Am fost cu masina la mecanic, a pus-o pe tester, dadea eroare bujiile 1-2 (ARSE) si injectorul 4. S-au scos capacele de plastic de deasupra motorului, s-au verificat furtunurile de alimentare cu motorina si injectoarele (la vedere). Injectorul 4 era plin de motorina. S-a scos mufa acestuia din cap (care a iesit foarte usor fara click - se pare ca nu a fost bine conectata si facea contact imperfect sau deloc). S-a inlocuit piesa de plastic cu oring din capatul injectorului pt orice eventualitate, aceasta pe care am pus-o a intrat mult mai fest decat a iesit cea veche, s-a curatat motorina din varful injectorului si s-a pornit motorul asa, fara capacele de plastic, pentru a vedea daca mai da motorina pe vreunul dintre injectoare sau pe la furtunuri. A pornit normal, motorul a functionat normal si la ralanti si in sarcina. S-a pus din nou testerul, in continuare a dat eroarea bujii 1-2 (arse) / trebuie schimbate, insa spre fericirea mea, se pare ca am scapat de o cheltuiala majora... Asa ca inainte sa va complicati existenta, duceti-va la un mecanic BUN...