Salut,
Dimensiunea scrisa de tine nu 250/50r17 nu exista, 255/50r17 da.
Nu poti pune 255/50r17 pe G20, o sa atinga anvelopele in:amortizor, brate, posibil si in carenaj la viraj.
sunt mult mai late si mult mai inalte, daca nu ma insel sunt anvelope de SUV.
Cum ziceau si colegii mai sus, verifica dimensiunile scrise pe stalpul masinii si echipeaza masina cu ce recomanda producatorul nu cu ce iti trece prin cap sau ce recomanda “sorel”.
Normal ca o anvelopa mai lata sa aiba o aderenta mai buna, dar in acelasi timp are si o accelerare mai slaba plus un consum de combustibil crescut.
Sunetul pe care il auzi de la anvelopele pe care le ai acum montate, nu este obligatoriu sa vina din cauza ca sunt RFT, pot fi multiple cauze: amortizoare moi(uzeaza neuniform anvelopele), anvelope imbatranite(cauciucul si-a schimbat proprietatile si a devenit foarte dur), uzuri neuniforme, samd.
Iti garantez ca orice marca premium(mich, conti, bridge,pirel, etc) ai pune cu RFT, nu o sa ai sunet la rulare si pe langa asta nu o sa ai stresul in caz ca distrugi o anvelopa nu te mai poti deplasa(aici nu vorbesc de un cui sau o gaurica mica ce se poate astupa cu spuma sau cu un snur)
Un alt aspect important: Daca nu urmezi ce iti recomanda producatorul+ RFT, poti avea senzatia ca masina nu este stabila si iti da impresia ca fuge mereu de spate - Tramling.