Jump to content

leoberti

Members
  • Posts

    992
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Recent Profile Visitors

6994 profile views

leoberti's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

2

Reputation

  1. Salut. A mai aparut scartaitul dupa montarea corecta a placutelor? Ma confrunt si eu cu o problema similara numai ca la mine scartaie in momentul in care iau piciorul de pe frana. Scartaie incontinuu. Cum apas foarte putin pe frana, scartaitul dispare. Discuri si placute noi ... in jur de 2000km de la montaj.
  2. La fel face si a mea .Nu atat de evidenta miscarea turometrului, dar trepideaza neregulat atat la cald cat si la rece. Eu am facut tot ce ai mentionat tu mai sus + curatarea admisiei. Daca gasesti o cauza, spune-ne si noua.
  3. Salut baieti. Sunt ok valorile astea pe injectoare?.Am atasat 3 screenshoturi - 0 min - 6 min - 18 min de functionare motor. Temp exterioara 11 grade. Am plecat cu antigelul de la 12.5 grade pe senzor. Dupa 18 min de rulare motor la relanti. Temp antigel 60 de grade. Masina vibreaza destul de rau la relanti. Am schimbat suporti motor si cutie. Vibratia a ramas. Turometrul oscileaza si el odata cu vibratia. Ce parere aveti? ce ar trebui sa mai verific? Merci.
  4. Salut.Poti sa ne spui si noua ce s-a intamplat dupa ce ai schimbat senzorul? Si eu am problema asta la un F10 N47 si imi da doua erori pe tester pe senzorul de presiune de pe rampa. Dubios este ca cele doua erori nu apar ca fiind existente (apare unknown) si sunt inregistrate cu peste o mie km in urma. Ca si simptome la fel: tremurat la relanti (doar la relanti). Tremuratul nu pare a urma un tipar anume. Cand la rece cand la cald... chiar daca o turez pe loc undeva la 2-3000 RPM... si apoi se intoarce la relanti, incepe tremuratul. Sunt zile si zile.. uneori cand nu tremura deloc alteori cand tremura de parca imi misca cineva masina. Pe tester nu apare nici o eroare stocata pe injectoare.
  5. de unde ati luat varianta 4.31.16? Puteti pune un link ceva? merci
  6. Din ce stiu eu, sitele, supape, solenoizi intra in categoria "reconditionarea cutiei". Care oriunde intreb pare a fi un pret standard: 2000 euro. Mi se pare cel putin ciudat ca mi se da un pret la treaba asta din moment ce nu se stie ce anume este defect in cutie. Da. Am avut si inainte de schimb aceste socuri, asta fiind motivul principal pentru care am facut schimbul. Socurile la cald s-au atenuat (aproape au disparut) in schimb socurile la rece s-au agravat (sau cel putin asa mi se pare acum ca s-a facut mai rece afara).
  7. Nu sunt chiar 5 minute. Din ce am observat, temp motorului (uleiului) tb sa ajunga undeva intre 70-90grade pentru ca socurile sa dispara. Stiu ca e vorba de temp uleiului din motor si nu al uleiului din cutie, dar este singurul indicator de care pot sa ma leg. Am facut acum o luna de zile schimbul uleiului din cutie / resetare adaptari timp in care am parcurs cam 1500-2000km maxim. In primele 2 zile ma dadea cu capul de tetiera. Temperatura cutiei o poti vedea doar daca o pui pe tester?
  8. Nu compari o cutie care are 50k km .. cu una de 150k km. Nu cunosc prea multe despre treaba asta, de asta incerc sa ma informez. In prima faza am crezut ca asta de la service imi vinde gogosi, dar bag de seama ca are ceva dreptate, chiar daca nu in totalitate. Cat despre curaj, nu stiu ce implica operatiunea. Daca este vorba de desfacutul cutiei apoi scos din mufa un ECU nu ar trebui sa fie mare branza zic eu. E un pitic care imi sta pe creier, daca ma intelegi . Si o sa ma enerveze mai rau acum ca vine perioada rece. Am mers cu un F10 520d xdrive cu 90k km in bord. Am plecat cu el de pe loc dimineata si era parcat in panta. Am urcat cu el panta respectiva timp in care a schimbat pana intr-a 3-a sau a 4-a sa zic. Nu a clintit, nu am simtit absolut nimic! Nu stiu daca este din cauza sistemului xdrive care poate atenueaza intr-un fel socurile, pentru ca trage si fata... nu stiu.. poate vorbesc prostii.
  9. Deci, ce inteleg eu de aici (inclusiv din postul lui Neo). Daca cumpar o cutie SH, tb sa o desfac si sa ii inlocuiesc EGS sau cum se numeste cu modulul EGS de pe cutia mea, pentru ca altfel nu va functiona? Cam in ce consta operatiunea? Se lasa cu lipituri si umblat pe placi de circuit? Sau e simplu plug and play?
  10. Au resetat adaptarile cu mine de fata. Ma gandesc ca nivelul de ulei nu a fost efectuat corect. La temperatura indicata de producator.
  11. Multumesc pentru raspunsuri. Aveti idee ce pica de obicei in interiorul cutiei daca am socuri la schimb cat timp este rece? Socurile pot sa vina din convertizor? Cand se incalzeste, cutia schimba aproape insesizabil. Mentionez ca am facut schimbul de ulei la Service Scream (Tezparii) BMW. Procedura nu a fost respectata intocmai. Adica nu au tinut cont de temperatura cutiei. Era mult mai rece decat scrie in manualul de reparatie (30-35grade). Pe baia de ulei nou cumparata scrie ca schimbul tb sa se efectueze la o temeperatura de 40-50 grade.
  12. Salutare! Intrebare pentru cunoscatori: Pe un F10, se poate inlocui cutia de viteze automata cu una second hand? Pun intrebarea asta, pentru ca am avut o discutie cu un domn de la Service Scream (Tezparii) BMW care mi-a spus ca sub nici o forma nu se poate. Nu a reusit sa imi dea o explicatie logica, mi-a spus doar ca "nu se pupa". Am gasit o gramada de anunturi, in Anglia in mod special, de cutii de viteze automate 8HP cu preturi decente (in jur de 400-600 lire) si km buni (40-50k mile). Ar putea fi o alternativa la reconditionarea cutiei care costa in jur de 2000 euro. Multumesc.
  13. @ djmanianfs: Spui ca nu aveai probleme inainte de schimb, apoi spui ca schimburile sunt putin mai fine. Simti trecerea dintr-o treapta in alta?
  14. Ai bariera de vapori dezlipita in partea de jos (foliile cum spun baietii). Am patit-o si eu la seria 3 si am aceeasi problema la 5-ar . Nu rezolvi nimic scotind dopurile de scurgere, pentru ca din cauza formei usii , apa care intra in usa (printre geam si chederul exterior, se prelinge pe folia asta si se scurge printre fata usii si usa ajungand sub usa intre cele doua chedere care etanjeasa usa. Daca chederul interior nu etanseaza cum trebuie o sa ai apa in masina, in functie de cat de mult ploua. Faptul ca atunci cand deschizi usa iti curge multa apa de sub ea, inseamna ca chederul exterior isi face treaba si etanseaza . Apa respectiva se aduna intre usa si prag si este tinuta de chederul exterior.
  15. Salutare Am un F10 fabricarie 2010 cu navi mare 10.25inch (CIC? cum aflu exact ce echipare are masina ?). As vrea sa fac upgrade la NBT. Ma intereseaza in principal activarea internetului prin bluetooth si streaming de muzica , filme prin bluetooth. In momentul de fata am doar optiunile de internet BMW Online.. bla bla, care sunt egale cu zero cel putin la noi in tara. Este suficient sa cumpar asa ceva? : http://www.ebay.com/itm/BMW-F10-F11-F18-M5-5-series-NBT-Touchpad-Profesional-iDrive-Navigation-Sat-Nav-/152259621012?hash=item2373617094#viTabs_0 O sa mai am nevoie de cod FSC? Am inteles ca doar dupa o anumita versiune a software-ului de pe masina este nevoie de cod FSC. Cum aflu ce versiune de software am pe masina? Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.