Jump to content

ionmosroatasiunirea

Members
  • Posts

    79
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

ionmosroatasiunirea last won the day on May 11 2022

ionmosroatasiunirea had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    2016 BMW 750Li

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ionmosroatasiunirea's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Very Popular Rare

Recent Badges

248

Reputation

  1. Corect. Erau paragrafe separate, parbrizele sparte si consumul nu au nici o legatura... Avand in vedere ca nu mi-am schimbat stilul de condus, si faptul ca pe 740 LI intre 2013 si 2016 nu am avut nici un parbriz spart, pe Tesla Model S din 2015 nu am parbrizul spart, si toate sint conduse pe aceleasi strazi si aceleasi viteze, cred ca e vorba de calitatea parbrizului mai mult decit orice. Ase e, poti sa mergi tu cit de incet, vine altul din sens opus si tot te trezesti cu o piatra in parbriz
  2. . dupa 3 ani / 50.000 km la al 3-lea parbriz... consumul aproape identic cu 740Li de dinainte pe la 10 l/100 km calculat. 50% autostrada / 50% oras comparand cu consumul atunci cind am stat cu ea in Bucuresti si a iesit 24 l/100 ... imi schimb 750Li, poate M5 sau un 850, dar inca nu sant convins sau un model X performance nu stiu .
  3. . Dupa 2 luni, 10,000 km. Singurul eveniment a fost imbratisatul cu mult drag a unei bari de metal lasata pe marginea unei borduri... iese la spalat... (sau nu?). in rest totul bine si frumos image hosting no account
  4. Si un pic de off-road :sweat: picture share
  5. Masina a implinit o luna si vreo 6,000 km :hyper: Poze noi via postimage deoarece nu mai am quota de photo pe bmwclub.ro ... mda jpg images https://s31.postimg.org/ou2bbvq23/IMG_7052.jpg https://s31.postimg.org/4b7f6tc4r/IMG_7055.jpg https://s31.postimg.org/eqdlfq9bf/IMG_7151.jpg https://s31.postimg.org/nzfrpui7f/IMG_7245.jpg https://s31.postimg.org/f5ov8qv8r/IMG_7287.jpg https://s31.postimg.org/gm0dqvy5n/IMG_7288.jpg
  6. Cumparatul unei masini rareori este o decizie pret/cost. Daca ar fi asa, toata lumea ar conduce masini japoneze, si nimeni BMW. In legatura cu faptul ca masinile electrice sint impresionante pentru naivi/necunoscatori, cati km ai facut tu intr-o masina electrica pain acum??? mersi ca ma faci prost, pentru ca am una... din punctul meu de vedere ele vor reprezenta o optiune viabila pentru viitor, cand preturile vor fi mai scazute. Orice produs innovativ, in primele faze, este mai scump decat merita in actualitate. my 2 cents
  7. Asa e http://www.bmwclub.ro/forums/topic/136138-2013-740li-f02/ S-o fi pierdut invitatia prin posta
  8. Tesla din punctul meu de vedere este masina de oras. Nu o sa o folosesc niciodata la drum lung din doua motive - unul - reincarcatul (chiar prin Supercharger ia 30+ minute sa se incarce) si doi - confortul e mediu. Chiar daca scade acceleratie dupa lansari repetate, nu este prea relevant din punctul de conducere prin oras. Nu e masina de curse. De cite ori crezi ca accelerezi in trafic de la 0 to 160 km/h de 10 ori consecutiv??? In viata de zi cu zi, totdeauna are resurse de acceleratie mai mult decat ai nevoie. Nici nu se compara la acceleratie cu fostul meu 740Li sau 335i. Nici pe aproape! In urmatoarele 2 luni trec prin toata tara inclusive Neamt (vreau sa vad Delta, manastirile din Moldova, Maramures. Probabil ca o sa fac 7-8,000km in doua luni. Insa cu pierdutul timpului cu fotografiile nu prea e tipul meu de activitate Bere sure Intotdeauna comand masinile cu optiunile care ma intereseaza Nu imi bat capul. Daca admin de la bmwclub.ro nu vrea sa imi mareasca spatiul de poze, asta e Model S si Model X NU o sa isi scoata banii NICIODATA in conditiile preturilor actuale la energie. NICI daca faci 1,000,000 de kilometri. Fa calculele. Un Model E cu optiuni va fi pe la 50k. S-ar putea sa fie cost neutru pe la 2-300,000km.
  9. Mersi! E ciudat, dar a inceput sa imi placa Tesla mai mult decat la inceput. Acceleratia si cuplul instant m-au convins ca exista un viitor real in privinta masinilor electrice. De curand am folosit si auto pilot, e misto idea sa stai degeaba in masina si doar sa "supraveghezi". Insa am descoperit ca eu ajung sa fiu mult mai concentrat cand e pe autopilot decat cand o conduc eu. asa ca am trecut din nou pe manual mode :-) Alta chestie interesanta este ca la ratele la ratele de energie platite de mine ma costa vreo $3 sa umplu "rezervorul" - care ajunge vreo 350-400 km Insa raman la parerea ca NU e masina de 100,000 - nu are nici nivelul de lux, nici "fit and finish" pe care il gasesti intr-un BMW, MB sau Audi Hey asta e forum BMW si eu scriu despre Tesla??? Ne ducem dracu' .
  10. masina o sa o folosesc in RO pentru urmatoarele doua luni, dupa aia in August pe vapor cu ea spre SUA .
  11. Mersi Nu mai am spatiu alocat pentru poze pe bmwclub... poate se indura vreunul dintre administratori sa imi mareasca quota ca doar nu pun poze cu balarii
  12. . numere actuale... 2016 750Li (V8 4.4L) autostrada (Germania-Romania) approx 1,000km - 9.1L/100km oras approx 400 km (Oradea, NU BUCURESTI) - 16.2 L/100km 2013 740Li (L6 3.0L) consum mixed Romania 3,500 km - 10.6L/100km astea sant numere actuale, nu presupuneri
  13. pai nu ca nu s-au implinit inca cei trei ani. mai sant 6 saptamani :-)
  14. M-am gandit ca cel mai bun mod de a prezenta noul serie 7 (G12) o sa fie printr-o comparatie cu generatia precedenta (F02) ASPECT/CONFORT: 2016 750Li MSport G12 versus 2013 740Li F02 Culoare: Mineral White Metallic versus Imperial Blue Metallic Mineral White ofera un contrast mai puternic cu MSport package. Imperial Blue e mai classic, si e mai putin pretentios la tinut curat Tapiterie: Cognac Nappa Leather versus Saddle Brown Nappa Leather Desi au nume diferite, culoarea este foarte similara Punct in plus pentru G12 pentru "quilting" and "black piping" Scaune fata: Masaj cu multe puncte / functii in fata versus Masaj doar la sezut in fata Scaune spate: Rear Comfort seating versus Rear Comfort seating Extrem de similare in referinta cu ajustarile pe lungime, inclinare samd Sunroof/Moonroof: 1 fata, 1 spate versus 1 fata Punct extra pentru G12 Telecomanda: Digital Display Key versus Classic Key Display Key arata bine, dar are putine functii utile si trebuie incarcata la 3-4 zile Classic key era exact de ce ai nevoie, nimic fancy Lumini exterior: G12 mult superior - ICON LED, light carpet Lumini interior: G12 are suficiente culori ca sa poate fi transformat in discoteca :-) Lumini continue dinspre bord spre usi, culorile se pot schimba Iluminare in aceleasi culori pentru al doilea moonroof (rear passangers) Vanity Lights in B pillars pentru scaunele din spate F02 are lumini normal pozitionate, suficiente pentru nevoile iterioare Bord: G12 full LED/LCD versus F02 classic cel nou, full digital este foarte functional, insa mie imi place totusi cel classic Sound HK system pe G12 versus BMW professional pe F02 Suna destul de similar, dar nu sunt un audiofil Rear Entertainment: G12 cu niste ecrane putin mai mari, si cu rezolutie mai buna G12 cu control via tablet (Samsung) F02 cu 6 disc changer in fata Din pacate atit in G12 cat si in F02, sistemul este greu de folosit, complicat, problematic Nu merita luat nici in F02, nici in G12 Navigatie: G12 cu touch screen, insa nu prea merge bine cum arata asa iesit din bordul masinii F02 display integrat in bord Ventilatie: G12 are citeva zone aditional incalzite (consola centrala si parte din usi) In rest ventilatia scaunelor ramane foarte slaba chiar pe setting-ul maxim Incalzirea este OK PARTE TEHNICA: Motor: 4.4L V8 versus 3.0L L6 Motorul V8 pe G12 este absolut incredibil. Accelereaza brutal si daca esti la 200kmh. Este absolut ne-necesar, dar in acelasi timp este fenomenal de atractiv. Motorul 6 in linie este mai mult decat adecvat. Accelereaza si isi face toata treaba perfect. Nu ai nevoie de nimic mai mult decat 3.0L Transmisie: 8 rapoarte, similara in comportament intre G12 si F02 Noua functie Adaptive Drive in G12 Esapament: G12 750 MSport are evacuare MSport. Suna bestial, te indragostesti de sunet. Depasesti doar ca sa auzi zgomotul in kick-down :-) Dezavantajul este ca induce un zgomot de baza de pe la 1500 RPM Pe autostrada, la mers continuu, e MAI MULT zgomot decat in F02 non-MSPort Roti: 245/45/19F & 275/40/19R pe G12 versus 245/45/19F&R pe F02 Cei 3cm latime in plus la rotile spate, +cauciucuri sport fac o diferenta MARE la tractiune Dava aveti intrebari, raspund cu placere .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.