Jump to content

Ali

Members
  • Posts

    815
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Ali last won the day on February 27 2023

Ali had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    E39 2000 Touring

Recent Profile Visitors

9615 profile views

Ali's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

130

Reputation

  1. Salut, verifica bateria cu un tester de baterie, probabil cade tensiunea la pornire si de acolo avertizarea....
  2. Salut, acelea sunt erori vechi, da o stergere si ramane doar cea de la pompa de circulatie de la incalzirea independenta. Scrie clar acolo deasupra lor ca sunt erori prezente sau nu, deasemenea si numarul de kilometri la care au aparut.
  3. Mda, daca ai o seringa mai mare si un furtunas trage aerul din ea si vezi daca tine vacuum, apoi poti sa fii sigur ca e defecta.
  4. Salut, au testat capsula vacuumatica cu pompa de vacuum si nu tine presiunea, sau de unde stiu ca este defecta? Asa cum spune pe diagnoza este defect senzorul de nivel de pe partea spate, deaceea nu se mai face reglajul automat al farurilor in functie de incarcarea masinii. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DunuclahbqQU&ved=2ahUKEwjQjYO88Mz9AhX9i_0HHQyCDRMQtwJ6BAgOEAI&usg=AOvVaw2zD4I4cjYiTJZpgaDjCMlE Cu NCS se poate coda, cred, sa nu mai dea erori pe leduri.
  5. Salut, capacul are cleme si se scoate, schimbi membrana si pui capacul la loc.
  6. Salut, Nu stiu ce verificari ai facut acolo dar cred ca trebuie sa schimbi electricianul. Cum adica a scazut sub 0v? Verifica bateria cu un aparat profesional si fa o diagnoza cu ISTA, vei vedea unde e problema.
  7. Salut, dai o gaura cu un burghiu si apoi cu extractor de suruburi care are filet invers scoti bucatica de acolo, e simplu. Verifica inainte adancimea desfacand admisia ca sa nu patrunzi prea mult. Obligatoriu inainte de asta du motorul la temperatura de functionare ca sa fie dilatat.
  8. Salut, anticipezi bine, mergi si fa rapid schimbarea pana nu rupi vibrochenul.....se desface, se comanda piesele si se schimba.
  9. damper. Note: The vibration damper is located in the crankshaft with a parallel key. Caution! Danger of incorrect assembly. Align opening in vibration damper to parallel key. Insert central bolt when parallel key is noticeably located between opening. Installation: Mount vibration damper and align opening to parallel key. Install new central bolt. Position special tool 11 6 310 on vibration damper. Protect engine bracket from damage. Insert wood between engine support and special tool 11 6 310. Tighten down central bolt
  10. Salut, cel mai probabil ai pus fulia gresit, ea are o cheita care intra in piesa aceea de la vibrochen. Daca ai cheie speciala pentru fulie nu mai trebuie blocat vibrochenul. Simeringul este de la vibrochen, nu are treaba cu fulia.
  11. Nu vad rostul daca nu a fost prevazut din fabrica cu acel tip de fulie. Poate ca ajuta dar poate sa si incurce, va trebui sa te documentezi in legatura cu acest aspect.
  12. Salut, role si fulii plus curele in stare buna, mers cat mai putin cu climatizarea pornita.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.