Jump to content

krse90

Members
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bruxelles/Constanta

Previous Fields

  • Masina
    e90

krse90's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-2

Reputation

  1. Salutare, Azi am facut o diagnoza cu Ista pe bmw-ul meu 318d e90 122cp 2005 si am constatat o eroare la alternator (cod 004A07). Mentionez ca nu am sesizat niciun semn care sa ma duca cu gandul ca ar fi ceva defect la alternator, mai exact masina porneste si merge bine. Puteti sa ma ajutati cu un sfat referitor la aceasta eroare, ce inseamna exact si ce anume trebuie facut pt a o remedia? Va multumesc, Cristian
  2. Salut,ai rezolvat problema cu zgomotul la deccelerare?
  3. Masina sta pe dreapta de ceva timp pt ca nu am putut sa ma ocup. Momentan mai fac research sa vad cum sa abordez problema. Sunt plecat din tara de 4 luni, cum ajung acasa ma ocup de ea si va tin la curent. Orice ar fi ii iau etrieri noi pe spate avand in vedere pretul derizoriu. Iti accepta piesa veche la schimb doar daca aceasta poate fi reconditionata, respectiv daca intruneste niste standarde de uzura acceptate de producator.
  4. Am fost la Autokarma si am solicitat oferta pentru etrieri noi, s-a uitat in calculator si mi-a spus ca trebuie sa ii dau pe cei vechi la schimb. Mai exact, platesc un pret mai mare si dupa ce schimb etrierii vechi si ii dau la schimb imi returneaza o parte din bani!!! Scrie si pe site : ,,necesar piesa la schimb" deci se reconditioneaza http://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e90-2005-2011-318-d-90-kw/franare-auto-etrier-frana/etrier-frana-bhs1104e-trw?name_filter=Etrier%20frana&grupa_produse=BMW%203%20Berlina%20%28E90%29%20%2801.2005%20-%2012.2011%29%20%20318%20d%2C%2090%20KW&grupa_order=1
  5. Am facut diagnoza cu DIS si nu am nicio eroare, o sa fac o verificare pompei si repartitorului sa vedem ce iese.
  6. Asta o sa fac, o sa caut un service decent si o sa ii mai fac niste investigatii Si apropo, pt colegu din postul de mai sus care ma considera calic, m-am dus sa ma interesez de etrieri noi si am aflat ca defapt sunt reconditionati. Asadar, daca dau comanda de etrieri noi Trw cum am eu pe spate trebuie sa ii dau la schimb pe cei vechi.
  7. In primul rand nu inteleg de unde ai tras tu concluzia ca sunt calic... dar in fine In al doilea rand rationamentul tau ca nu am fost la service este fundamental gresit. Am atasat poza cu testul de frana care a fost facut la acelasi service de unde am primit indicatiile pe care le-am amintit mai sus. In al treilea rand m-am decis sa cumpar kit de reparatie etrieri, pt ca asa mi s-a spus (tot la service NU pe strada cum crezi tu). Intrebarea mea era in felul urmator - Ce poate fi neinregula cu etrierii din moment ce pistonasele culiseaza usor si nu se blocheaza?
  8. Ce problema poate aparea la etrier, in conditiile in care pistonasele culiseaza usor si nici nu blocheaza? Ce ar trebui sa mai verific sa vad daca etrierul are vreo problema?
  9. Din nefericire mie asa mi se pare, acum nu stiu ce sa zic, am mai mers cu un e90 si mi s-a parut diferenta mare. Am fost la un service si mi-ai propus ca prim pas sa fac o curatare a instalatiei de frana. Sa goleasc instalatia și sa bag alcool sanitar (sper ca am inteles bine), lucru care mi se pare cam dubios. Mi-au spus ca trebuie luate prin eliminare, au mai zis ca pompa de vacuum e ok, ca pompa de frana pare ok si ca suspecteaza repartitorul (sau ceva de genul, corectati-ma daca spun prostii)
  10. Eu mĂŁ gândesc la ceva mai grav din moment ce per total puntea spate franeazĂŁ mai puternic decât puntea fațĂŁ. Etrierii nu blocheazĂŁ (și pistonașele vechi arĂŁtau bine), lichid de frânĂŁ nu pierde, aerisire s-a facut de 3 ori....
  11. VĂŁ salut și apelez la cunoștintele voastre ĂŽn privința mașinii mele, un BMW E90 318D din 2006 care are probleme cu frânele. Am avut pe ea placuțe de frânĂŁ OE, când a venit timpul sĂŁ le schimb am observat cĂŁ plĂŁcuțele de pe spate erau uzate neuniform ( pe partea dreapta spate erau uzate pana la fier iar pe partea stanga erau aproximativ la jumate). Am cumparat un set nou de placute si discuri Textar, am verificat și ĂŽnlocuit pistonașele + garnituri, am schimbat licidul de frânĂŁ (Ate), am verificat și curĂŁțat etrierii. Surpriza, dupa aproximativ 10.000 km placutele de pe partea dreapta spate s-au uzat panĂŁ la fier, iar cele de pe partea stânga spate uzate jumate ( ĂŽn timp ce plĂŁcuțele fațĂŁ arĂŁtau ca noi). Menționez cĂŁ per total mașina frâneazĂŁ destul de slĂŁbuț. Am facut un test de frâne și rezultatele sunt cele din imagine. Mecanicul mi-a zis ca puntea spate frâneaza mai tare decât puntea fațĂŁ. ToodatĂŁ mi-a zis cĂŁ frânarea de pe puntea spate nu este egala. Am nevoie de pĂŁrerea voastra ĂŽn ce privește aceastĂŁ problemĂŁ. Ps. Cel care a facut verificarea frânelor mi-a spus ca nu e mare problemĂŁ. Lucru pe care eu ĂŽl consider nebunesc! VĂŁ mulțumesc și aștept pĂŁrerile și sfaturile voastre!
  12. Vand airbag volan sport bmw e90/e87, stare foarte buna. PRET 750 lei
  13. Salut, ti-am dat pm pentru un panou clima e90 nfl.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.