, schimba service-ul unde echilibrezi rotile, verifica foarte atent cauciucul etc Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Eu zic ca merg, si o sa arate si bine Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Daca nu ai schimbat nimic pana acum, schimba tot kit-ul, curea, fulie, pompa de apa, intinzator si rola, cum ziceau si colegii, cea mai ieftina intretinere este sa previi, daca astepti sa pice vei plati mai scump plus eventualele neplaceri cauzate Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Tu zici ca ai probleme in mers la 120 km/h, daca era sa agate ceva cum sustii trebuia sa o ai si stand pe loc sau chiar si ridicata pe elevator, eu ti-am dat o sugestie unde ai putea sa verifici, eu m-am confruntat cu multe probleme la directie si majoritatea s-au rezolvat din roti, de cele mai multe ori nu a fost bine optimizat cauciucul cu janta, chiar recent la una dintre masini aveam vibratii la franare iar Dorel de la vulcanizare imi zice ca cauciucurile sunt ok si ca am probleme la discuri, le-a echilibrat el de vreo doua ori si a zis ca sunt ok, bineinteles ca vibratia la franare nu disparuse pana am schimbat rotile de pe spate pe fata ca sa ii demonstrez ca nu sunt discurile. La bmw era cat pe ce sa schimb caseta fiind e60 si toata lumea imi zicea ca astea au probleme cu caseta, nu vibra volanul in mod necesar dar cum zici directia nu era precisa la viteza si in special pe ploaie, nici nu simteam ca agata ceva, dar nu era cum trebuie, chestia nasoala era ca aveam aceasta problema si cu rotile de vara si cu cele de iarna, surpriza tot rotile erau de vina, am echilibrat (optimizat) rotile si acuma parca am caseta noua asa se simte directia, problema trebuie rezolvata offline nu online , si verificat de persoane cu experienta nu merge la toti asa zisi cunoscatori ) Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ce cauciucuri ai? Marca si model..., unde le-ai montat?, cine le-a echilibrat, jante ce dimensiuni, ai talon mare? Verifica si partea asta, multe probleme la directie apar si din cauza rotilor, echilibrare, etc. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
eu am style 184, et 14 isi spune cuvantul, arata mortal plus ca sunt originale am luat cateva gropi de am crezut ca am pierdut si cauciucurile si jantele, spre surprinderea nu s-a intamplat nimic le-am verificat la vulcanizare ulterior, ca si confort am pe 16 de iarna dar in comparatie cu astea pe 18 sunt net inferioare din toate punctele de vedere, cel mai tare se simte primavara cand trec la cele de vara, parca am schimbat masina, mie nu mi se par mai confortabile cele pe 16 in comparatie cu cele pe 18, poate am alte asteptari de la masina, nu vreau sa exagerez pentru ca logica inclina spre 16 dar imi place cum se simte masina cu rotile pe 18, inainte am avut style 246 tot pe 18 erau mult mai diferite in sensul rau, nu imi placea cum se comporta, astea parca le simt mai usoare, in fine poate e si din cauza cauciucurilor la confort, acuma am eagle f1 asimetric 3, super soft, intradevar jantele le gasesti destul de greu dar merita toti banii
-
Cauti dvr si scri modelul de masina, spre exemplu -dvr e60-âŹÂ sau -âŹĹdvr f10-âŹÂ Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Win60 mai ai dpf pe masina? Este ok cu acele tobe finale sau a trebuit facut ceva soft custom si anulat dpf-ul?, arata foarte bine evacuarea!!! ðŸË⏠Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Sincer acuma, gandesti ce scri sau...o tii asa ca ai timp...? Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ca sa nu zici ca te contrazic, sa iti si dau dreptate, cu totul ca tu zici ca nu esti de acord cu mine, ai afirmat ce am zis eu fara sa iti dai seama...)dar din ce cauza se formeaza mirosurile neplacute? Pe ce se bazeaza? Sincer lucrurile chiar nu-si au rostul, n-ai cu cine, ma retrag, consider ca am spus destule, vorba aia...nu o mai zic Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Nu am treaba, nu conteaza cate am desfacut, da in fine, nu imi place sa dezvolt prea mult, nu am rabdare, oricum mi se pare ca ma intimd prea mult Mersi ca ai dezvoltat tu, acuma intradevar se intelege ce am vrut sa spun, oricum eu am comentat ceva bazat pe postarile anterioare Aia cu turatia e tare, dar am promis ca ma abtin, deci da ma abtin... Sent from my iPhone using Tapatalk