-
Posts
603 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
26
CautRezolvari last won the day on June 28 2021
CautRezolvari had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Previous Fields
-
Masina
BMW E46 "Viespea"
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
CautRezolvari's Achievements
-
S-a facut aproape 1 an de cand nu am mai povestit nimic In acest an care a trecut au avut loc 3 etape in campionatul de drag si din pacate s-a incheiat iar Albinuta,din nou,a reusit un loc 2 in clasamentul final pentru al doilea an consecutiv Multe am testat si incercat in acest an si in cele ce urmeaza o sa va povestesc ultima etapa de la Arad. Dupa ce etapa trecuta Dragos a reusit sa isi doboare propriul recordul de cel mai rapid diesel din Europa si cel mai rapid Bmw diesel din istorie de la 9,1s la 8,3s era randul Albinutei sa evolueze. [url=https://postimg.cc/G94M23DS][img]https://i.postimg.cc/G94M23DS/66-D61-A25-179-A-4205-AD7-B-3881-A82280-D9.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/vc93rP3r][img]https://i.postimg.cc/vc93rP3r/A1571432-362-F-417-B-AA76-CB69-A438712-C.jpg[/img][/url] In prima zi a fost o ceata pe aeroport pana la ora 13:00 si abia de la ora aia au inceput calificarile. Foarte multi straini veniti sa se dea pe aceasta pista auzind ca aderenta este foarte buna:Germania,Bulgaria,Polonia,Serbia,doarcateva dintre tarile care au avut participanti cu masini foarte rapide si frumos prezentate. Reusim sa ne dam doar de 3 ori si reusim tot 11,1 timp pe care il mai reusisem in acest an.Plecam,vizionam runurile,mai umblam la setari si asteptam a doua zi. A doua zi,la fel,tot ceata,dar incep mai devreme calificarile pe la 11 si reusim sa mai dam 2 run-uri dintre care si un 11,0s,foarte aproape de pragul celor 10s.Mai butoneaza Dragos putin la masina dar din pacate nu mai apucam inca un run. Ne calificam in finala unde urma sa il intalnim,IAR,pe MTJ ca si in alte semifinale,pentru cei ce fac parte din lumea curselor nu mai este nevoie de nici o prezentare,pentru cei ce nu il stiu:este omul care se da in timp ce si filmeaza cu o mana,se da cu Dragy si pe drumul de intoarcere,se da oricand are ocazia si cunoaste f bine semaforul. Dar de data asta magia se pare ca l-a lasat,Albinuta a reusit o plecare mai buna si un timp final mai bun ca al lui,dar tot 11,0s In finala a cazut cu colegul nostru de echipa care este recent proaspat detinatorul recordului national la diesel categoria street cu al lui E82 135xd tri-turbo reusit un minunat 10,58s. Avand aici ultima sansa,Albinuta chiar a profitat de ea!Ultima sansa,ultima etapa,ultimul run reuseste o plecare la fel de buna ca in semifinale si sparge bariera celor 10 secunde intrand in clubul masinilor de 10 secunde. Personal best pentru ea 10,94s,o masina diesel daily,fara metanol,fara NOS. Cam si-a atins obiectivul acest proiect. [url=https://postimg.cc/fk7K28GD][img]https://i.postimg.cc/fk7K28GD/A1-BA499-B-0-DFD-4-B33-B1-E0-FC6-EE53493-ED.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/TKBgYbzt][img]https://i.postimg.cc/TKBgYbzt/90389-F59-3-A24-446-F-BA7-C-4-B8-FE99-D5-D95.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/KRHgJL8m][img]https://i.postimg.cc/KRHgJL8m/F9-E3-B92-F-0664-4620-8-FCA-910-B7-B148-FCF.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/jDfCcF1h][img]https://i.postimg.cc/jDfCcF1h/4-EA04507-D439-48-FE-AA70-743278870053.jpg[/img][/url] Aici aveti run-ul de 10,94s din finala: Iar aici aveti filmarea cu Dragy: Am mai avea resurse pentru a merge si mai jos atat la categoria street cat si Profi dar momentan ne oprim aici insa vor urma alte surprize pe partea estetica.
-
Ce culoare are soba ta? Aici nu se discuta de poluare,esti pe langa.De cate ori ai fost intr-o padure sa faci curat in ea sau sa faci ceva in a opri tirurile alea care iti taie padurea?Multi latrati de pe margine de poluare dar dupa ce se termina episodul schimbati canalul.
-
Salutari baieti Ce N57-uri ati mai stricat? :devil2: :D Nu am mai postat de la a 2-a etapa asa ca simt nevoia sa reimprospatez threadul. La ultima etapa din octombrie Albinuta a reusit doar un loc 4 deoarece in semininala a dormit putin dupa verdele de la semafor si cu toate ca timpul ei a fost mai bun decat al oponentului din Bulgaria,acesta a trecut cu jumatate de bara finishul inaintea Albinutei,asta este... La sfarsitul clasamentului a reusit un neasteptat loc 2 per total,locul 1 fiind ocupat de bulgarul cu al sau A6 cu o putere mult peste a Albinutei,aprox 600cp,dar nu ne lasam,pentru la anul vom fi mult mai pregatiti. Intre timp am mai pus cate ceva pe ea pentru a nu mai merge chiar asa pe intuneric:
-
In caz ca ar mai fi membri care citesc pe aici trebuie sa spun ca acest proiect nu va mai fi continuat deoarece s-a vandut masina in 2019,deci declar oficial thread inchis sau cum s-o spune dar nu as vrea sa fie sters de catre moderatori.Va multumesc pentru interes !
-
In weekendul ce a trecut (5-6.06.2021) a avut loc prima etapa a campionatului national de drag de pe aeroportul Arad unde ne-am prezentat cu una din masinile "casei" 435xd pentru a dobora recordul personal de pe acea pista de anul trecut 11,6s. Prima zi tot am incercat variante de setare pentru plecare dar cand simtea ca rotile derapau la plecare aparea o problema,a sarit si furtunul de la intercooler la un moment dat si s-a reusit doar un 11,5s.Un rezultat bun,oficial ne imbunatatisem timpul de pe aceasta pista,dar pe Dragy aveam 11,4s si nu doar o data pe o pista nu atat de aderenta deci trebuia sa mearga mai jos. A doua zi incercam alt setup si la primul run in sfarsit se intampla: 11,30s cu o plecare foarte buna 1,64s cea mai buna plecare din grupa cu toate ca aveam si masini de 600cp+ in aceasta grupa.NU 11,37s sau 11,38s ci 11,30s !Dupa asta am mai incercat o data si acelasi rezultat 11,3s.Deja ceream prea mult daca incepeam sa speram la 11,2 in momentul de fata cu aceasta putere in conditiile in care masina ruleaza fara methanol,only diesel. Aveti aici si run-ul de 11,3s pe langa altele: Multumiti de rezultat asteptam semifinalele. Intre timp mult asteptata surpriza a etapei s-a aratat,Dragos cu al lui 135xd a reusit sa isi doboare recordul european la diesel de 3 ori stabilind noul record european la diesel de 9,10s si cu multe alte sperante pentru viitor. In semifinale 435xd a avut o cursa libera dupa ce oponentul tot cu un 435xd nu a mai putut concura din cauza unei defectiuni si s-a ajuns la semifinala cu castigatorul grupei un Audi din Bulgaria cu 600cp+.In aceasta cursa o eroare umana a facut ca inainte de plecare "piloata" sa mai traga odata de maneta si sa treaca masina pe manual in M2 iar dupa plecare aceasta sa nu mai schimbe singura cum era de asteptat in S+(abia dupa analiza filmarilor s-a dat acest verdict la momentul prezentat fiind o enigma ce s-a intamplat) si pierzandu-se cursa... S-a obtinut din pacate doar locul 4. Aveti mai jos un video cu masinile din echipa Complete Chip prezente la aceasta etapa: Urmeaza noi surprize si upgrade-uri ! In tandem lucram si la celalalt proiect "Viespea" unde speram sa stabilim noi capete de afis la sfarsitul acestuia.
-
Multumesc. Este facut de Sese.
-
Mi-am mai facut timp si de locomotiva asta mica si am refacut puntea spate care avea prinderea grupului rupta. Dupa am continuat cu un set de lumini in fetele de usa,sa vedem si noi in ce calcam cand deschidem usa si ceva leduri la portbagaj pentru ca acestea nu existau. Si incheiem anul cu aceasta opera de arta: Sarbatori fericite va urez si la multi multi ani sa lucrati pe la masini nu doar 1-2 si dupa sa o vindeti ! :sorcerer:
-
Pentru ca a terminat anul in picioare :goodjob: si nu a mai facut "glumite" a primit un cadou de Craciun. Arata bine zic eu,dar nu mai bine ca si cum ar fi aratat cu asta Si un mic video cu ce nu a reusit XHP dar a reusit Dragos: Sarbatori fericite va urez pasionatilor alaturi de cei dragi si faceti ce va place indiferent de voci si piedicile intampinate !
-
Buna seara si ce onoare,doamna Firea !
- 663 replies
-
- 18
-
Acum daca as mai face o masina cu motorul asta,as merge pe variantade turbo care este pe masina momentan,am vrut sa dau o sansa,doua sanse,trei sanse alor nostri dar se pare momentan nu avem cu cine la noi,iar motorul clar nu l-as mai face de la zero,as prefera sa il bubui si sa mai am bani sa iau direct inca 1,2...
-
Multumesc!
-
Dupa etapa de la Arad ne hotaram sa rezolvam plecarea. Mesaje peste mesaje cu cei de la XHP care imi trimit alte variante de soft,sa updatez aplicatia,sa le trimit log-urile,Launch Control personalizat prin care imi spuneau ca ei nu isi asuma nimic daca masina pateste ceva si le spun dati-i blana sa ii cada rotile,vreau sa vad cum zboara,dar nimic,nimic si nimic,chinuiam masina degeaba... Cu gandul ca vom reusi reusi rezolvarea problemei m-am gandit sa o usurez cu ceva kg,in setup-ul de fata avand 1740kg(nu va ganditi ca ma apuc sa o tai,momentan) si anume aproximativ 80 momentan,cum?O pereche de scaune: O baterie usoara si roti mai usoare,BBS RC 300 de la Viespe care intre timp ii descoperisem o buba la puntea spate si pentru ea anul competitional s-a incheiat. Se hotaraste Dragos si imi spune sa vin la Iasi sa stam pe ea sa vedem care este problema,asta cu 2 zile inainte de urmatoarea etapa din octombrie. Tot se auzea un suierat parca din ce in ce mai puternic si ma gandesc,iar scuipa nebuna furtunele,o verific si nimic,erau teava furtunele,la locul lor,cand ma uit mai atent ia uitati ce am descoperit,voi ati mai vazut asa ceva? Bubuise sudura de pe intercooler,ce sa fac acum ca era 12 noaptea?!Il sun pe fratele Muk care inca era pe ele la garaj si ii zci ca arde,ca dimineata tre sa plec la Iasi,ma duc la el la 4 eram gata.Ajung acasa,pana ma spal,mananc,bag 2 energizante si plec ce sa mai dorm ca nu mai era timp. Ajung la Iasibubuit si ne apucam de treaba. Pana seara a tot incercat variante de soft nu era nici un rezultat pana la ultima speranta,ultima varianta cand a zis sa mai incerce si asta daca nu,nu are ce sa ii faca,ii pune softul facut de el la cutie,o infoaie si o vad cum se lasa de cur si incep rotile spate sa se invarta,baaaaa,iesise dracu din ea,se eliberase :frantics: .Dute cu ea in probe imi zice Dragos,ies cu ea Launch dupa loc cand iau piciorul din frana pleaca masina d-a latul,zici ca nu mai era xdrive,zic mama cu cred cum e acum,blana.Totusi ceva nu era ok pentru ca cutia de transfer nu mai reusea sa tina cuplul lasand rotile spate sa se invarta pe loc asa ca ne apucam sa ii schimbam ambreiajele,o face Dragos noua si cand primeste un telefon care a intristat tot garajul,toata echipa din tata tara,toti curasntii: cursele se anuleaza din cauza COVID...Dupa asta mai umbla Dragos putin in soft,o mai eficientizeaza putin si mai ia 2 cai,474cp acum Ma pregatisem sa o fac RWD(doat spate prin aplicatia de la XHP-X-Delete),in caz ca nu reuseam nimic cu plecarea si vedeam eu cum faceam o combinatie intre ele,d-asta o sa o vedeti in clipul de mai jos cum face cerculete. Asta este macar am facut-o sa plece cum trebuia,a doua zi plec la Bucale. Ajuns acasa o echipez cu rotile corespunzatoare si la A3iiiiiii Hai sa vedem ce am facut,o infoi,si pleaca nebuna,ma uit pe Dragy: 11,4s cu 60ft de 1,7s 0-100km/h 3,5s Altceva tata,asa da.Mai dau unul din diverse rpm si aceeasi treaba,ma uit pe filmare si la plecare tot patinau rotile,atentie la plecare nu pe loc,deci este nevoie de aderenta mai mare. Recordul pe 402m la acest motor si caroserie,seria F,momentan este detinut de MTJ cu 11,1s dar puterea fiind de 550cp cu methanol,deci toate sansele din punctul meu de vedere sa fie doborat probabil doar daca montez o instalatie de metanol,dar ramane de vazut in anul competitional ce urmeaza. Ce s-ar fi intamplat daca ajungeam la Arad in aceasta configuratie nu putem stii dar sunt sigur 100% ca ar fi mers mai bine decat a mers pe A3,probabil 11,3s sigur se obtinea dar asta este,data viitoare. Mai jos aveti si un ultim video cu toate cele povestite mai sus.Cam atat pentru moment,astea sunt intamplarile din trecut,de aici incolo povestim la prezent si vor veni multe alte surprize atat in acest proiect cat si in cel cu Viespea,vizionare placuta:
-
Multumesc !
-
Multumesc!