Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

camdigital

Members
  • Posts

    148
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

camdigital last won the day on June 23 2017

camdigital had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Tigaie Bemve

camdigital's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

55

Reputation

  1. Omniasig, o bataie de joc pe banii soferilor. Am avut recent parte de o experienta care m-a facut sa inteleg clar de ce atat de multi soferi se plang de aceasta companie. Eram in trafic, circuland regulamentar, cand un alt sofer neatent a intrat usor in masina mea. Impactul a fost minor, dar a cauzat cateva zgarieturi si indoiri care necesitau reparatii. Am tras pe dreapta si am completat amiabila. Soferul vinovat are polita RCA la dubiosii Omniasig. Documentele au fost completate corect, semnate de ambele parti, iar soferul vinovat si-a recunoscut greseala. Totul a parut in regula, fara nicio complicatie la prima vedere. Dupa ce am depus mers la constatare, s-au depus documentele la Omniasig, am fost asigurat ca dosarul este complet si ca nu ar trebui sa fie nicio problema cu aprobarea despagubirii. Agentul care a facut constatarea a verificat masina, a facut fotografii si mi-a spus ca totul este in regula. Mi-au spus sa astept un raspuns in cateva zile, sau cam asa ceva. A trecut o luna fara niciun semn de la ei. Am incercat sa sun, iar la call center mi-au spus ca dosarul este "in analiza" si ca va mai dura putin. Timpul a trecut, iar zilele s-au transformat in saptamani. De fiecare data cand sunam la call center, primeam acelasi raspuns vag: Este in analiza, nu stim, reveniti mai tarziu. Dupa o luna intreaga de asteptare, am primit in sfarsit un raspuns. Cererea mea de despagubire a fost respinsa. Motivul respingerii era atat de absurd incat nici nu avea sens. In loc sa ofere explicatii clare, au invocat niste linii de lege confuze care nu stateau in picioare. Se vedea clar ca scopul lor era sa gaseasca orice pretext pentru a nu plati. Aceasta experienta mi-a lasat un gust amar. Dupa niste Google, am gasit ca nu eram singurul in aceasta situatie. Multi alti clienti Omniasig s-au plans de aceleasi practici: dosare respinse fara motiv, amânari nejustificate si un dispret total fata de oameni. Zvonurile spun ca firma are probleme financiare serioase si ca refuzul de a plati despagubirile este o strategie pentru a ramane pe linia de plutire. Omniasig este o companie austriaca, iar atitudinea lor arata clar cat de mult dispretuiesc piata din Romania. Se bazeaza pe faptul ca oamenii nu isi vor cere drepturile sau ca nu vor merge mai departe cu reclamatii. Este evident ca ei nu respecta clientii si nici angajamentele pe care si le asuma prin contractele de asigurare. Daca aveti nevoie de o asigurare, evitati RCA Omniasig cu orice pret. Sunt o firma care isi bate joc de clienti. Sau, ca sa fiu mai finut, isi alege clientii carora le accepta dosarele.
  2. Deci era un om normal, bucuros ca a achizitionat BMW, dupa care a innebunit de grija si ajunge la bimmer service sa schimbe distributia, ampulea, fara zgomote, fara nimic. Nu trebuie sa-ti faci griji ca mai faci 2-3-4 mii km cu actualul ulei, sunt mari sanse ca masina sa o ia razna si sa apara multe alte probleme DUPA CE SCHIMBI DISTRIBUTIA la Bimmer. Nemtii zic sa schimbi uleiul la 20-30k, tu schimba macar la 15 sa stai linistit. Nu o sa pocneasca nimic daca o schimbi peste cateva mii, sunt spaime si psihoze pe care le au unii sau exces de zel si prea mult bibilit extrem pe care-l au altii. Gandeste-te ca luai masina din Germania cu 200k km. La aia toate schimburile sunt facute cand scrie in carte, nu sta nimeni sa guste filtre sau sa bea ulei sa demonstreze ca noi suntem mai cu motz.
  3. Cand vad vreun teleormanean sau giurgiuvean cu becuri din astea puternice dau faza lunga pana trece. Doar sa vada si el ce inseamna sa te doara in cur de alti participanti la trafic.
  4. Cu ochelari vezi mai bine noaptea, nu cu becuri MAI LUMINOASE. Cele standard sunt de ajuns, cat sa nu ai frigiderul plin de carne pentru ca bat dupa fazani prin copaci si nu trezesti locatarii de la etajul doi cand aprinzi faza scurta
  5. xDrive este dezactivat cand mergi normal, se activeaza doar cand se pierde aderenta sau trebuie mai multa putere pe nu stiu ce roata. Deci tot pe spate e tractiunea/propulsia in majoritatea timpului. Eu asa stiu
  6. Daca la 50% le zice ca trebuie schimbata, bang, se urca banii pe ei, doar ca ti-au "diagnosticat" motorul. Desteapta campanie de chemat lumea la schimbat distributii, s-au prins si ei ca se scot bani frumosi
  7. Inca o patanie din ciclul "mergea bine masina pana am schimbat distributia la service de cartier". Fratilor, daca merge ok masina, de ce va legati la cap la toti mecanicii neica nimeni care la viata lor nu au schimbat decat placute si ulei?
  8. Ce mai conteaza, comanda una acum, garoiul de la telefon oricum o sa te asigure ca e din dezmembrari, etc. Macar dormi mai linistit noaptea... pana ti-o fura si tie
  9. Cauti la categoria Furaciuni pe OLX sau pe alte site-uri specializate. Suni, raspunde un garoi, dai "comanda ferma", apoi astepti sa o ciordeasca baetii de prin vo' parcare de la un alt nefericit.
  10. Am avut 2 cu xdrive si 2 fara. Cu cele cu xDrive nici nu ma gandesc cum conduc, trage masina, iese din sleauri de zapada, cu gheata, pot accelera cum trebuie cand e dubios pe jos, simt ca am control. Iar cand nu e zapada, ce chestie xDrive se dezactiveaza deci tot tractiune spate ai. La cele fara xDrive, mai complicat. Tre sa calculezi toate cacaturile. Nu te scoate nici mama anvelopei sau a balansului daca vrei sa parchezi cu spatele si sunt sleauri, sau e putina panta, risti sa pui masina de-a latul si mai iesi doar cu 3 vecini binevoitori. La munte nu mai zic, degeaba accelerezi la urcare daca nu-s ce primarie nu a dat cu nimic pe acolo. La manevre mai dubioase spatele o ia in toate partile deci tre sa mergi cu 10 la ora sa nu-ti vezi portbagajul ca vrea sa te depaseasca.
  11. Ia cu Xdrive clar. Nu mai ai nici o problema/grija cand ninge sau 3-4 luni sa mergi pe la munte in vreo excursie. Cu tractiune spate o sa slabesti 20 de kile la prima ninsoare, daca nu ai mai avut...
  12. Daca nu sunt hoti, ce sunt? Incompetenti? Cum sa ceri 4300 ron sau ceva cand tot ce trebuia facut era sa verifice antena/firul? Ce diagnoza au facut? Bine ca nu i-au cerut sa schimbe si motorul. Am avut o experienta asemanatoare la MHS Militari, au cerut 2100 ron pe nu stiu ce rulment/manopera ca scartaia ceva la roata. Am zis, hmm si am mers la Bavaria Baneasa. Am dat o spaga de un 100 ron sa faca mecanicul o constatare la care sa nu schimb juma de masina. Ghici ce, a dat el cu niste spray si a pilit ceva si m-a mai costat inca 100 ron, deci o bagatela fata de "diagnoza" MHS. Pe aia cum sa-i numesc?
  13. Normal ca au vrut sa te insele. Peste tot din pacate e cam la fel, prin reprezentante. Numai jepcari. Sper sa dea faliment
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.