Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

dizzy225

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e 46

dizzy225's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut Din pacate se pare ca este partea electronica din pompa de injectie. Succes
  2. Salut Inainte de flansa accea mai era o saiba micuta pe amortizoarele vechi(deseori este ruginita si nu o vezi, zici ca face parte din amortizor). Aceea ai(mecanicul) uitat sa o mai puna.
  3. Salut Banuiesc ca nu se stinge becul in bord. In acest caz este foarte posibil sa fie senzorul stricat care citeste pozitia plutitorului. Am avut si eu un plutitor care nu se ridica..dupa o saptamana mi-a plesnit vasul
  4. Salut E cam naspa de desfacut galeria, vezi ca are 2 suruburi cu torx la care ajungi numai de jos, alea sunt cele mai naspa. Restul nu e asa complicat. Daca nu esti sigur fa poze multe ca asa iti dai seama ce a fost pe unde.IArasi poti consulta pagina http://de.bmwfans.in...attached_parts/ ca sa te dezlusesti un pic ce si pe unde. Spor
  5. Salut Asa este ea ovala vezi ca sunt 2 bucsi diferite.
  6. Salut Oringul din Pompa nu il gasesti,il poti refolosi cu incredere pe cel original cu acea pasta de etansare nu mai curge veci.Ala de pe chiulasa ar trebui sa-l poti comanda de la orice magazin care aduce piese(http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/316i-N42/LHD/N/2002/march/browse/engine/cylinder_head_attached_parts/) este piesa nr 3 din linkul acesta. Sau te duci cu codul original(11 37 7 510 030)la magazinul de piese si ti-l aduc ei.Vad ca dimensiunile acestui oring sunt 25X3 deci gaura de 25mm grosime 3mm. Succes
  7. Salut In zona aia ajungi foarte greu.Poti da jos scutul de plastic si cel de fier si mergi fain frumos cu un cric la tine la o spalatorie si o ridici de o partea dreapta, iei solutie de spalat motorul de la baietii aia si speli motorul cat poti cu jetul de apa.Intai dai de jos iar dupa aia de sus.Eu la lucru le ridic sus cu elevatorul si dau de jos cu jetul merge mult mai bine.Iarasi acolo la pompa de apa e legata cu cea de servo si la foarte multe dintre ele da ulei acolo dar nu sunt pierderi mari. Dupa ce ai spalat acolo si ai facut pompita urmaresi ce pierderi mai sunt dar de obicei cam aia e.
  8. Salut Am cautat initial motor cu totul si nu am gasit unul care mi-a placut.Cu micrometrul dupa mine am mers si am masurat vreo 3 arbori. Cam toate prezentau o uzura/ovalitate la manetonul nr 4 de 6-8 miimi ceea ce mie mi-a fost prea mult.Alealante manetoane de la cil 1-3 aveau uzuri de pana in 3 miimi. Nu stiu de ce se uzeaza asa rau la cil 4 dar asa este.Si mai vroiau si 3-4 sute de € pe arbore. Mai dadeam si inca 150-200 pe cuzineti si eram la 600-700 €.Eu am facut alegerea asta si nu mi pare rau. Daca ai drum in sibiu stiu pe cineva care iti da motor la 400€ cica are 131000km masina de Anglia motorul se poate proba, e pe masina.Cauta dezmembrari e 46 in saliste jud sibiu si dai de el. Numai bine
  9. Salut Daca il rectifica si nu il trateaza nu tine dai banii degeaba..mai bine te duci si bei de banii aia.Daca iei unul second hand ti-am zis cum se verifica daca are ovalitate/uzura mai mult de 3 miimi la revedere nu e bun. Daca are uzura pana in 3 hai4 miimi set nou de cuzineti si tine mult si bine. Al meu a fost 880€ cu cuzineti..asta in referinta unui atelier care vroia pe alezat si tratat 800€. Numai bine
  10. Salut Se monteaza o supapa de sens inaintea filtrului de motorina si dispar acele probleme la tds.Incearca sa o lasi parcata cu botul in jos pe o panta, vei observa ca porneste mult mai usor.Problema se pare ca este ca trage cumva inapoi motorina si din filtru partial peste noapte.Astea presupunand ca pompa din rezervor este OK si in momentul in care pui contactul pompeaza motorina. Numai bine
  11. Salut Garnitura de la capac daca curge curge in spate unde nu prea o vezi.Pompita o poti da jos fara capac.Aia tre sa o faci prima si apoi speli motorul si urmaresti scurgerile.Daca cumva trebuie sa inlocuiesti si garnitura de la capac ia cu incredere victor reinz, este scumpa dar altfel nu vei etansa motorul acela.Iarasi se curata foarte bine suprafetele si se etanseaza pe la colturi si pe la indoiturile chiulasei.Din pacate esti prea departe ca sa te ajut altcumva decat cu sfaturi. Dar cu multa rabdare si un pic de indemanare se pot rezolva multe probleme. La airbag am vazut, trebuie verificate prima oara artificiile facute de fostul proprietar(sau de la fostul asa zis mecanic-electrician) si trebuie luate metodic si pe rand o problema dupa alta. Numai bine
  12. Salut Cam multe probleme deodata de rezolvat. 1 Schimba Valva aia odata vezi ce zice cu fumul..eu zic ca dispare ca e prea mult ca sa fie de la semeringuri 2 Fumul care vine din spate de la motor-rezolvare:are o pompita de vacuum care pierde ulei..pica exact pe toba de esapament in zona catalizatorului si de aici fumul..se da jos pompita se curata bine si se reetanseaza cu ceva de genul :http://www.heavy-tuned.de/wuerth-flaechendichtung-orange-dichtmasse-anaerob-50gr/a-717128/ .Pompita se desface se curata frumos se degreseaza si se etanseaza oringul(care nu exista ca piesa de schimb decat toata pompita).Oringul care etanseaza pompita pe chiulasa exista ca piesa de schimb sau se foloseste un oring apropiat care se etanseaza cu aceeiasi solutie. 3 Airbaguri eu as incepe cu anularea conexiunilor( se lipesc firele) de sub scaunul soferului din cauza ca ai erori sporadice la Belt tensioner(pretensionarea centurii de siguranta) ca sa mai elimin din erori.Urmaresti firele si vezi care duc la cilindrul ala negru de sub scaun care este conectat de zavorul centurii.Dupa aceeatrebuie vazut de airbagul soferului ce este acolo fir intrerupt undeva sau airbagul in sine. Daca le iei frumos una cate una problemele sunt rezolvabile. Salutari
  13. Salut Rectificarea arborelui cotit nu repreznta o problema. Problema este ca dupa rectificare arborele trebuie tratat cu nitrit altfel nu tine.Daca gasesti un atelier care il trateaza poti sa recurgi la solutia aceea.Daca nu faci cum am facut eu..Arbore nou cuzineti noi. Alta solutie ar fi arbore din dezmembrari.Iti iei fain frumos un micrometru, inveti sa il folosesti(daca nu cumva stii) si daca toate manetoanele sunt OK (cotele se gasesc pe net) poti sa il iei. Salutari
  14. Salut Tija in sine nu se probeaza..se probeaza daca chiar vrei VTG-ul(geometria variabila) la turbo. Poti incerca sa tragi cu o pompita de vacuum...acea tija trebuie sa se miste pe toata cursa usor si sa nu agete.Daca este asa inseamna ca Turbo-ul tau fizic nu are nici o problema si geometria variabila functioneaza.Daca ea este actionata corect este cu totul alta problema si de obicei un pic mai complexa. Salutari
  15. Amplificator de antena radio dus.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.