Am refacut turbina , ca avea joc , cu kit de reparatie , am schimbat _chiulasa_ + supape , capac culbutori , restul sunt ok. Consuma cam 1 l ulei la 1000 de KM . Dupa ce am reparat turbina, si supapele si _chiulasa_ ( am luat una SH - rectificata - garnitura noua ) consuma 1 l la 2000km Castrol 5 w 40. Trebuie precizat ca am luat masina la un pret rezonabil avand in vedere ca a fost de scoala - de aici si uzura motorului... dar nu ma asteptam sa fie chiar atat de rau. Lantul la distributie e ok - La motor s-a mai umblat deoarece _chiulasa_ era rectificata si mai mergea doar o data rectificata din ce mi-au zis cei din service ( in care am incredere deoarece mai am un Golf IV pe care de 5 ani numa la ei il duc si n-am pb ). Arunca gaze de carter pe la busonul de ulei dupa ce se incalzeste( in cantitate foarte mare + ulei )filtrul DPF nu e infundat, asta ca precizare extra. Se merita facuta honuirea ? Si daca da unde si cam cat costa ? - 165.000 Km din 2009 dar e masina de scoala a stat timp de 1 an in garaj - avea praf pe ea de 2 degete cand am urcat in ea prima oara... Motorul l-am desfacut la un service de cartier si am fost cu el in portbagaj la reprezentata BMW Brasov + alte 2,3 service-uri si toti au zis ca uzura e mare la pistoane. Ma intereseaza sa rezolv problema pe termen cat mai lung. Multumesc.