Jump to content

luchian

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    WE

Contact Methods

  • Yahoo
    lucian_chirvase

Previous Fields

  • Masina
    F10 525dA (N57), 2010

luchian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nicio eroare dupa reparatii. A fost doar cea pe care am mentionat-o in primul post - Drivetrain. Dar asta atunci cand s-a stricat, si apoi iarasi o data (fara a se mai opri motorul), inainte sa schimb si regulatorul de presiune. Ieri, am incercat si un Adaptive Auto Transmission Reset si parca (daca n-o fi placebo) s-a mai redus tremuratul, dar n-a fugit de tot. Nu mai tin minte modelul testerului (ceva gen ST 800 ??). Avea un ecran maricel (ceva mai mare decat un A5, as zice), puteai urmari in timp real mai multi parametri, sau verifica eventuale erori. Pot afla repejor, daca are vreo relevanta. Toate operatiile/inclusiv testele, au fost facute la service - nu de mine . ********** @Raz: Nu. Nici nu se vede, nici nu se aude. Turometrul sta cuminte undeva pe la 650 rpm.
  2. Se pare ca nu sunt prea multe idei . In orice caz, marti am programare pentru testarea injectoarelor (si inlocuire, dupa caz).
  3. Da si nu (!?) Adica poti simti oscilatiile/tremuratul doar cand esti in masina. Si destul de subtil - ca niste "micro-missfires" - nu stiu cum sa le numesc Altfel motorul se aude si merge rotund.
  4. Salutare, Sunt ani de cand nu am mai postat aici. Pe atunci aveam un E46 320d cu 190k si 0 probleme.. Revenind in zilele noastre, detin un F10 525dA (N57), 2010, cu 108k in bord. Si o (mare) problema. CONTEXT In urma cu ceva timp, intr-o seara inainte de a parca acasa, am facut un mic ocol pentru a face plinul. Imi aduc aminte ca era cisterna in statie, dar cum eram pe rezerva (martorul aprins in bord), am alimentat totusi.. Proasta idee. La nici 200 m dupa ce am iesit, oprit la semafor aud un fel de fluierat, "undeva" la motor. Initial nu eram sigur ca e de la mine, si cum se facuse verde la semafor, dau sa plec. Pornesc, si dupa nici 50 de m, vestita eroare Drivetrain, sunetul de eroare si motorul s-a oprit. Am incercat sa-l repornesc, fara succes. Asadar, platforma si spre Service. CAUZA cea mai probabila a defectiunii - apa si gunoaie in motorina (in cantitati insemnate). Operatiunile efectuate: - curatare rezervor - curatare regulator de presiune si rampa (initial) - inlocuire pompa HP - inlocuire pompa electrica de carburant (cea de deasupra rezervorului) - schimbare filtre si ulei (cel de motorina oricum trebuia, si cum tot se apropia revizia, s-au facut si restul) - utilizat masina dupa reparatii 2 rezervoare (1700+ km) cu un aditiv, pentru a curata intregul circut de carburant. PROBLEMA Masina porneste si functioneaza in parametri (am facut teste pe zeci de km cu unealta de diagnoza conectata - presiune, turatii, curenti, putere - totul e in parametri). Singurele bube ramase: - pornirea la cald (cand apa e peste 60-70 grade) ia putin mai mult (+ 0.5s-1s) decat normal. Si se si aude. Precizez ca pornirea la rece e normala, "la sfert". - se simt niste vibratii neuniforme la ralanti (nu, nu cele firesti de la diesel ). Cand spun neuniforme, ma refer la faptul ca nu apar la intervale regulate de timp, si nu tot timpul. Se simt in special cand opresc de exemplu la semafor, in D. Daca trec cutia in mod sport (DS) se simt mai putin, dar nu dispar complet. La fel si daca o trec in N. - intre timp, am inlocuit si regulatorul de presiune in rampa; comportamentul nu s-a schimbat :| "ZA" INTREBAREA: Urmatorul pas ar fi probabil schimbarea injectoarelor. Insa inainte de alti 2500 EUR, as dori sa stiu daca a mai intampinat cineva probleme similare ? Dincolo de suma consistenta, as fi dezgustat sa schimb si injectoarele si problema sa fie totusi in alta parte.. Am folosit Search-ul, dar am gasit doar acest topic relevant. Oarecum, pentru ca problema e inversata . Multumesc anticipat pentru eventuale idei. PS: Imi face inca placere sa le conduc masinile, dar dupa o experienta ca asta, as minti sa nu recunosc ca BMW m-a lasat cu un usor gust amar.
  5. Mai multe poze, te rog ? (in special interior). Merci.
  6. Nope, dar se poate la cerere :twoup: . Un mic update: Asa cum spuneam in primul post, dupa 1 Mai, masina s-a mutat "la stocare", in curtea/garajul parintilor. Mai vede cate o plimbarica la 2 saptamani, pentru a nu se simti total parasita. Numarul de telefon nu mai e de actualitate, dar puteti apela cu incredere la user-ul ELF (0746.122.888); cunoaste masina la fel de bine ca mine si are mana libera din partea mea (chiar si la negocieri :) ). Se modifica si pretul: 10.800 E
  7. Scuze, te-am uitat prima data :) . Parbrizul a fost schimbat mai demult pe seama unei crapaturi ce s-a extins, iar stergatorul dreapta e un pic mai sus decat normal. Nu m-a deranjat niciodata la drum (doar vazut dinafara poate) si te asigur ca ambele sterg foarte foarte bine; chiar si pe lunga iarna trecuta.
  8. Legat de cotiera, chiar nu a avut (probabil pentru a sublinia un pic interiorul cu caracter sportiv :twoup: ). Am uitat sa precizez ca am o cotiera, SH, dar neagra si pe care nu m-am grabit sa o instalez.. Parca strica omogenitatea interiorului. O ofer odata cu masina, fara nicio problema. @Justme: Daca esti chiar interesat, ne putem auzi la telefon si cu siguranta ne putem intalni (merg destul de des la Galati, ba chiar inainte de Paste am fost si la Iasi :) ). Sunt de parere ca fata-n fata se ajunge mai usor la o intelegere care sa multumeasca ambele parti. Doar sa nu ne irosim timpul cu oferte gen "iti ofer 8.000".. Dilema E90 mai chel sau E46 cu optiuni este alegerea fiecaruia. Personal, fac parte din a 2a categorie :) PS: @all: multumesc pentru aprecieri; pretul as vrea sa fie unul care sa reflecte cat de cat valoarea masinii (chiar in conditiile actuale) si nu doar unul simbolic, "pentru ca e criza". Evident ca nu bag mana in buzunar nimanui (nici nu as putea de altfel :( ), dar asta e punctul meu de vedere.
  9. E46 320d, fabricatie 04/2004 KM : 187.000 Motorizare: M47 150 cp / 330 Nm Cutie : manuala, 6 trepte. PRET : 11.500 E Nu sunt interesat de schimburi, dat fiind ca o perioada nu voi avea nevoie de masina (acesta fiind si motivul pentru care m-am/ne-am hotarat sa o dau/dam). DOTARI: Culoare: Silbergrau Metallic Jante aliaj 17", Star Spoke 44 Volan M multi-functional, schimbator specific Trim-uri textura lemn (personal, nu agreez lemn-ul in masina) Scaune sport cu incalzire si reglaj lombar electric Tapiterie piele gri Geamuri electrice Sistem navigatie Profesional 16:9 (DVD cu hartile 2010 – din pacate Romania inca sufera la capitolul detalii) Interfata Bluetooth OEM Magazie 6 CD-uri Sistem audio Hi-Fi Harman Kardon (calitatea auditiei este mult peste cea a sistemului de serie) Climatronic Faruri Bi-Xenon Sistem de spalare faruri Oglinzi rabatabile electric Senzor ploaie Senzor lumina (faruri cu aprindere automata) PDC (senzori parcare) Oglinda antiorbire automata Trapa electrica, de sticla Pilot automat DSC Indicator Run Flat AirBag-uri laterale pentru pasagerii din spate Tetiera centrala spate Alarma Viper cu comanda pe cheie BONUS: Set roti iarna (jante tabla OEM 16" + cauciucuri ce asigura o rulare fara riscuri minim inca 1 sezon) Mici probleme : O zona cu vopseaua stearsa (2-3 cm2) pe bara fata, unde am gasit-o atinsa in parcare (sper sa se vada si pe una din poze) ‘’Capacul’’ interior al trapei (nu trapa), este probabil sarit de pe sina lui pentru ca merge mai greu decat ar trebui Regimul de utilizare a fost unul de bun simt, fara a forta masina in afara parametrilor pentru care a fost conceputa (ex. demaraj in tromba cu motorul rece, plecari de pe loc cu treapta a 3a, sau alte exercitii de ‘’fite’’). Ca idee generala masina se comporta foarte bine, dar as vrea mai bine sa las orice apreciere de ordin tehnic/estetic sa fie ‘’simtita’’ pe propria piele de eventualul cumparator. Pentru orice detaliu/intrebari suplimentare va stau la dispozitie, fie aici pe forum fie la coordonatele de mai jos. Contact : Mobil : 0742.470.827 Messenger : "lucian_chirvase". PS : Pana la 1 Mai masina poate fi vazuta la Pitesti. Dupa, "se muta" la Tecuci/Galati. :) Poze - Set 1 Poze set 2: Gata :)
  10. Salut, 2 geamuri de far pentru E46 FL (Pitesti-ul e mai aproape decat Cluj-ul) :)
  11. :) Salut deschiderea acestui topic; abia ce l-am vazut. O prima intrebare: Mi s-a blocat DVD-ul in unitatea navi. Cat ma costa o "interventie" pentru a-l scoate ?
  12. :) Asa DA ! Mersi Alex. :lol: Sper sa mai vad la aceeasi calitate si un galben ceva mai inchis (am pus eu o poza pe la inceput) si voi considera ca topicul si-a atins tinta :) Oricum, personal, gasesc ca galbenul face masina "mai legata", ca o mica jucarie
  13. Nu e nuanta cautata.
  14. Acelasi lucru il pot spune si eu despre una argintie, sau verde, sau.. sau.. :) No offence (si a mea e tot un gri inchis) Ideea acestui topic nu a fost un poll pro sau contra "utilajelor" galbene, ci aceea de a aduna cateva poze de'ale nostre cu astfel de "aratari" si, de ce nu, chiar o vizionare "live" daca situatia o permite. Fara prea mult succes din pacate :lol:
  15. Votat e46. Intretinuta si pregatita cu gust, o gasesc o "mai aproape, mai personala", ceea ce o face, subiectiv, mai frumoasa :) e39, foarte frumoasa, dar un pic prea impunatoare, dupa gustul meu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.