Jump to content

enders

Contributors
  • Posts

    1363
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

enders last won the day on December 23

enders had the most liked content!

About enders

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti - Bora Bora

Previous Fields

  • Masina
    F11Lci

Recent Profile Visitors

24828 profile views

enders's Achievements

  1. enders

    Baterie

    Camera de bord, navigatie defecta, etc.
  2. enders

    Baterie

    Daca nu ai consumatori poate sta 2 saptamani fara sa die pornita.
  3. De la cauciucuri, nu sunt conforme sau este cutia de transfer pe duca.
  4. G11 - albastru ai. Chiar daca ai pus alta culoare de antigel, nu ar trebui sa il piarda. Vezi pe unde ai pierdere, Verifica poate ai rechemare pentru racitor si scapi mai ieftin.
  5. Vizual multe pot parea identice, dar ca si prelucrare, poate fi diferit. Bun venit sau bun revenit in club !! Sa o conduci cu placere, fara incidente neplacute.
  6. Eroare senzor combustibil: Fuel presupply pressure control fuel pre supply pressure too low Fugi urgent sa schimbi senzorul de combustibil, aceeasi eroare am avut si eu, nu l-am schimbat la timp si s-a inundat calculatorul plus multe alte belele. 13538575467 - cod senzor
  7. Acum am 222222 km. Senzorul vine cu tot cu conducta. Ca sa scapi de stres scoate garnitura mufei sau fa cum a zis colegul @Onnix
  8. Revin cu up-date legat de problema mea cu fuel presuply. Nu am schimbat senzorul de alimentare pt ca am uitat, il aveam in cos sa il schimb dar am uitat. Si cum la BMW daca uiti sa ii schimbi ceva atrage de la sine si altceva... Am avut un drum mai lung iar spre finalul drumului masina nu mai tragea, am venit cu ea in service si mi-a aruncat 30 de erori, toate legate de ECU, am desfacut ECU, era imbaiat in motorina si de aici a inceput distractia. Mufele catre turbo, admisie, egr si pe unde dreaq ai duceau ele erau pline de motorina. M-am apucat frumos de curatat toata instalatia pe unde a curs motorina, am desfacut ECU, l-am curatat, parfumat(nimic MORT). Povestea este mult mai lunga, toata distractia a durat o saptamana, iar costurile destul de frumusele, toate astea din cauza unui senzor pe care am uitat sa il schimb. ASA CA DACA AVETI EROAREA ASTA PE TESTER, NU EZITATI NICI O CLIPA SA IL SCHIMBATI. SPOR LE: daca schimbati senzorul, introduceti-l fara garnitura de etansare, in caz ca se buleste iar sa nu mai faca atata presiune incat sa impinga motorina pe toata instalatia.
  9. Felicitari, arata cam bine. asteptam prezentarea ei.
  10. Pare ca este senzorul de la tur, a bagat motorina in calculator. Mi-a dat erori si pe cutia de transfer acum, am sa incerc sa il scot, sa curat cat se poate de bine si revin cu up-date.
  11. Cauta pe Compari.ro, iti recomanda cele mai cautate site-uri de anvelope plus ca poti vedea si recenziile cumparatorilor. Acum pe site-urile mai mari iti arata inscriptiile de pe ele: dot, *, MO,T0,No, samd.
  12. Salutare, DUpa un drum mai lung, cand ma apropiam de casa masina nu a inceput sa mai traga. am ajuns la service am pus testerul pe ea si mi-a dat urmatoarele erori: 298800 Charging pressure Actuator, Activation Current Too Hight 298D00 Charging PressureController, Output 2, Actuation: Short Circuit To Ground 298C00 Chargin Pressure controller, output 1, actuation: Short Circuit To Ground 298E00 Charging pressure Actuator, Activation: Overloading 25D400 Exhaust Backpressure Sensor Before Turbocharger, Signal Too High. Ce poate fi, Turbina, S-a mai lovit cineva de erorile astea ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.