Jump to content

foomanchoo

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    logan

foomanchoo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. sau nu mai revin. bwuahahha. asta cica-i admin.
  2. Erh ma bag la un joc ca am saturat subiectul si cresc balarii deja. Sa traiti bine! Revin cu informatii.
  3. Asta implica ori ca sunt agramat ori ca nu am masina de care vorbesc. Creca pierzi meciu' asta de x si o. Sincer internetul cam strica gramatica da ma pot stradui pt pacea ta sufleteasca. Nu sunt "parizianu" ala. Is un mandru ardelean.
  4. sa nu comparam turcii cu nemtii. Dealerul respectiv a observat o mica pata pe scaunul din dreapta sofer care nu a fost in anunt si ne-a pus sa asteptam 2 ore pana a trimis pe cineva cu masina sa ii faca interioru calumea. Da au legi si nu e prima oara cand merg la ei si am prieteni multi care iau masini de acolo. Am asa mare incredere in dealerul ala ca sunt in stare sa-i virez banii fara sa vad masina in fata mea.
  5. Nu cred ca l-am luat de la dealer din germania aia sunt obligati sa-ti dea detaliile astea ca ii mananca la ce legi au. A lui fiind automata trag concluzia ca masina lui a fost mai desteapta ca mine si a stiut sa schimbe optim pt o cursa.
  6. Nu e nimic. E un forum si pe forumuri lumea discuta. Poate ca nu este in folosul comunitatii 100% ceea ce discutam noi aici dar iti promit ca va fi in folosul multor persoane care se muta de pe diesel. Threadul isi serveste scopul. Am avut de pus intrebari le-am pus si le-am rezolvat. Asta face o comunitate. Aici lumea discuta, mai dam cu apa sa cizelam pe unii, mai calculam performante, aflam lucruri noi. E win win.
  7. Iti simplific treaba. 330i e92 coupe motor N52 versus orice motor vrei tu stoc de la audi a4 2.0 da, se face. i-a ramas un zambet pe fata sper sa-l sterg maine )
  8. Perfect. 100% dreptate. Schimbam cand simteam ca deja forta e aceeasi. Deci aici am gresit. Ce atata sofer prost, prostule, nu stii sa conduci etc. 3 pagini intr-un singur raspuns a lu' WLF. Schimbam ca pe diesel si acolo am gresit.
  9. Include tot quote-ul daca tot presupui si vezi ca omu a comparat 2 seria 7. la 130 la ora 760 se desprinde. Noi abeam am ajuns la 130 si am incetinit ca nu era spatiu. Probabil ca acolo incepeam sa ma desprind. Faptul ca conduci diesel sau nu stii cand sa schimbi vitezele la o cursa nu include ca esti un sofer prost. Conduc de multi ani fara accident nu mai vorbiti prostii nu toata lumea a stat pe bmw sa le concureze. Am fost diesel multi ani si m-am multumit cu 150 de cai stiam f bine ce poate masina si cand sa ma bag in depasiri. Cumulezi asta cu o asigurare imaculata si ma pot mandri ca sunt sofer bun si nu fac belele si pe buna dreptate nu ma puteti atinge la capitolu asta. Vorbim de curse si performanta. Sunt oameni care ii putem numi soferi buni conducand numa in limitele legale ceea ce pt voi soferii astia de aruncati numa insulte poate fi plictisitor. Nu mai aruncati cu rahat aiurea. Am deschis topicul ca sa-mi aflu performantele masinii si sa fiu "ajutat" sa le descopar si sa ma comport mai bine intr-o cursa mica atata tot. Nu caut insulte. Lucru care l-am aflat printre picatele si se dovedeste a fi constructiv este prezent deja: Masinile de la 0-100 au o secunda diferenta ceea ce ii permite sa se tina scai cat de cat Masina mea ar trebui sa se desprinda destul de repede de la 130km/h probabil lucru pe care nu l-am testat ca pe la viteza aia am incetinit aman2 Poate ar trebui sa schimb mai sus dar in urma discutiei se pare ca 5500 era suficient
  10. Sa nu-mi zici ca intr-o cursa te uiti pe ceasuri ca sa iti dai seama cand tre sa schimbi ca ma ia plansu'. Oi fi varza da atata lucru stiu, cand masina nu mai trage trebuie schimbata viteza teroretic. Ca unii simt asta mai bine si anticipeaza bine si isi cunosc masina e cu totul alta chestie. In orice manuala te urci si faci o cursa mica stii cand tre sa schimbi si fara ceasuri. Parerea mea. Legat de audi se tine f bine si o fi exact secunda aia de care ati vb. Nu am avut mult spatiu sa ne intindem ca probabil il pierdeam cand se face timpul sa schimb intr-a 5-a da deja eram cam deceptionat si ma gandeam sa nu ma fac de ras de tot sincer.
  11. Deci unde schimbam io la 5500 ar trebui sa fie bine. Sincer io nu ma uit pe turometru ca simt masina destul de bine cand pierde forta si o bag in superioara atunci. Se pare ca ramane sa o bag intr-un test.
  12. Scanez talonu ) O fi cu probleme. Eu inainte sa o iau am facut full test la bavaria ca nu vroiam sa arunc atatia bani pe o stricaciune. Acuma nu stiu daca ei au facut un performance test sau numa electric/mecanic si da-i ca merge. Daca e asa ai idee unde fac un asemena test?
  13. gata gata ca am pretentii de la mine (nu ca sofer ca o sa-ti sara smaltu' iara). Am inteles ce ai de zis. move one please. Perfect. Asta vreau. Sfaturi nu golanii. O sa incercam.
  14. pimpule sincer cred c a pe la 5500 ca eram "nervos" deja )
  15. ia uite altu. de unde "rasariti" ma? Ma ia rasu )) Ba cat de romani sunteti unii hahaha. Stati ma jos acolo ca nu aduceti nimic in discutie serios, nu va simtiti inutili? Asa refulati? omg. oi fi varza ma de aia intreb si io lumea nu vezi? ce sa faca si verzele decat sa intrebe nu? Fii baiat ajutator si arata-te de folos acestei comunitati impresionante si poate ti-arat parisu. Revenim. Se pare ca cel mai bun rez il ai la 6500 de ture. P.S. Spray de tantari: Sunt varza, nu stiu sa conduc, vai de mama mea. Nah ca le-am scris pe toate puteti merge mai departe
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.