Jump to content

test_driver

Members
  • Posts

    326
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    test_driver05

Profile Information

  • Location
    Constanta

Recent Profile Visitors

3388 profile views

test_driver's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Nu am mai scris de mult pe la voi, dar m-au lovit curiozitatile, tare mult as vrea sa gasesc un site in care sa spuna ce funtii are idrive-ul deoarece planuiesc sa-mi iau un 320i, si nu stiu daca merita sa dau sau nu banii pe o navigatie profesionala, si daca merita oare si TV-Function. Oricum, obligatoriu profesional, decat busines mai bine nu, ori 1000 Euro in plus ori in minus.
  2. Aduc stelele..:)

    La multi ani!

  3. Cea mai buna tractiune integrala e aia care e pusa in primul rand pe off-roadere, nici macar pe SUV-uri nu e nevoie de ea, ar fi de ajuns un RWD. La masinile mici (berline, etc.) e de ajuns un FWD sau un RWD, eu prefer RWD. Intre quattro si x-drive aleg oricand x-drive, am impresia ca diferentele sunt foarte mici intre ele, singura diferenta e ca nu poti gasii quattro pe BMW sau x-drive pe Audi, si cum BMW-ul este net superor VWagenului in blana de lup premium cu sigla in 4 cercuri, aleg x-drive. Dar daca mi s-ar oferi un seria 3 cu x drive si altul fara x-drive la acelasi pret as alege RWD.
  4. maine, aaaa, adica azi la ora 1300 am programare, debitmetrul a venit seara si nu am fost sa-i las pe oameni sa se pregateasca psihic pentru maine, ca daca nu merge prevad multa furie, dar si daca se rezolva cu debitmetru vand masina dupa aia, asa de nervi, se pare ca eu sunt piaza rea pentru saraca masina, si cum imi plac BMW-urile ii vreau binele. DUpa aia sa nu mai aud de masina la mana a doua cu mai mult de 30K km. Preferabil noua. Eu am cumparato buna, dar... Daca este debitmetrul, inseamna ca e un debitmetru bun, a mers defect pana acum 2 zile, timp de aproape un an, si doar ma limita la 160 in rest masina mergea bine, acum a murit de tot. Parca vad ca dupa ce-l schimb masina merge si mai bine, si cand ajung la 160 km/h dau cu capul de volan, ca pun bata pe ea. o dau la cimitirul de masini.
  5. Nu stiu inca pretul debitmetrului, la toate piesele am cerut pretul inainte, la asta nu, dar banuiesc ca undeva la 3-400 Euro. La mine nu se plafoneaza fix la 160 km/h, uneori duce 170 alteori se plafoneaza si la 140 km/h. Chestia e ca dupa ce ating viteza la care nu mai poate masina e lipsita de putere un timp de 1 minut 2 uneori mai putin alteori mai mult, la tine e la fel? Oricum dupa ce schimb debitmetru sper sa va spun ca s-a rezolvat, daca nu se rezolva o sa-mi dea sangele pe nas si mie si la mecanici de nervi.
  6. o sa aflam cand imi vine mie debitmetrul deci... credeam ca o sa aflu si eu misterul. oricum problemala mine este de muuult timp, aproape un an, iar acum a murit de tot, nu se mai infige deloc, oricum debitmetrul il comandasem acum vreo 4 zile, si masina a murit acum 2 zile. Deci a fost la fix. sper maine sa am deboitmetru nou.
  7. SI pana la urma s-a rezolvat, ca si eu am problema asta la un 320d si nu-i da nimeni de cap, au zis aia din service ca o sa inebuneasca cu maina mea. Cred ca toti viseaza cum sa-mi repare masina, si nimeni nu gaseste piesa idioata.
  8. mda, masina mea pe langa toate cele mai avea o mica problema, care nu-mi dadea batai mari de cap, nu intra turbina decat dupa ~2200 RPM in loc de ~1800, m-a gandeam ca o fi legatura cu limitarea de la 160 km/h (am si un topic deschis pe tema asta parca, dar daca nu stiati ma limiteaza la 160 km/h) Problema cu intrarea turbinei la 2200 RPM am rezolvato, era infundata butelia de vacum, dar limitarea nu a disparut, acum am fost la munte, si de acolo am venit cu masina in ultmiul hal, turbina se aude ca merge dar masina nu trage deloc, si daca turez motorul scoate un fum NEGRU si dens. ma gandesc ca limitarea o fi de la debitmetru, si mai nou fumul si puturosenia masinii s-a agravat defectiunea la debitmetru, deja am comandat altul, sa vedem, cine cumpara BMW negru? s-ar putea ca la cati bani am bagat in el (nu prea multi, dar destule piese noi) sa mearga ca nou mult timp, dar e problema ca eu NU MAI IUBESC MASINA ASTA. @22WTF Mersi de urare!! :) :blink:
  9. Am gasit bubele masinii, acum astept piesele, masina e inca in service. Aveam un furtun putin fisurat, furtunul dintre filtrul de motorina si pompa de injectie. Eu nu cred ca de aici era problema, pentru ca motorina era, dar am schimbat furtunele ramanea mereu o pata mica sub masina, si am inteles ca se si pierdea ceva putere. Si am mai schimbat si Bujiile incadescente, una era arsa, si celalalte 3 erau la limita, Dar cred ca la fel nici asta nu era o problema, ar fi trebuit sa porneasca mai greu cred eu. Acum nu stiu, astept sa-mi vina furtunele si dupa aia oi vedea eu daca mai cade ceva. Masina a mers perfect dupa ce am pornito trasa , acum naiba sa o ia ce are nu stiu, eu sunt si putin nebun, daca se aude ceva simt imediat, dar acum mergea masina perfect, ce drac o fi avut, sper sa-i treaca problemele.
  10. Masina e foarte misto, si chiar cred ca are km reali, cel putin interiorul arata foarte bine in poze. Daca esti sigur ca are km reali pretul este foarte bun. Gasesti multe 320d la 10-12 mii Euro in tara, cu destule optiuni si 100 000km la bord, dar exista un MARE "?" la aceste masini. Asta arata bine. Daca o sa o cumperi sa o stapanesti sanatos.
  11. bai frate, nu am citit topicul, dar incep sa cred ca proprietarii de BMW-uri sunt absolut nebuni, nebuni, nuebuni de tot. Si eu la fel, cum se aude o chestie mica, gata, ce are masina, devine obsesie, sfarsesc in service, se uita aia la mine ca la nebuni, domnu, masina merge perfect, si eu nu si nu, si-i stresez pe aia pana ii inebunesc, o data le-am si zis macar sa puna ceva la misto si sa plec fericit, poate apare fenomenul de autosugestie si scap de obsesie. Suntem nebuni... nu de alta, dar altii au masini noi, si cand ma urc in ele, gasesc o gramada de obsesii, si ei nu sesizeaza nimic, ma si enerveaza uneori.
  12. Pai, sub sfert de rezervor nu prea am avut in ultimul timp, si niciodata nu am ramas fara motorina, deci este exclus. Azi am remorcato, si in timp ce ma remorca am pornito cu a 3 a, dar a pornit extrem de greu, acum masina e la service. Deci mai vb
  13. pai daca e asta macar sa fie asta si sa o rezolv, si sa se termine cu problemele, ca deja ma apuca damblaua, totusi sper sa o rezolv mai ieftin putin, dar macar de as avea garantia ca nu mai am probleme dupa cu pornirea.... tu ai mai avut probleme cu pompa dupa reparatie? cati km ai facut pana acum cu ea daca nu ai avut probleme, mersi.
  14. filtrul de motorina il schimb la fiecare shimb de ulei, atunci schimb toate filtrele, imi vine greu sa cred ca e imbacsit... oricum, maine plec la service, o sa va zic care a fost problema, just in case. poate mai are cineva nevoie de info.
  15. am patit de 2 ori faza asta. Prima oara am pornito remorcata, adica am mers cu a 3 a remorcat pana a luato, dupa ce a pornit mergea greu si inecat pana la service. Acolo au constatat baietii ca era scoasa mufa de la depitmetru. Au puso la loc, si pana acum, timp de 1 saptamana si ceva a mers perfect, astazi in schimb dau sa o scot din curte si iar ma trezesc ca dau la automat de pomana. am scos capacul de la motor, am verificat debitmetru si mufa, totul pare OK, dar nu este... ma apuca damblaua. maine sunt iar la service. Poate are cineva o idee pana maine si nu mai ajung acolo.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.