Jump to content

Hellsbells

Members
  • Posts

    1097
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Hellsbells last won the day on May 19 2018

Hellsbells had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 320i, 07/2005, N46B20

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Hellsbells's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

79

Reputation

  1. A da ceață nu e ceva ok, înseamnă că-ți mănâncă ulei
  2. Un link către realoem sau o poză, ajută și tu omul, d-aia e forum, ne ajutăm reciproc...
  3. Problema se întâmplă RAR, voiam să știu dacă acei senzori sunt de vină pentru întreruperi. Ce marcă de senzori îmi recomandați?
  4. Salut! Pe un e90 320i automat, acum 2 ani am schimbat inele de pe planetare deoarece aveam eroare pe ABS/DSC. Am folosit aceeași senzori ABS, dar la mers constant și umezeală/ploaie se simt intreruperi de putere ca și cum ar intra DSC-ul dar nu există erori pe ISTA sau pe bord. Menționez că senzorii sunt tociți din cauza inelelor vechi. Merită să schimb senzorii ABS cu unii noi pe puntea spate sperând că dispare problema?
  5. Verifică să nu îți intre hidrocarburi în sistemul de răcire (garnitură de chiuloasă fisurată), verifică să nu fie înfundat radiatorul, e normal să fie presiune, dar nu e normal să îți spargă furtune (excepție cazul în care sunt coapte/vechi). Termostatul îți deschide la 105 grade, dacă nu ajunge la temperatura aia și totuși îți sparge furtunele, posibil garnitura de chiuloasă.
  6. Pune un tester dedicat bmw, nu delphi. Roata dințată are legătură cu transmisia automată. Dacă ești din Timișoara te pot ajuta eu.
  7. Azi, după ce i-am dat reset in ista, la engine oil, impaired, nivelul arată maxim. Îl voi urmări zilele acestea, știu că senzorul măsoară și calitatea uleiului.
  8. Da, sunt montate garniturile. Carcasa filtrului e curată. Observ că, în mers, fluctuează nivelul de ulei, o dată îmi arată peste jumătate, după vreo 10 minute aproape de minim. Cum verific senzorul de nivel?
  9. Salut. Am schimbat recent uleiul, am trecut de pe Ravenol 5w30 pe Liqui Moly 5w30, după o săptămână îmi cerea să completez cu 1l. Nu văd scurgeri, iar simeringurile au fost schimbate în urmă cu 40k km. Cu Ravenol am avut 0 consum de ulei în 10k km. Cum vi se pare Liqui Moly, ați întâmpinat asemenea dificultăți?
  10. Mie la ITP mi-a spus că noxele sunt ok doar că ar trebui schimbate toate sondele deoarece sunt "leneșe", nu scădea voltajul (???).
  11. Citisem pe un forum din UK acum câțiva ani că doar primele modele de Valvetronic au problema asta (mă refer la N42, nu N46+).
  12. S-a rezolvat prin clonare, mulțumesc. Spuneți că la e71 nu se poate înlocui cas-ul+cheia apoi aliniament din ista?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.