ionnu
Members-
Posts
180 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
ionnu last won the day on December 29 2013
ionnu had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Suceava
Previous Fields
-
Masina
e46
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
ionnu's Achievements
Newbie (1/15)
65
Reputation
-
Raspund tot eu, se potriveste. Cutia mea avea codul: 1068 010153 (cheie tip cartela). Cutia cumparata avea codul: 1068 010111 (cheie clasica cu lamela). Ca sa se potriveasca a trebuit sa iau de pe cutia mea: -calculatorul cutiei EGS (cutia neagra de pe mechatronic) -priza pe care se prinde cardanul de cutie (reperul 3 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC51-EUR-11-2005-E60-BMW-525d&diagId=24_1012) -parghia care actioneaza treptele de viteza ( reperul 5 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC51-EUR-11-2005-E60-BMW-525d&diagId=25_0435)
-
Salut, Am un e60 525d din 2006 cu pornirea din buton Start/Stop. Vreau sa ii schimb cutia de viteze insa masina donatoare(tot un e60 525d din 2005) are pornirea din cheie. Imi poate spune cineva daca se potriveste cutia ? Multumesc
-
Salut, Detin un e60 525d cu cutie ga6hp26. Stie cineva procedura de verificare a nivelului in cutie ? Daca dupa verificare nivelul este scazut, care este procedura de completare ? Mersi
-
Salut, Cum spune si titlul am nevoie de acel bandou negru imediat deasupra tobei de esapament( piesa nr 5 de aici http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EL51-EUR-10_2001_E46_BMW_318d&diagId=51_3923#51128227573) Sa fie simplu, fara locasuri pentru senzorii de parcare. As dori sa nu fie zgariat, taiat, crapat, lipit, etc, in stare buna. Mentionez ca nu se potriveste cel de sedan, e putin mai scurt. Mersi
-
Revin, Am trimis placa la Lucian de la Craiova care a facut o treaba minunata si a reusit sa ii dea de capat. Reamintesc, eroarea mea era Glow plug flame detector. Mai am o placa care are eroare pe Combusation Air Fan si urmeaza sa o trimit si pe asta.
-
Pe mine m-a lasat iar placa electronica. Si iar sunt in cautarea unei solutii :-) Concret-> imi da eroarea Glow plug flame detector, porneste pentru 3 secunde (in a 4-a secunda ar trebui sa porneasca bujia) si intrerupe ciculul de incalzire intrand in modul racire. Initial m-am dus pe eroarea mecanica crezand ca si-a dat bujia duhul. Norocul meu este ca am placa de la vechiul webasto. Defapt ghinion ca si asta e stricata La asta veche eroarea este Combunsation air fan, placa trece de faza bujiei si se opreste in momentul in care ventilatorul ar trebui sa bage aer in camera de ardere. Asadar, ca sa ma scutesc de demontat/montat m-am gandit sa testez cu placa veche daca bujia se aprinde. Si voila, se aprinde. Placa are cate un tranzistor pentru bujie, ventilator, pompa de apa si pompa de motorina. Poate a murit un tranzistor. Sau poate o rezistenta de pe placa. Nu am nici rabdare, nici cunostinte si nici sculele necesare sa rezolv singur problema dar ma gandesc ca pentru un electrician nu ar fi decat o joaca. Va tin la curent.
-
Bun...si in cazul asta singura solutie e schimbarea placutei electronice?
-
Cum ai rezolvat eroarea K-bus ? Sau care a fost problema pana la urma la tine si care a fost rezolvarea ? De azi a inceput si al meu sa faca iar figuri...
-
Tocmai am terminat de schimbat fulia. Totul a revenit la normal. Multumesc pentru raspunsuri
-
Multumesc pentru raspunsuri. Sper sa fie din fulie si nu alte bazaconii extraterestre fara rezolvare Voi scrie daca se remediaza dupa inlocuire.
-
Buna, Am observat pozitia nefireasca a curelei pe intinzator. Am schimbat intinzatorul insa nu s-a remediat nimic. O pot aseza cu mana sa calce complet insa dupa ce pornesc motorul se duce inapoi. Ma gandesc ca atunci cand cupleaza compresorul(care o trage practic mai in afara) sa nu sara complet. S-a mai lovit cineva de asta ? O ideie va rog ? p.s: stiu, fulia motor trebuie schimbata pentru ca se vede uzura ei. Piesa este pe drum, imi ajunge luni. Nu voi circula cu masina pana atunci http://s13.postimg.org/eb1j0gycj/IMG_0228.jpg http://s9.postimg.org/e3sd22yuz/IMG_0229.jpg
-
Cei care au fabricat compresorul spun intre 150-180ml. Mai mult decat atat pe langa cantitatea asta pentru compresor TIS recomanda inca: -10 ml pentru vaporizator -10 ml pentru radiator -30 ml pentru uscator -10 ml pentru fiecare conducta ac. Insa eu cum sunt mai catolic decat Papa ma rezum doar la 180ml pentru ca mi se pare prea mult ulei. Singura piesa la care nu am umblat e vaporizatorul deci ar trebui sa pun conform manualului vreo 220ml.
-
Am pus INPA si erori nu sunt. Apoi am monitorizat parametrii live cu si fara clima. In mod normal, ce am vazut pe la altii pe net un senzor de presiune defect arata presiune cu - minus in inpa. Eu fara ac pornit aveam 7bari lucru citit si pe barometre. Ca nu functioneaza in parametri asta m-ar ingrijora. Tipul la care am fost are un aparat automat Robinar. Diagnosticarea ac se face prin interpretarea presiunilor citite pe joasa si inalta. Eu cel putin suspectez supapa de expansiune responsabila pentru "aruncarea" presiunii la cotele mentionate. Cand am sa ma intorc la el pentru reincarcare am de gand sa bag 180ml de ulei si apoi sa punem freon progresiv pana la cantitatea scrisa pe eticheta. Iar pentru initiatorul topicului dupa ce isi rezolva prioritatea cu ambreiajul ii recomand sa caute un nene cu aparat profi care sa stie meserie ca sa-i gaseasca problema nu sa dea din coate cum fac altii. Eu raman la ideia ca diferenta cu ac pornit trebuie sa fie aproape insesizabila.
-
Asta cu senzorul e adevarat. Sistemul are nevoie de o presiune minima pentru a cupla compresorul, in momentul in care senzorul e ars(arata temperatura negativa pe inpa) sau mufa e scoasa compresorul nu pleaca. Cat despre presiunea mare ar trebui sa se comporte cum spui tu insa am vazut barometrele cu ochii mei, iar pe instalatia de inalta a masurat 34-35bari. In timpul asta cupla/declupa destul de des, la 10 secunde decupla insa presiunea era foarte mare. Daca ar fi fost gripat probabil invartea mai greu dar presiunea nu ajungea la cotele astea. De ce zic eu ca presiunea mare e problema ? TIS-ul spune intre 12bari si 22bari. Similar ca la umflatul unui balon, la inceput sufli usor in el, dar pe masura ce se umfla(presiunea creste) e din ce in ce mai greu de bagat aer in el, trebuie sa impingi mai tare din plamani. Asa si la compresor, cand face 12bari(asta cand e mai racoros afara ex 25 grade) are nevoie de o anumita putere de la motor, cand face 22bari(peste 40+ grade) are nevoie de putere mai mare. 22 bari e limita maxima data de TIS, ce se intampla cand cere cu inca 50% peste limita maxima ? Sa nu fie asta cauza lipsei de putere ? Ma lupt si eu cu problema asta, am schimbat compresorul si degeaba. Sper sa termin maine(curatare interior/exterior radiator clima, schimbare expansion valve si drying container-TIS zice ca daca instalatia sta deschisa mai mult de 24h trebuie schimbat si uscatorul). Eu cred ca problema e acea valva care face trecerea de la presiune joasa la inalta si invers. Electroventilatorul imi functioneaza bine, flutura iarba pe jos cand dau drumu la clima. Sau poate e radiatorul climei infundat de mizerie si electroventilatorul nu face fata sa il raceasca. Sper sa termin maine si va anunt daca isi revine sau nu.
-
Mie imi urca foarte mult presiunea in instalatie(pe partea de inalta). Tipul care mi-a umblat la ac a sesizat si mi-a recomandat sa nu mai folosesc ac-ul pana nu rezolvam(maxim 22bar trebuie sa masoare, mie imi urca la 30bari si continua sa urce in maxim un minut). Eu nu l-am ascultat, am lasat pornit si in cateva minute mi-a rupt cureaua. Ori sa rupi o curea trebuie ceva forta. Nu vreau sa ma gandesc la socurile ce le dadea compresorul la fulia motor.