Jump to content

florinmihaimorar

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e 39 520

florinmihaimorar's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Sal, cumpar geamuri duble pt bmw e39 sedan kit comlpet de prefererat .
  2. Va salut , am un e39 din 97 520i si ma confrunt cu urm. problema , pompa de apa auxiliara defecta , no problem , am luat alta de la sh , pompa veche am desfacut-o si am inceput sa o curat , am gasit si defectiunea , partea superioara are in ea doi cilindri cu cap conic si o membrana de cauciuc care culiseaza , teoretic cred ca sunt niste robineti care inchid si deschid, idea este ca la aceste pompe se strica acea membrana de cauciuc , rugamintea mea catre voi este sa imi spuneti si mie daca ati gasit solutia pt acea membrana unde as putea sa gasesc ca sa o inlocuiesc , sau cu ce , acum as fi nevoit sa schimb pompa din nou si ma confrunt cu aceasi problema . multumesc
  3. Oameni buni cotracost nu de geaba , chiar nimeni !?
  4. Sal , nu reusesc sa inperechez cheia cu masina , m-am interesat si cica ca ar fi de vina antena de pe spate , dar nu este ca am schimbat-o si nici un rezultat , cica ar mai putea fi modulu GM de confort dar nu stiu cum sa il codez , ma poate ajuta cineva ? Precizez ca cheia pe care am vrut sa o inperechez cu masina am reusit sa o inperechez pe alta masina si cand inchid masina cu cheia din broasca se armeaza toata masina multumesc.
  5. Sal , as fi vrut sa pun niste poze ca sa puteti vedea si voi dar nu stiu cum , referitor la filtru de combustibil l-am schimbat anul trecut inclusiv si pompa de benzina din rezervor pt ca avea pornirea grea , cred ca nu mai avea presiunea corespunzatoare , o sa mai pun maine inca o data diagnoza pe ea sa vad codurile de eroare ca nu mai tin minte exact care sunt . ICV-ul cu se pote verifica dat jos de pe masina ?
  6. Sal , sunt fericitul (nefericit) posesor al unui autoturism BMW seria 5 E39 520i cu un motor M52 S3 simplu vanos , si am urmatoarea problema , de cate ori pun diagnoza pe masina imi da fuel trim bank 1 si bank 2 , si mai am urmatorele eccese , engine load si air use of the idle control valve , iar consumul foarte mare , si acum sa va spun cam ce am facut pana acum , idle control valve curatat si schimbat , debitmetru schimbat cu alte 10 sh si inlocit cu unul nou VDO siemens 5WK9600Z , senzor kamshaft schimbat iar de aici nu mai stiu ce sa ai fac , imi cam scoate peri albi si ma dezamageste din ce in ce mai rau ca nu ai dau de cap , astept ceva opinii din partea celor care au mai intalnit aceasta problema , multumesc .
  7. Sal , in primul rand vreau o admisie de m50b25 daca are cineva iar in al doilea rand ceva pareri despre aceasta modificare , daca a facut cineva aceasta modificare care este procedura , ce modificari a adus la admisie ? Si nu in ultimul rand cat de multumit esti
  8. Sal , in aceasi postura am fost si eu dar ceasurile pe care le-ai luat tu nu le poti adapta , pt ca sunt de pe modeleul dupa anul 2000 sau ceva de genu care au doua butoane in fata , iar tie iti trebuie modelul anterior identic cu ce ai avut tu pe masina care au desemenea BC si senzori aceia de iti arata masina
  9. Vibrochen si biele de M52 2.5 - pret 300 ron
  10. sal , mai intereseaza bielele daca le ai sal , mai intereseaza bielele daca le ai si modulul GM cel de sub bord de la pasager
  11. Cumpar un set de Biele M52 2.8 simplu vanos
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.