Jump to content

immune

Members
  • Posts

    55
  • Joined

  • Last visited

immune's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Set Oglinzi complete , cu tot cu brat etc, incalzite, rabatabile, etc de preferat modelul lung. Bara noua sau impecabila completa pentru modelul cu spalator de faruri si PDC. Bara o vreau completa cu toate plasticaraiele si proiectoare etc. Scut motor + anexe pentru roata dreapta Aripa dreapta Set faruri xenon impecabile, clare, fara zgaraieturi.
  2. immune

    E 39 - E60

    chestia asta cu fiecare isi apara masina mi se pare o prostie sincer sa fiu ... eu cand am avut o carutza , carutza ii ziceam , cand am avut masina , masina ii ziceam , cand imi doream alta masina recunosteam superioritatea ei prin argumente and stuff , nush eu sunt genu de persoana care spune ca omu face masina nu vice versa asa ca ... hai sa zicem toti ca e60 e PESTE e39 daca asa este , si hai sa ne luam toti e60 care'i problema? pe mine ma intereseaa cineva onest care sa spuna : frate am avut e39 sau am si am avut sau am si e60 si eu zic din motivele x y z ca ala e mai bune . intr-o alta ordine de idei tin sa va mentionez faptul ca eu am avut e34 inaintea acestei masini si am sa recunosc cate zile o sa am .... ca e34 pentru mine cel putin prin exemplarul care l-am avut a fost cea mai fiabila masina care o puteam avea vreodata , si sunt 100% sigur ca este peste e39 la fiabilitate , dar ar un dezavantaj in privinta confort dotari etc . astazi daca m-ati pune sa fac alegerea as pastra un e34 ... cate zile as avea si daca as avea unu la 10 000 de kilometri cred ca nu l-ash vinde pt nimic in lume .
  3. immune

    E 39 - E60

    precum ar fi spus un mare intelept ... adevarul este undeva la mijloc .
  4. immune

    E 39 - E60

    eu am un e39 530d exclusive edition si la un moment ma batea un gand catre un e60 .. din principiul evolutiei ca sa zicem asa dar dupa ce am cetit nenumarate topicuri de genu " caseta de cirectie la 40 000 " si asa mai departe am ajuns la concluzia ca e39 e ok :) e60 momentan in cazul meu inseamna intretinere mai mare , prea multa electronica , si o tara in care e60 mi se pare o masina cam nepotrivita :) dar nici e39 la 22 000 NICIODATA :) never ever :blink: hai inteleg un 18 000 19.000 pt unu editie misto , care arata tzipla ... da ... dar de aici pana la 22 000 ... e prea mult
  5. :blink:) la 19 ani primu bmw ... contrat fostelor mele principii . Cand eram copil ( nu ca acum nu ash fi :) ) adica atunci cand nici nu visam la permis si cu atat mai mult la masina mea proprie si personala eram de parere ca bmwurile sunt numai pt tigani bijnitari etc etc cum vazusem eu pe la mine prin orash ... imagine oarecum reala ... Dupa ce mi-am luat prima masina ,... evident o dacie pentru ca alea erau finantele la vremea respectiva , dupa vreo 6 luni sa zic , vine un vecin la mine care avea masina dar nu avea permis si ma roaga sa-l duc cu masina lui pana nush unde ... Omu avea un seria 5 e34 2,5 24 valve .... si l-am dus unde vroia ... si am ramas masca ... si mi-am zis in gandul meu ca masina aia trebuie sa fie a mea :)) dar banii ramaneau o problema . Am reusit sa o conving pe mama respectivului sa-mi dea masina si ca ii voi aduce avansul indata ce voi vinde dacia mea , si ca restul ii voi da in rate . El vroia sa-si cumpere tot o masina in leasing si a acceptat avand in vedere ca dadea avansul meu pt masina noua , si ratele mele le dadea la banca pe masura ce eu ii plateam ... si uite asa am reusit sa cumpar o masina fara nici un ban in buzunar ... si m-am indragostit de bmw . Timpul a trecut si peste 1 an si ceva de la acel eveniment ca sa-l numim asa , am dat din nou de bani ca sa ma exprim asa ... si am spus ca este timpul pentru un upgrade . Eram 100% convins ca tot bmw voi lua dar am zis sa vedem si alte variante ... si am ramas atat de dezamagit incat ... tot la bmw m-am dus , si am luat un e39 care era peste ce aveam si era cel mai apropiat asteptarilor mele . Imi mentin parerea cand spun ca e34 este unul dintre cele mai reusite autoturisme fabricate vreodata daca poate nu cel mai ... si aici vorbesc raportant pret / dotari / putere / consum / FIABILITATE / etc ... este parerea mea .. stiu ca sunt multe de spus pe aceasta tema ... nici de e39 nu mi-e rusine dar ... parca prima iubire nu se uita niciodata :)))))
  6. nimeni ? nimic ? castrol edge mi se pare prea scump ... alte variante ?
  7. Maine ma duc sa schimb uleiul si habar nu am ce ulei sa pun ... Pe site la castrol scrie 0W30 Castrol Edge ... si ca ar intra 7 litri ... alte pareri ?
  8. acum am sub 15 litri si merge ok ... cred ca prima oara s-a datorat intr-adevar lipsei de motorina iar a2'a oara banuiesc ca aerului fals or something , vad ca momentan merge ok ... in ceea ce priveste nivelul in cele 2 compartimente am mers cu testul 6 pornit ceva vreme si am observat faptul ca se cam egaleaza ... sau cel putin asa zice el :blink: sa speram ca problema a disparut /me happy maine schimb discurile dar din pacate , nu am gasit discuri perforate asa ca m-am multumit cu acestea ... si sunt relativ scumpisoare ..
  9. nu , nu merg des cu putina motorina , chiar a fost o intamplare ....
  10. ultima varianta mi se pare cred eu ca cea mai posibila in cazul meu , dat fiind faptul ca prima oara am ramas fara motorina pe bune :blink: acum ... o sa verific si am as va spun , pompa din rezervor merge deoarece se aude :) am sa fac un plin si ... om vedea . merci mult pt sfaturi .
  11. Prima etapa aveam range 51 de km , ma duceam spre pe pe un drum neasfaltat , si s-a oprit masina .... Am zis .. HMMMM ok .. nu mai este motorina si din cauza balansului am ramas in pana prostului , NO PROBLEM . Ingrijorarea mea a aparut in momentul in care la 2 zile diferenta cand acul arata ceva peste 15 , si pana in 30 , iarasi s-a oprit ... Am aplicat aceeasi schema crezand ca ... s-a intamplat ceva de genu a tras aer ... Credeti ca este posibil sa fie ceva defect sau este doar datorita drumului care creaaza un orecare balans , sau poate fi cum mi-a spus cineva acea pompa de transfer intre cele 2 tankuri ? Masina merge perfect in rest , pleaca la cheie etc . Sfaturi ?
  12. Am joc la elice pe orizontala adica dinspre motor spre radiator cam 2 mm cred ... ce riscuri sunt ? cam cat imi mai pot permite sa merg cu ea asa ? Banuiesc ca este rulmentrul de la vascocuplaj dar nu stiu daca exista o piedica sau siguranta sa nu sara ... cand sare cum sare ... cine imi poate explica putin fenomenul ?
  13. pt lovituri : daca te intereseaza daca a fost atins salti capota si te uiti pe sudurile de la cadru central , apoi pe oala de la telescop si asa mai departe a vezi daca au fost indreptate etc , sau la imbinaturi la sudura sa vezi daca au fost schimbate daca te intereseaza o bubuitura tare , incepe prin a verifica airbagurile . 1 pune contactu , vezi ca trebuie in dreapta bordului sa fie sonda de airbag , ea trebuie sa se aprinda si sa se stinga dupa 5 secunde INDEPENDENT de orice alt bec . Dupa ce ai facut asta , uita-te la volan , adica la uzura . Nu trebuie sa fie mai nou decat restul interiorului la uzura . te mai poti uita pe stalpi sa vezi daca ai insemnele originale etc ... dar eu zic ca o masina din 2000 , daca verifici airbagurile este suficient pt ca chiar neatinsa , nerevopsita si asa mai departe mi-e greu sa cred ... Mult noroc
  14. unde mai pui ca am mai auzit si de filtre rupte din diferite motive , cele mai frecvente fiind masinile pe gpl , care rup filtrele de la rateuri ...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.