Salut, Asa cum a spus mai sus un coleg, sunt de acord ca baietii de la vanzari sunt intradevar profesionisti. Dar asta nu scuza din pacate Apan-ul ,in general, de urmatorul aspect in relatia mea cu dansii. Am facut un buy-back pentru un X3 in 2014 iar dupa vizionarea preliminara a noii masini am constat ca totul era OK. Totul la locul lui, paharele din pachetul de depozitare erau in portbagaj sub tavita, etc. Dupa o saptamana, cand s-au definitivat actele (leasing) m-am prezentat sa ridic masina iar totul era impecabil ,la prima vedere. Sampanie, piscoturi, poze, totul super... Cand am verificat masina din nou ,paharele disparusera si probabil plasa de bagaje ,etc. Am semnalat baietilor de la vanzari (stanjeniti de situatie ce este drept) care au completat cu un set nou de pe o masina din showroom (emergency stock:). Ceea ce nu am observat atunci era faptul ca imi lipseau si toate prezoanele antifurt , evident si cheia ptr ele din portbagaj, desi ele sunt echipament din dotarea de baza/stock inclusa la orice X3 F25. Per total s-au revansat oarecum pentru situatia cu paharele lipsa (si cine stie ce o mai fi fost lipsa?!), un tricou cadou, o masinuta la copil... dar preferam nici un cadou / sampanie si masina intacta. Cred ca va cantari putin inainte de urmatorul buy-back la Apan...