Jump to content

netv

Members
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    523i E60 2006

Previous Fields

  • Masina
    BMW 523i E60 + BMW 318i E90

netv's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ai reusit sa-ti pui diferential Quaife pana la urma? Daca da, ma intereseaza unde, cam cat a costat montatul (eventual si dif-ul) si daca esti multumit sau nu de el. Eu am din fabrica diferential blocabil electronic dar as vrea un LSD (Quaife sau Wavetrac) si nu prea gasesc informatii in Ro. Cam toata lumea e interesata sa-si puna eleron si jante, pt chestii intr-adevar utile nu e cerere se pare. Stiu ca a trecut jumatate de an de la mesajul initial, dar am cautat si nu mai este alt post legat de subiect.
  2. E un pic cam urat afara sa fac poze. O sa pun poze noi imediat ce o sa fie soare afara si o sa am si timp :-) Eventual o sa scriu si impresii despre masina (dupa cele 2 luni de cand o am).
  3. Multumesc frumos. (sunt masini si mai frumoase si mai puternice pe acest forum)
  4. Da, am trecut azi pe la 11-12 pe acolo (si masina nu era tocmai curata :twoup: )
  5. Eu de asta am si cerut mai multe detalii. Pt ca daca pe 3000cmc biturbo scoate 11 mediu atunci am si eu sanse la mai putin. Daca omul merge foarte potolit si masina a trecut de rodaj si nici nu o foloseste in ore de varf eu cred ca e f posibil. Multumesc si pt celelalte urari
  6. Culoarea e WOW! O sa treaca lumea pe rosu cand vede atata verde :twoup: De curiozitate, e36-ele are diferential LSD? Citisem pe undeva ca ar fi cam ultimul bmw de serie (fara m-uri) cu diferential serios. Succes cu proiectul!
  7. Foarte elegant interiorul, nu am mai vazut pe e60 asa ceva. Oricum, masina e super frumoasa, inca ma fascineaza cu toate ca am avut si eu (inca nu pot sa o uit :-) )
  8. Foarte frumoasa masina, felicitari! Chiar daca imi plac motoarele pe benzina, tot respectul pentru 40d.
  9. Pe seria 5 (e60) am avut tot benzina 6 cilindri si consumul era mult mai mic. Presupun ca e este "mapat" altfel calculatorul si de asta consuma mai mult dar si raspunde masina mult mai bine (e cu mult mai sprintena decat un seria 3 cu motor apropiat de exemplu). Bine, nu ma deranjeaza, stiam inca de la inceput ca o sa am un consum mai mare la masina, doar ca nu ma asteptam sa fie chiar asa de mare. @Bobo1987: da, consumul asta este mediu (average). Presupun ca dupa 8000-10000km o sa mai scada putin. Cand o "calc" de la semafor, consumul instantaneu se duce si la 40%. In loc de indicatorul de consum normal din bord am temperatura uleiului, iar consumul instantaneu este afisat cu cifre in bord (inclusiv cu zecimale, nu ca ar conta :-) ). @edy1092: te referi la Z4 35i sau la alt model de BMW cu acelasi motor? Din configuratie (dublu ambreiaj, 7 trepte) presupun ca da. Intreb pt ca eu am facut test-drive si cu 35i si cu 35is si mi s-a parut ca "mananca" si mai mult. Ce-i drept am mers numai pe sport cu cutia automata. Cati km are Z4-ul respectiv si cam cum mergi/se merge cu ea?
  10. Eu nu am vrut sa jignesc pe nimeni dar daca asa se interpreteaza o sa incerc sa scriu mai putin pe forumuri si sa ma bucur mai mult de masina. Ca fapt divers, consumul s-a stabilizat pe la 15.
  11. In primul rand pentru ca imi place marca BMW :twoup: Dupa un test-drive cu SLK am ajuns la concluzia ca SLK-ul este mult mai "moale" si mi se pare ca se adreseaza cu preponderenta femeilor sau oamenilor mai in varsta (sau poate si tineri dar foarte, foarte linistiti si plictisiti de viata). Respect decizia celor care aleg SLK, dar sincer nu mi s-ar fi potrivit absolut deloc. In plus, am ales noul Z4 pt ca e o masina cu o prezenta vizuala puternica pe sosea si pentru ca este o masina extrem de rara (am mai vazut una singura in Bucuresti pana acum) si daca tot platesc atatia bani macar sa ma bucur de exclusivitate (cel putin pana incepe lumea sa le care din Germania SH, cu toate ca fiind numai 6 cilindri benzina si la cat consuma nu cred or sa apara prea multe).
  12. @trafic2k Da, Efficient Dynamics era optiune (culmea, cu pret 0). Am intrebat daca merge masina mai putin "repede" si am inteles ca nu, si atunci am adaugat-o. Nu stiu exact cat de bine functioneaza, pt ca dpdv al consumului ... :twoup: Tips-urile seamana cu cele de la seria 3 si cu seria 5 (la facelift) dar sunt mult mai groase si au alta forma (sunt mai tesite) in realitate. Oricum, toba (standard) suna demential (parca e un aftermarket) suna foarte gros, cu bass, aproape ca la un v8. Am fost foarte impresionat de chestia asta cand am luat masina. Chiar nu ma asteptam sa sune asa bine. Cand masina e pe sport+ cred ca se deschide o valva ceva la tobe ca sa aude si mai bine chiar de la ralanti. Va multumesc mult pentru mesaje la toti si va doresc sa aveti ce masina vreti voi (eu personal mi-am indeplinit visul).
  13. Multumesc pt mesaje (se pare ca am facut o alegere buna) :twoup: Pe de alta parte, se pare ca distractia costa: consum mediu de ieri pana azi: 18.7% cu mers destul de normal
  14. @trafic2k: Nu dam cifre exacte, dar cam asa (mai putin un pic) Scaunele la masina sunt sport si cele standard (sunt foarte curbate si dintr-o singura bucata, nu ca la 3 la 5 de exemplu). Alea sport optionale (care sunt si pe 35is) mi s-au parut prea dure pt drumurile noastre (eu voi folosi masina in fiecare zi)
  15. Dupa cum am zis si mai sus, in realitate interiorul se vede mult mai bine (in special pielea si aluminiul). Sunt foarte multe detalii pe care nu pot sa le prind cu aparatul foto care il am acum. De exemplu aluminiul (nu e plastic vopsit, e chiar metal) are niste striatii super misto pe toata lungimea care nu se vad. Pentru preturi puteti sa consultati bmw.ro (sper ca nu e considerata reclama) si sa adaugati optionalele. Panoul de clima este de fapt foarte prietenos si e super misto la atins (oricum, mult mult mai bun decat la E60 de exemplu). Ca optionale am cam de toate mai putin iDrive si PDC. - jante 17" 255/40 - piele naturala Kansas - bi-xenon + spalator - Efficient Dynamics + Brake Energy Regeneration (nu ca la 3, doar pt frane si nu mai stiu ce) - volan multifunctional + sport + piele - senzor ploaie + faruri automate - ABD-X (diferential blocabil electronic) - deflector vant (super-ultra-util -- nu se simte NIMIC pana pe la 100-110 la ora) - pachet compartimente depozitare (pt. pahare si alte chestii) - scaune incalzite - finisaje din aluminiu striat - aer conditionat automat extins (cu nivele diferite pt. cand e capotata sau decapotata) - pilot automat (inclusiv cu functie de franare) - radio/CD professsional - USB audio interface - sistem amplificator (250W) + difuzoare HiFi (11 dif) - BMW service inclusiv (5 ani service gratis) Cam astea ar fi
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.