-
Posts
90 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Grivita,Ialomita
Contact Methods
-
Yahoo
Dinu_daniel_florin
Previous Fields
-
Masina
e92 330i
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
dinudaniel's Achievements
Newbie (1/15)
7
Reputation
-
ok,dupa 7 luni de cand am masina a aparut si prima problema,a aparut o vibratie in mers,la turatii joase (aprox 1300-1500 pana pe la 2000) Vibratia pare sa apara in special dupa ce se incalsete motorul,cu cat se incalzeste mai mult,cu atat face mai urat.cel mai enervant este cant merg cu viteza constanta si incep sa urc o mica panta...nu conteaza la ce viteza,face lafel si la 110 si la 50,dar in toate cazurile cand turatia motorului este aprox 1400,turatie la care motorul sta aproape in permanenta,cutia schimband vitezele mereu.daca accelerez foarte usor vibreaza de parca motorul da sa moara,daca apas acceleratia 25-30% schimba o treapta in jos si accelereaza fara probleme,daca o calci putin mai mult uneori imi da un soc(nu stiu daca in cutie sau grup,si il da numai cand vibreaza),in sport nu am nici o problema,turatia fiind in permanenta peste 2k. am cautat pe google si toate persoanele care au avut problema asta par a fi avut probleme la convertizorul de cuplu,dar vibratiile erau insotite de oscilatia turometrului,eu nu am problema asta.masina trage bine si pare a avea destula viata in motor.urmeaza astazi sa verific nivelul uleiului din cutie,suportii cutiei si ai motorului,flanse cardan si ce mai gasesc pe sub ea... a mai avut cineva problema asta? ceva rezolvari? BMW 330i E92,28/12/2006 cutie automata (cu padele pe volan daca are vreo importanta) 120k mile
-
tocmai am verificat si este acolo dar numai ala mare in carcasa de aluminiu,ala mic negru din tanga parca nu e,si cred ca ala mare e montat invers la mine,ca in partea asta cum te uiti are doar o mufa subtire rotunda,gen radio.... am vazut ceva tutoriale pe yyoutube dar nu am reusit,daca tin apasat pe telefon sau pe celalalt care 'tipa" nu se intampla nimic....plus ca in meniu nu imi apare decat CD/radio/aux nimic altceva
-
am verificat astazi VIN-ul masinii de curiozitate si am vazut ca pare a avea bluetooth,am gasit asta 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. ma poate lamuri si pe mine cineva daca am sau nu bluet? nu am iDrive,doar player cd professional,cu aux in cotiera si cred ca suport pt telefon ceva.... multumesc anticipat! un Craciun si un an nou fericit tuturor!
-
in nici un caz nu vreau sa montez ceva aftermarket...nu imi place cum vine si mi se pare o aiureala...mai bine ramane asa...pana una-alta...are cineva idee cum pot sa imi scot semnal pt amplificator de la playerul masinii?e cel original si nu am nici un fel de idee cum as putea sa trag semnal....am un subwoofer aruncat in debara de pe vechiul e46 si cred ca nu ar fi rau sa il pun pe asta...
-
normal din ialomita,stau de ceva timp in anglia,stii de ceva diy -uri caresa fie din secolul asta?am gasit ceva dar de prin 2008,cam vechi totusi,au aparut tipuri de navigatie mai noi decat postul ala...
-
problema se pune in felul urmator,am cautat pe forum si nu am reusit sa gasesc nici o informatie,decat cum se face update(eu nu am deloc).ideea e ca pe masina mea nu am navigatie si ma mananca piele sa ii pun eu.de aici apar si problemele,am gasit pe ebay ceva piese necesare...coaja de bord,ecranul,comenzile de pe consola,si dvd-ul,se presupune ca as gasi si cablajele 1 trebuie codare pt a merge sau e plug and play? 2 trebuie montata alta antena? 3 a mai incercat cineva pe la noi asa ceva?
-
sa stii ca mi-a scazut consumul la 13.5 acum,pe bord.poate daca era manuala scoteam 12 la un mers normal...la inceput m.a incantat automata pt ca are padele pe volan,pe care nu le folosesc sa fiu sincer,sunt acolo doar pt a arata bine si sa arati prietenilor ca schimbi de pe volan...in rest nu prea folositor,sa spui ca te dai cu masina....nu prea ai unde schimba mai mult de 2-3....cu a 3a la capat ai viteza mult prea mare pt drumuri publice.acum vreau manuala,parca imi e dor de impactul ala la schimbare,sa fuga putin spatele cand dai a 2a....eu o sa fac o incercare cu un 335i manual...
-
am mai spus odata,ma intereseaza daca diferenta intre 335i si 335d este mare...gen 3-4l ,iar la 330 pt ca nu stiam daca 15 e un consum normal sau ridicat.km fac undeva la 30-35 pe zi,la 5 zile pe saptamana imi ia cam jumatate de rezervor,ceea ce mi se pare acceptabil,tinand ccont ca la intoarcere prind mereu aglomeratie.weekendul asta am avut surpriza placuta sa imi ia 30l la peste 300km (am avut un drum mai lung,95% autostrada)de unde reiese undeva la 10% . spunea cineva ca trapa imi pot pune sau ca pot trai si fara,iar navigatia si-a montat-o singur, ok , eu nu vreau sa tai plafonul,si nici sa imi imprastii 1 milion de fire in cabina si sa ma chinui sa pun navi,sa nu mai spun ca imi sta pe creier cand stiu ca nu e pusa de fabrica,trapa nu e un must have,dar as prefera sa fie acolo.facand abstractie de astea 2,in rest am cam totate dotarile folositoare si pe asta,gen interior piele incalzit si electric,senzor ploaie, limini si parcare,pilot si comenzi volan,restul nu imi vin in minte acum,sau nu le are..nu sunt exagerat cu pretentiile,dar am un minim... nu imi mai recomandati 320d ca am avut ocazia sa cumpar unul mai ieftin ca cel ce il am, si l.am refuzat,la 23 de ani si fara obligatii vrei adrenalina si senzatii nu responsabilitate,cand o veni nevasta si urmasii pot trece la ceva mai econom... iar GPL-ul nu il consider a fi o varianta pt mine,si ca multi altii nu inteleg dc ai cumpara motor mare,gen v8 4.4 sa il treci pe gaz,e ca si cum te.ai insura cu o vedeta porno doar pt a o tine de mana...nu iti convine consumul nu cumpara...si nu ma astept sa imi ia 6% un 335i, dar daca nu sare de 15 la un mers normal, pt mine e ok.
-
voiam sa stiu daca sunt diferente mari de consum intre 335i si 335d,masina o folosesc zilnic,poate tu o folosesti in weekend si cand iesi in oras,si chiar ma intereseaza opinii despre consum,motoare si fiabilitate intre ele,am pus si 330i pt ca detin deja unul si nu stiam daca e un consum normal sau are ceva(am masina de doar 2 saptamani).impozit nu platesc deloc,ca nu stau in ro,platesc doar taxa de drum si asigurare(care intr.adevar e cam mare,numai ca la 318ci FL platesc 1300+ pe an iar la 330i undeva intre 1400 si 1500 pe an...o diferenta de 200 lire nu mi se pare prea mare pt trecerea de la 2 la 3L ) la 2.0D poti trece tu daca vrei,nu mi-au placut niciodata motoarele diesel mai mici de 3.0... cat despre dotari...sunt detalii,dar unele sunt importante,pt mine navi ar fi foarte folositoare,sa nu mai stau sa imi lipesc navigatia in geam sau sa folosesc tel... cu toti stiim ca se poate pun orice dotare pe masina,dar nu stiu daca vrei sa bagi flexul in plafon,sa iti tragi instalatie electrica pt trapa,apoi sa schimbi bordul,sa tragi instalatia la navi...etc....sa nu mai zis ca sa iti pui trapa si navi s.ar putea sa te coste mai mult decat daca schimbi masina.
-
a spus cineva ca un consum de 15 e cam mare pt o masina de zi cu zi,sunt perfect de acord,dar prefer in orice clipa un consum de 15 la 330i decat 8 la un 206 de 1.4 (pe care l.am avut in trecut) ,pe langa asta,stau in anglia de ceva vreme,iar raportul castiguri/pret carburant e mult mai ok decat in romania. sigurul lucru care nu imi place la un diesel e sunetul,si cel de evacuare si cel de motor....si sincer,colegul de mai sus spune ca la 335i scoate 12-13.5,iar la un 335d cred ca ar fi undeva la 10,diferenta care nu mi se pare prea mare. as merge pe manual la 335i pt violenta schimmbarii treptelor si pt ca automata ma scoate din minti!!!! imi pare ca merge subturata uneori,plus un delay la kick down,chiar daca folosesc padelele,cutia schimba bine,insa un calculator nu poate sti niciodata ce are soferul in minte...am gasit un 335i destul de interesant si ma gandesc la achizitionarea lui...asta daca reusesc sa dau 330 destul de rapid http://www.ebay.co.u...=item35edc65b11 ca o paranteza,e prima oara cand aud de burger motorsports mapable ECU,care spune proprietarul ca ar avea 5 softuri din care sa alegi ....stie cineva despre ce e vorba?
-
ma intereseaza in principiu un consum 335i vs 330i vs 335d.momentan am un 330i la care am un consum de aproximativ 15% mediu(atat imi apare pe bord,si din calcule aproximative cam asa si este) consum care nu stiu daca e normal sau ridicat,asta la un mers relativ normal,spun relativ pt ca nu ai cum sa stai cu 272cp sub peda si sa nu o calci din cand in cand....spre dezamagirea mea nu am navigatie si trapa,dotari pe care le.as aprecia,si nu sunt chiar asa usor de adaugat,...fapt care ma pune pe ganduri,as merge spre un 335,inima imi spune benzina(mereu mi.am dorit un benzinar turbo,in special bmw) dar constiinta si portofelul striga diesel.am cautat ceva consumuri dar majoritatea sunt cele date de producator. imi poate spune cineva cam ce consum au motoarele mentionate? inca un amanunt,330 de acum e automat(+ padele pe volan) iar 335i-ul gasit ar fi manual,la o scurta discutie cu vanzatorul reiese ca ar consuma chiar mai putin decat al meu(nu cu mult) chestie pe care nu stiu daca sa o cred sau nu ...
-
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BD92-EUR-12-2003-E46-BMW-318Ci&diagId=11_3178 a incercat cineva sa schimbe singur oringul la pompa vacuum?e dificil de schimbat?pe real oem vad ca e pozitionata undeva in spatele motorului,ceea ce pare putin cam dificil de accesat. acum problema 2: am tot scotocut pe real oem si am gasit schema 2...la nr 10 si 11 sunt niste dopuri,pot creea probleme?la mine se vad usoare urme de ulei undeva in zona din stanga(cum te uiti la motor) in partea din fata jos,cam pe unde e compresorul AC,banuiesc eu dopul 10 sus...ceea ca m.a dus cu gandul la o masina ce am vrut sa o cumpar,dar avea scurgeri de ulei cam in aceeasi zona,insa curgeri masive,gen se scurgeau picaturi de ulei pe galerie,si ma gandesc sa nu aibe si a mea un inceput de asa ceva(ca tot omul,sper sa scap cu cateva garnituri schimbate decat semerigurile la supape,dupa cum am spus aici a duce undeva la 800 lire fata de 800 le in ro ) sper astazi sa am putin timp si sa verific mai in amanunt... http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BD92-EUR-12-2003-E46-BMW-318Ci&diagId=11_3178 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BD92-EUR-12-2003-E46-BMW-318Ci&diagId=11_3172
-
salutare! am un 318ci ,2003 facelift,si din pacate a aparut inevitabila problema cu consumul de ulei....stiu ca in general apar probleme la semeringurile de la supape sau valva ccv, dar stie cineva cum pot depista problema? fum imi apare cand pornesc ,iar motorul e rece,uneori mai putin,uneori mai deloc,alteori mai mult.ciudat e ca uneori simt miros de ulei ars in cabina ,cand opresc la un semafor sau o intersectie(nu la fiecare oprire). consumul nu stiu sa il spun exact,dar banuiesc a fi undeva la 500ml la 500km ,poate chiar mai putin(totusi prea mult).am cautat pe aici pe forum dar nu am gasit mai nimic concret(poate nu am cautat bine). scurgeri pe motor sunt si ele,dar consider ca sunt la un nivel nesemnificativ pentru consumul asta... multumesc!
-
sau alta metoda este intrarea prin portbagaj(daca ai banchete rabatabile) dar asta implica stricarea butucului.daca "proptesti" o surubelnita mai solida si lovesti in ea mai puternic de vreo 2-3 ori,butucul intra inauntru,iar daca ai rabdare si misti de el stanga dreapta,ai ocazia sa actionezi tija ce duce la incuietoare/motoras(cand descui normal din cheie se actioneaza o tija,spargand butucul il misti cu totul,si se actioneaza aceeasi tija).2 e46 am deschis asa,blocate cu cheile inauntru... PS: sper sa nu dau idei hotilor )