Jump to content

mmatey0071

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Petrosani Hd

Contact Methods

  • Yahoo
    mmatey007
  • Skype
    mmatey0071

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520i e39

mmatey0071's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Nu este deloc normal sa se intample asa ...Am si eu exact aceiasi problema la un 520i e 39 si nu o aveam inainte dupa iarna trecuta a aparut... Auziti ma atotstiutorilor nu va mai dati voi cu parerea despre ... mea daca nu ati avut aceasta problema sau nu ii stiti rezolvarea, ca e plinat tara de de-i ca voi nu avem nevoie de voi si aici ....
  2. Salut Baieti!!! Aceiasi problema si la mine, pun benzina o lasam in fata blocului fara sa umblu cu ea ii mai dadeam cate o chei din cand in cand iar dupa o vreme acul ajungea la 0..... Am incercat si eu sa curat contactele l-am curatat aveau cv negru pe ele si parca un pic de rugina dar nu sunt sigur cv rosiatec... am montat totul la loc si nu mai imi merge deloc acum indica numai 000000 benzina si rezervorul este aproape full ca na pana ma prinde eu tot am alimentat :D:D sa intaleg ca nu mai sunt deloc bune placutele cu circuite....Intrebarea mea este de unde as putea sa i-au altele ca nu am gasit la service decat pompa cu tot ...cred ca vror sa ma prosteasca mecanicii ...Va rog frumos putin ajutor mai am 2 saptamani si tre sa plec cu ea in anglia .....
  3. Deci bmw tau e ph1 sa sti ca nu am vazut rugina pe ph 1 chiar si pe la dezmembrari m-am tot uitat in schimb pe ph2 am cazut cred vreo 7 cu rugina pe ele
  4. Pai e39-le meu a avut un singur propietar inainte full service history.... toti mecanicii la care am fost zic ca masina nu a suferit niciodata nici un accident in trecut ... vopsitorul unde am reparat rugina de pe praguri si aripa spate zicea ca masina arata ca noua, interior exterior.....oricum pentru marele brand BMW nu ma asteptam la atatea probleme pt autovehicolele din anii 2000: rugina, lipsa pixeli mid si ceasuri, consum de ulei ft mare.... in rest imi place foarte mult masina. P.S. A si inca ceva am un punct pe plafon foarte mic, probabil de la nisipul de pe drujm din iarna asta imediat a ruginit, cum va explicati voi treaba asta .... s-au zgarcit cei de la BMW la calitatea tablei... Ma bate gandul sa renunt la masina nu am chef sa carpesc la ea pe fievare an cum carpeam dacia dupa fiecare iarna....mai am si un renault laguna 2 din acelasi an si are 2 zgarieturi pana la tabla inr-o usa si o am de 4 ani , si nu are pic de rugina pe nicaieri...
  5. Am si eu o problema care ma scoata din sarite cu un e39 din 2001, are rugina pe sub el in special pe unde sunt imbinate tablele, si a mai avut pe la praguri in partea din fata si la o aripa din spate acolo undes se imbina cu spoilerul un pic unflata vopseaua, care le-am reparat... intrebarea mea este , Daca o curat si o izolez rugina mai apare in viitor? ma deranjeaza deoarece am plecat de la un renault laguna 2 care nu avea pic de rugina pe niciunde... p.s. A si inca ceva, nu este primul bmw care l-am vazut ruginit...
  6. Vreau sa te intreb daca ai schimbat regulatorul? Eu am o problema asemanatoare, se pare ca propietarul de la care am cumparat masina anul trecut a schimbat regulatorul dar papuci mufei care intra in regulator sunt mult mai largi decat pinii regulatorului interesant este ca a functionat foarte bine pana acum.... nu stiu care ar fi cauza sa nu fie bun regulatorul care il am eu sa se incinga si sa faca arc electric?
  7. cand e fisurata membrana din PCV ar trebui sa scoata un sunet!!! Si Valva PCV nu arata asa ca in pozele de mai de sus ... cautati si voi sunt atatea filmulete pe youtube care arata in detaliu cum se schimba cum arata valava respectiva
  8. Nu toata lumea isi permite sa mearga numai pe original.... Valeo nu cred ca face piese asa de rele... sau de exemplu mi-am schimbat discurile si placutele fata spate de la brembo care sunt mult mai bun decat cele de la bmw si sunt si mai ieftine...Astea sunt numai cateva ... ai inca ceva piesele sunt probate pe multe alte masini iar clientii sunt foarte multumiti, nu degeaba ofera si garantie....si nu mai fa comparatii RollsRoyce vs BMW suntem pe un forum BMW, cu multi fani BMW... P.S. nu am zis ca sunt mai bune decat originalele am zis uneori....
  9. te pot ajuta numai daca vi in Petrosani jud. Hd aici am un prieten mecanic care aduce piese de calitate destul de buna uneori chiar mai buna decat cele originale, la preturi bune P.S. ofera si garantie!!! Eu zic ca influenteaza si PCV consumul de ulei deoarece preia gazele din capac printr-un furtun si aceea piesa transforma vaporii de ulei in ulei. La mine cand am desfacut motorul pt schimbarea semeringurilor am descoperit aceel furtun rupt care preia gazele din cpacul culbutorilor.... sincer cred ca cei de la bmw si-au cam luat teapa cu semeringuri , garnituri de la cine stie ce exportator.. prin anii 97 04, pica destul de usor la motoarele facute in anii respectivi
  10. Merci !!! nu e musai dar ma deranjaza sa stiu ca masina a avut asa cv si cine stie ce ... a dezactivat:)))
  11. Se poate. ... Ce crezi oare pe tester as putea sa vad daca are sau nu?
  12. M-am uitat ieri am desfacut cauciucul ala de pe incuietorile de la centura si nu au nici un fir care sa duca la ele....Astept opinii de la posesorii de e39 exista cineva care are cv senzori...pana acum am vazut numai la m5 e39 uite si dovada ca ar trebuii sa aibe cv senzor ....
  13. Pai imi apare imediat dupa ce imi pun contactul si dispare dupa 5 sec chiar daca imi pun sau nu centura... am vazut pe youtube ca ar avea ceva ''FASTER SEAT BELTS'' acum mai astept pareri.... Ms pt sfat!!!
  14. Salut! Mi-am cumparat si eu un e 39 din 2001 anu trecut si nu imi beep-uie daca nu imi pun centura nici eu nici pasagerul... martorul se aprinde in bord dupa ce pun contactul dar dispare dupa apx 7 sec.... stie cineva care ar putea fi problema... Daca mai exista un topic asemanator va rog sa ma directionati.... Va rog ajutatima deoarece uit sa imi pun centura.((
  15. A si inca ceva, cand am dat admisia jos furtunul care preia gazele din capacul culbutorilor si ii deverseaza in valva pcv erea fisurat in vreo 2 locuri mai bine zis rupt...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.