Jump to content

CatalinLMX

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 ci M Tech

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

CatalinLMX's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare, De curând am făcut retrofit la al meu F31 320d drive din 2016 si am trecut de la Entrynav la NBT (non Evo), ca să-mi folosesc TCB-ul si să-mi păstrez funcționalitățile Connected Drive, SOS, Teleservice. Totul a fost plug and play si functionaza perfect, dar cu o excepție. Nu mai pot restanta unitatea centrala la nevoie. Am încercat cu butonul de volum, cu butonul de volum + Mode si cu butonul de volum + butonul efect CD, dar nu merge. Are cineva idee daca se poate rezolva printr-o codare? Sau daca NBT-ul (din 08.2016), nu este construit cu funcția asta? Am citit pe un forum despre un posibil indiciu. Un utilizator care nu a mai putut restanta unitatea (cazul meu), după ce a schimbat in coduri anul de producție. Nu specifica daca al mașinii sau al unității. Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.
  2. Am o interfata CarPlay/Android Auto Bimmertech MMI Prime noua si un ecran de 8,8 inch din 2016, in caz ca intereseaza pe cineva. :-)
  3. Din cate am citit, doar la M3 se anuleaza in Sport+. Oricum, foarte faina treaba in depasiri. Merci pentru info.
  4. Face si in sport + dar senzatia e faina in vitezele superioare. Iti pregateste turaria pt treapta de viteaza. Habar n-am. O fi ce zici tu. :-)
  5. Salutare. Am de curand un 320d XDrive F31 din 2016, cu 85.000 km, cutie manuala. Poate e ceva normal, dar intreb. Vreau sa trec din treapta superioara in treapta inferioara, calc ambreajul, cobor treapta, ambreajul ramane calcat dar motorul se tureaza, in gol (mai mult sau mai putin in functie de cat de mare e viteza in raport cu treapta in care intru), dupa care se detureaza la rotatie de relanti. Toate astea cu ambreajul calcat si cuplat in viteaza. Poate ca e normal, poate masina vrea sa ma avertizeze ca fac o frana de motor prea agresiva. Asta nu se intampla de la treapta inferioara la treapta superioara sau daca viteaza e adecvata pt cobori o treapra. E destul de enervant pt ca de multe ori bag intr-o treapta inferioara, franand in acelasi timp si dau drumul la ambreaj doar la viteaza ok. Nu mai pot face asta acum decat daca viteaza e ok. :-) Sper ca m-am facut inteles si multumesc pentru opinii. Catalin
  6. Salut,

    Ai mai facut ceva cu problema trepidatului la rece?

  7. Update. S-au sters adaptarile dar problema cu trepidatiile si rateurile s-a agravat. Observ ca acum tremura si la temperaturi de peste 10 grade daca sta cateva ore nepornita sau peste noapte. Daca o las mai mult fara sa plec de pe loc trepidatiile se transforma in oscilatie de relanti cu misfire (pe cil. 1 si 4 dar nu in acelasi timp). Pe scurt, masina a rulat numai in Spania 11 ani fara asemenea probleme. Vine in Romania in toamna, si sa zic o data pe saptamana facea figura cu rateurile si chek engine aprins si isi revenea brusc daca opream si reporneam motorul (se si stingea chek engine). Acum dupa o iarna intreaga cu preoblema asta zilnica, treaba s-a agravat in sensul ca tremura la fiecare pornire dupa o stationare de cateva ore indiferent daca temperatura de afara este mult pozitiva iar chek engine o data aprins nu se mai stinge decat daca rulez 20-30 km. Ce-i drept trepidatiile la rece sunt acum mai mici decat la temperaturi negative... La fel si la un prieten cu motor M54 de 2.2L. Treaba cu tachetii care se "lipesc" n-o mai cred. Nu bat si n-are sens la 10-12 grade afara. Cred ca ipoteza unei probele electronice la ECU sta in picioare.
  8. Vre-un progres la cineva cu problema asta? Pana acum am schimbat: - bujii; - bobine; - senzor temperatura motor; - valva PCV; - curatat injectoarele; ...tot tremura, tot da rateuri pe cei 2 cilindrii.. Chiar s-a agravat ca nu se mai reseteaza dupa ce opresc si repornesc motorul... Am citit toate postarile din strainatate si tot nu am un raspuns. La unii s-a rezolvat dupa ce au schimbat tachetii si supapele, la altii doar valva PCV. Mare pacat pentru ca masina merge perfect in rest. Daca dimineata o tin usor accelerata vreo 2 min. nu mai tremura sau oscileaza... A mai schimbat cineva ECU si s-a remediat. Pana acum am citit aici doar un singur caz rezolvat la Cluj (parca).
  9. Rateu cilindru 1,4, 6 dar nu toate in acelasi timp si in zile diferite cate unu. Mai mult pe 4... Acum e din nou in service. Se ia in calcul si o problema electronica...Revin
  10. Shock si panica, nervi si moralul praf in acelasi timp. Desi scriam aseara ca s-a rezolvat problema dupa ce am schimbat PCV-ul si vreo 3 zile de test, azi din nou a tremurat si s-a aprins chek engine (afara vreo 6 grade). Ce-i drept n-a mai oscilat relantiul intre 800 si 500 cum facea inainte. Cred ca ajung la balamuc. Poate trebuia sa schimb si toate furtunele care intra/ies in PCV (doar le-am inspectat). A schimbat cineva cu probleme similare tachetii? Cred ca e ultima varianta si daca nu ...o vand cuiva mai rabdator. Nu e cine stie ce dar ma omoara sa stiu ca ceva, oricat de mic, e in neregula. Scuze daca am reusit sa amagesc pe cineva cu entuziasmul meu...
  11. Salutare din nou. Da este vb despre piesa 1 din schita lui bbe60 in cazul meu dar stiu ca arata diferit pt alte motoare. discutam doar de motoare pe benzina. Eu am luat prin eliminare sa ajung la ea. Am schimbat bujii, am verificat bobine, schimbat ulei, filtre, verificat furtune. Era clar o problema de alimentare cu ulei al tachetilor la rece. La Bavaria mi-au zis sec ca un cilindru nu are compresie la rece. Am discutat si cu alti mecici si putea ramane un tachet blocat datorita vascozitatii uleiului rece. Am citit si pe alte forumuri din America si Anglia pana am gasit un tip care schimbase tot la motor in 2 ierni pana sa-si dea seama ca rahatul asta de valva ii dadea rateruri si trepidatii urate.
  12. In sfarsit cred ca am rezolvat problema cu tepidatul, oscilatul si rateurile pe cilindrii la rece. Spun asta pt ca am apucat s-o testez in numai 3 dimineti. Am schimbat valva PCV! In interior are o membrana foarte subtire din cauciuc. Aceasta era intepata in 2 locuri si valva nu mai functiona corespunzator. Eram pregatit sa incerc sa schimb tachetii si am zis sa fac incercarea asta inainte sa cheltui mult mai multi bani. Am citit destul de mult pe forumuri din afara si am aflat ca este o problema des intalnita la motoarele M54 si nu numai... La mine se manifesta sever in ultima perioada. Probabil in functie de cat de mult e afectata membrana are comportamente diferite de la tremurat la rateuri severe. In fine, daca ajungeti sa faceti asta verificati si toate furtunele care ies si intra in PCV. Sper sa fie util, Numai bine. Catalin PS: Valva a costat 210 lei + manopera 160 lei
  13. Verificati culisanta de pe cardan. Poate ramane blocata. Asta am patit eu la 320ci automata. Vibratii +socuri la decelerare. Se poate debloca la un service ok.
  14. Azi am luat masina de la Bavaria. Diagnostic evaziv si adica cilindrul 6 are nu are compresie dimineata cand face figuri. Macar am eliminat bobinele, bujiile si injectoarele. Puteam s-o las si sa-i deschida motorul dar probabil urma sa am de plata o factura de cateva mii de euro. O sa-i schimb totusi tachetii pentru ca explicatia pare logica.
  15. ce bine era sa fie asa...am schimbat bujiile si verificat la service toate bobinele (ce-i drept la cald). am vazut pe aici ca cineva a schimbat calculatorul motorului pt aceeasi problema (dupa ce a schimbat "degeaba" bujii, bobine, injectoare, termostat etc.) Daca rezolvau mai multi problema in felul asta era ceva sigur si investeam intr-un calculator. Momentan masina este la Bavaria de vreo 4 zile. Cand voi avea diagnosticul voi scrie aici.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.