Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

ovide_m3

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    e36 316i

ovide_m3's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. sa vad unde gasesc ceva pt masurat ca pe la mine nu prea stiu unde,alte cauze ar putea fi,adica fise, bujii etc
  2. am schimbat filtrul de benzina si trage mai bine dar tot nu cum ar trebui,mai ramane sa incerc cu alta pompa de benzina pt ca am mai avut un 316i coupe si mi-a cedat pompa de benzina si inainte sa pice la ture mai mari deabia tragea
  3. mai ai suspensiile? ai cumva si o poza sa vad cat se lasa ca nu vreau sa o las foarte mult,de unde esti?
  4. am scos sonda lambda sa vad daca merge mai bine,degeaba,face la fel,imi sta si ralantiul peste o mie cateodata si cu sonda scoasa si cu ea bagata ,nu stiu ce are,o sa mai incerc sa fac rost si de alt debitmetru ,alt regulator de ralanti,alta pompa de benzina ca ma gandesc ca asta poate nu are debit destul ca e schimbata recent si luata de la dezmembrari, sa vad ce mai rezolv ca ma streseaza
  5. o sa mai incerc sa scot sonda lambda sa vad cum merge,ma intriga faptul ca atunci cand apas 3 sferturi acceleratia merge bine,trage normal,asa cum ar trebui
  6. am inteles ca nu da cine stie erori e36 pe tester ca e vechi si nu stie multe
  7. Am urmatoarea problema la un 316i din 94: in momentul cand apas pedala de acceleratie la podea nu mai trage ,adica mai mult se ineaca,nici nu trage sau sa se tureze dar nici nu scade turatia,ramane turatia cam in acelasi loc sau creste foarte foarte greu,nu cum ar trebui,si se observa mai ales in treptele mici ,ce este ciudat este ca daca am acceleratia apasata 3 sferturi trage normal,chiar foarte bine,problema de mai sus o am doar cand am acceleratia la podea,nu e o problema foarte grava dar e stresanta si daca stiu ca e acolo e deranjanta si trebuie rezolvata dar nu stiu ce sa ii fac,m-am gandit ca poate e de la debitmetru ,am scos mufa s-a oprit masina imediat ceea ce stiu ca inseamna ca e bun,bujiile le am cam vechi dar ma gandesc ca nu ar avea legatura ,am inteles de la altii ca ar putea fi sonda lamda ,o sa scot mufa intr-o zi sa vad daca merge altfel,precizez ca am si gpl pe ea si poate se regleaza timpii de aprindere pt gpl si cantitatea de aer si cand dau pe benzina e data peste cap,nu stiu ce sa cred,astept ceva sugestii pt rezolvare ,multumesc anticipat
  8. o sa le schimb dar prima data as vrea sa vad cum ii fac un scut ceva sa nu se mai incinga iar si celelalte ca suruburile de la galerie slabe sanse sa se mai desfaca sa ii pot pune un scut acolo sonda lambda sa caut una sh ca noua e cam scumpa dar sigur gasesc
  9. eu nu am schimbat nimic,decat pompa de benzina ca am topit-o pe cea veche dar si inainte facea cum face si acum,ma gandesc ca poate fi si de la fise pt ca avea un prieten un 318i si avea fisele coapte si mergea asa urat,a schimbat fisele si parca era alta masina
  10. am rezolvat,am pus pompa de 320i din 96 si e o diferenta la egalizorul dintre rezervoare,pompa mea avea furtunu pe unde trecea benzina prin exteriorul rez iar cea de la 320i prin interior avea un tub care nu stiu daca veneau bagat undeva in rez unde e pompa de benzina,eu pur si simplu l-am trecut dintr-o parte in alta si l-am lasat asa,sper sa imi faca egalizarea intre ele,ramane de vazut
  11. crede-ma ca nu iti dai seama ca nu e ,nici eu nu am stiut pana nu m-am bagat sub ea cu alta treaba si am vazut ca era mufa scoasa,am inteles ca doar consuma ceva mai mult daca ii dai ture ca nu mai are cine controla cantitatea de benzina dar in rest fuge,nu consuma exagerat,nu variaza ralantiul,o aa ii pun si sonda dar momentan nu am avut timp sa caut sa cumpar,si prima problema o face doar cand e rece
  12. Am si eu o problema cu un 316i din 94 care se manifesta in felul urmator:cand pornesc masina dimineata si e foarte frig afara si plec cu ea simt ca parca intrerupe motorul chiar daca tin acceleratia constanta,parca are mici caderi de putere,nu stiu sa explic exact ,parca intrerupe si dupa revine,dar asta face doar pt o scurta perioada pana se incalzeste putin dupa aceea nu mai face,nu e o problema mare dar parca e deranjanta,si la ralanti imi tremura motorul ,tot asa parca intrerupe putin si dupa revine dar asta o face tot timpul nu conteaza ca e cald ca e rece,precizez ca nu mai am sonda lambda buna si e mufa scoasa(asa am luat masina)si scutul acela de la galerie de opreste caldura sa nu ajunga la fise lipseste,sa fie problema de la fise pt ca s-au incins si nu mai sunt bune? sau de la ce ar putea fi?ce mai trebuie verificat si rezolvat sa mearga rotund la ralanti? astept pareri,multumesc anticipat
  13. am scos azi pompa si era topita ca o lumanare,o sa pun alta si sper sa mearga,aveam si siguranta arsa la pompa,ms pt sugestii
  14. am si eu o problema cu un e36 316i m43 coupe din 94,nu imi mai porneste pe benzina(masina are si gpl),pe gpl merge normal,porneste nu are probleme ,pe benzina nu mai vrea sa porneasca,problema a inceput intr-o dimineata cand am pornit-o si nu imi mai tinea relantiu asa ca o tineam din acceleratie si statea pornita dar cum ii dadeam drumu scadea turatia si tremura urat si pana la urma murea,a mers asa o zi pornea pe benzina repede nu avea treaba dar nu tinea relantiul,m-am gandit ca poate nu mai are benzina ca daca are si gpl benzina o folosesc doar la pornire si e pe rosu mult,am bagat benzina tot asa nu mergea si pana la urma intr-un final nu mai porneste deloc pe benzina,am verificat furtune sa nu traga aer fals ,nimic vizibil,nu stiu ce sa ii fac ,ma gandesc sa nu fie pompa de benzina(daca nu am multa benzina se poate arde am inteles) sau rampa de injectoare(a fost umblat la ea in capatul dinspre radiator unde are un fel de capac care se scoate si are o garnitura acolo) pt ca si inainte cand o porneam pe benzina si era rece mergea cam intrerupt,adica plecam cu ea si o tineam constant si o simteam ca intrerupea de parca nu se alimenta ,asta doar pana se incalzea,dupa aceea nu mai facea asa dar acum nici nu mai porneste,ma gandesc ca e pe partea de alimentare ceva nu pe partea de aprindere pt ca pe gpl merge normal,daca stie cineva ce ar trebui sa mai verific sau posibile cauze i-as fi recunoscator pt un raspuns,multumesc anticipat si astept raspunsuri cat mai repede
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.