Buna seara. As dori cateva pareri despre solutionarea problemei. Asadar: este vorba de un X5 3.0sd din 2008 care are 92000km. Revizii la zi la dealerul BMW, totul ok, mai putin o perna de aer spate schimbata acum 2 luni. In urma cu 3 saptamani, pe drum prin padurea Bogatii, in curba, se opreste brusc motorul, reusesc sa il duc din inertie pana in parcare (care era din noroc) la 50 m. "Motor Schaden", etc. apare pe ecran. Imi zice sa merg cu viteza redusa pana la primul service ) (unde sa mai plec ca nu mai mergea nimica). Chem tractarea, ajungem in final la reprezentanta BMW (la 1 noaptea) las masina si astept a doua zi. "Domnule e problema, s-a rupt lantul!" motorul e praf (ciobit, rupt, indoit, etc.) Ce ne facem? nu e posibil la o masina atat de scumpa si intretinuta ca la carte sa se rupa lantul la 92000km ! Au spus ca fac o constatare generala cu poze, etc. si trimit in sistem. Dupa ~9 zile primesc telefon, au acceptat la centrala, schimba BMW motorul iar noi avem de suportat doar 50%(~5400ron) din manopera si ceva piese (filtre, ulei,etc). Intre timp primesc si mail cu pozele cu motorul desfacut si distrus. Mai trec zile, mai astept, doar telefonic mi s-a comunicat ca au inceput demersurile de comanda pentru motor si la finalizare dureaza 5 zile pana ajunge. Dupa alte cateva zile ma interesez din nou, dar de data aceasta problema se schimba... Bucurestiul acopera 30% iar prim marea bunavointa a dealerului local mai primim 20% din partea lor. Intre timp tot nu am primit nimic scris ! Dupa discutii si ... discutii fara rezolvare, am decis sa facem o cerere scrisa prin cabinetul de avocatura. Deocamdata doar catre dealur local. Acum asteptam raspuns. Urmeaza centrala de la Bucuresti si mai mult ca sigur BMW AG. Este total inacceptabil, indiferent ca a fost 90k masina sau ca e vorba de alta de 30k, ca BMW sa nu ia masuri pentru a satisface clientii (mai ales ca unii sint fideli de multi ani) si sa isi asume raspunderea pentru defecte de asemenea factura. Lantul nu este un consumabil ! ar trebui sa tina "o viata" de masina. PS am uitat sa specific faptul ca dealerul s-a oferit si a si facut update la softul masinii, pro bono cand am schimbat perna de aer, iar dupa o luna a venit neplacerea. Nu cred neaparat ca ar avea legatura, dar ...