-
Posts
607 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
26
V5P last won the day on June 28 2021
V5P had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Previous Fields
-
Masina
BMW E46 "Viespea"
Recent Profile Visitors
10290 profile views
V5P's Achievements
-
Da,orice sut in fund este un pas in fata. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si tie !
-
Multumesc !
-
Salut Incep acest nou topic cu un nou proiect in memoria proiectului "Built NOT Bought" aka "Viespea",pentru cei ce nu il cunosc las link aici poate nu aveti ce face de aceste sarbatori: Dupa finalizarea nefericita a vechiului proiect,dupa ce am sters praful in locul unde a stat pentru ultima data m-am apucat de cautat.Scanteia s-a aprins in cap oricum din ziua 2 a acidentului ce urmeaza sa fac doar ca era nevoie de timp,timp pentru a digera tot,timp pentru a putea achizitiona ce era de achizitionat. Daca tot trebuie sa o iau de la cap de data asta o sa fac o masina cu tot ce a produs BMW mai bun in merioada 2003-2016 dar pe masini diferite si le voi combina in 1 singura si anume voi face un E46 coupe xdrive(nu exista E46 coupe xdrive de fabrica pentru cei ce nu stiu),ii voi pune motorul diesel cel mai fiabil dar si cu cel mai mare potential de tunning si anume M57N2(bloc aluminiu) biturbo de pe E90 335d,toata mecanica de xdrive de pe E46 330xd,elemente de transmisie de la E90 330xd si cutia de viteze 8hp de pe F10 535xd => E46 coupe 335xd aka "Viesparul". Da,o struto-camila,mai ceva ca Nescafe 3 in 1,va fii 5 in 1. Ok,de unde incepem,de la achizitionarea masinilor,in cel mai rau caz aveam de gand sa pun toate instalatiilor masinilor mai sus mentionate in una singura(cel putin teoretic asa era in capul meu) si ar trebui sa functioneze,cumva...de aceea am cumparat masinile mai sus mentionate intregi,orice impediment as intampina sa am tot de pe masina respectiva sa nu trebuiasca ceva si sa nu gasesc. Avand acum materialul didactic am inceput sa dau din maini si anume sa golesc E46-ele coupe pentru ca acesta de fabrica a fost 2.0d. P.S. Demararea proiectului a inceput undeva la sfarsitul anul 2021,deci tot ce voi relata,voi relata la trecut pana voi ajunge la zi. Cam asa a aratat E46 inainte sa isi intalneasca calaul: Ceva mai multe cadre in acest video pana la momentul cand am dezbracat-o total,pana aici nimic deosebit:
-
Salutari tuturor ! Da,nu am murit,inca si dupa cum ziceam in postarea din 17.11.2019 urma una din cele mai necesare si de actualitate modificari si anume montarea unei cutii 8hp!Aceasta urma sa imi rezolve toate frustrarile in ce priveste problemele cu "inghitirea" treptei a 2-a cand trebuia sa o schimbe rapid,dar actiunea incepe cu ziua de dinaintea urnirii spre locul faptei si anume la Iasi. Cu ceva timp in urma cineva pe care eu il consideram "din echipa" m-a rugat sa ii imprumut injectoarele pentru o proba.I le-am dat,iar cand m-a sunat Dragos si mi-a propus sa montam un 8hp pe masina a trebuit sa merg la respectivul sa recuperez injectoarele.Am mers cu masina sa le montam direct sa fie totul "la gata",nu mai zic ca le incurcasa cu altele,injectoarele mele ajunsesera pe la altcineva...organizare "romaneasca" mai ales cand ai in grija un obiect care nu iti apartine...Ajung,monteaza mecanicul respectivului coleg injectoarele,si incercam sa pornim masina,de la atatea incercari masina a ramas fara baterie iar mecanicul constata ca uitase sa bage mufa de la regulatorul de pe rampa care se afla in spatele admisiei...O baga,pune robotul pentru a da masinii curent direct,nu de incarcare,si dupa 2-3 incercari in care rampa inca nu era aerisita a inceput sa iasa fum din cablul de la electromotor,sau undeva de pe acolo...Cand vad asta ii zic opreste robotul(el il lasase pornit in timpul acestor 2-3 incercari iar pe manualul de utilizare scrie sa nu il lasi mai multe de 4-5 secunde,sa il lasi doar atunci cand pornesti masina,dar este greu sa se citeasca un manual de utilizare al unui aparat care il ai in service) si hai sa ii dam curent la cabluri de la alta masina.Zis si facut,am pornit-o,am ajuns acasa. A doua zi dimineata(asta s-a intamplat pe 6.12.2020) pornesc masina sa ma pregatesc de plecare si constat ca pe partea stanga nu se mai auzea boxa,ceasul de boost afisa doar zero si nici lumina de la fata de usa,montata cu cateva zile in urma,nu se mai aprindea...ciudat. Aceasta plecare m-a prins cu semi-slick-urile(Zestino) pe masina,nu era zapada pe jos,era doar frig,nu temperatura negativa,conditii aproximative de burnita.Constient ca nu sunt in cele mai prielnice conditii cu anvelopele,testez putin asfaltul sa vad ce se intampla la franare,la usoara accelerare si tot asa.Constat ca la franare normala cu distanta pastrata fata de masina din fata totul era ok iar la mici accelerari DSC-ul intra si isi facea treaba tinand masina dreapta pe sosea.Cu toate acestea eram cosntient ca trebuia sa fiu foarte precaut de aceea am rugat un prieten sa mearga cu mine cu masina lui in spatele meu. Plecam la drum,totul a decurs normal in ciuda problemelor mai sus mentionate pe partea stanga in ce priveste electrica(ba chiar m-am oprit pe drum pentru a verifica conexiunea ceasului de boost) pana cand mai aveam aproximativ 170km si mi se aprinde in bord ABS-ul si DSC-ul... In fata mea se afla o utilitara incarcata cu ceva lemne si ma gandesc sa o depasesc dupa care sa ma opresc pe dreapta,sa opresc masina si sa o repornesc poate dispar erorile aparute in bord.Nu am mai apucat sa opresc dupa pentru ca martorii aparuti in bord chiar au dezactivat DSC-ul iar la accelerarea necesara depasirii,in nici un caz ceva agresiv pentru ca stiam ca oricum DSC-ul pana in acel moment imi taia puterea ca la restul depasirilor facute pana atunci,masina a derapat cum nu ma asteptam,am resuit sa o redresez cumva in afara carosabilului dar indreptata spre un stalp in care ma asteptam sa ma opresc...Am strans tare mainile pe volan si asteptam impactul! Spre surprinderea mea care asteptam un impact frontal violent,m-am trezit ca masina tot inainta dar ca si cum sarea peste diferite obstacole pana cand m-am oprint intr-unul.Aceste obstacole erau cuburi mari din beton,posibil resturi din demolarea unei cladiri.Constientizez ca m-am oprit si dau sa ies din masina,incerc sa deschid usa dar aceasta nu se deschidea din cauza unui cub de beton,fum in masina(asta era in capul meu in acel moment,nu mi-am dat seama ca era praful de la airbagurile sarite),eu blocat si ma gandeam cum o sa ard ca sobolanul in masina.Sar repede prin dreapta,reusesc sa deschid usa si cobor.Merg direct la bateria masinii sa ii iau bornele timp in care si prietenul meu apare langa mine neintelegand ce s-a intamplat. Il intreb: -Am vazut un stalp si ma asteptam sa ma opresc in el,unde este? "Uite-l mai in spate,l-ai rupt" Masina dupa cum se vede in poza era sub nivelul soselei si cine trecea pe acolo nu vedea masina,drept dovada ca o masina de politie a trecut si nu m-a vazut,in situatia asta am avut noroc cu prietenul meu,daca eram lesinat in masina si lua foc,ardeam acolo ca sobolanul pana observa cineva ceva.Nu mai are rost sa va povestesc cum am scos-o dintre acele cuburi de beton cu excavatorul care a trebui sa ii faca loc sa o ridice de acolo pana la sosea ca sa o pot urca pe platforma... Nu mi-as fi imaginat vre-odata ca asa se va sfarsi acest proiect dar iata ca asa s-a intamplat,m-am simtit dator sa termin aceasta poveste inceputa aici acum 9 ani. Nu pot spune 100% ca din cauza a ce s-a intamplat cu o zi inainte ar fi afectat ceva la sistemul electric al masinii dar este foarte posibil din moment ce o hiba a aparut inca de dimineata pe partea stanga,sau poate a fost un semn,dar am si eu 50% vina in orice caz ca am plecat cu semi-slick-urile. Morala: Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti si nu utilizati semi-slickuri-uri cand afara nu este asfaltul uscat... Ajuns la garaj am evaluat pagubele si acestea erau: lonjeron dreapta stramb,contra aripa distrusa si sudura rupta la imbinarea de sub parbriz,ambele praguri ale caroseriei indoite,aripa dreapta spate indoita=>nu as mai fi avut incredere sa o repar asa ca am decis sa opresc dupa ea ce mai era in stare buna si restul a plecat la reciclat.Cu aceasta ocazie am observat si ca cilindrul de la ambreiaj nu era strans complet si posibil de aici sa fi fost hiba cu treapta a 2-a,nu sunt sigur de asta dar cine are aceasta problema poate verifica si asta. Aveti mai jos un ultim video cu ea: Va multumesc tuturor celor ce v-ati lasat timpul in acest thread si va doresc sarbatori fericite si sa ne auzim si cu alte proiecte cel putin la fel de frumoase !
-
S-a facut aproape 1 an de cand nu am mai povestit nimic In acest an care a trecut au avut loc 3 etape in campionatul de drag si din pacate s-a incheiat iar Albinuta,din nou,a reusit un loc 2 in clasamentul final pentru al doilea an consecutiv Multe am testat si incercat in acest an si in cele ce urmeaza o sa va povestesc ultima etapa de la Arad. Dupa ce etapa trecuta Dragos a reusit sa isi doboare propriul recordul de cel mai rapid diesel din Europa si cel mai rapid Bmw diesel din istorie de la 9,1s la 8,3s era randul Albinutei sa evolueze. [url=https://postimg.cc/G94M23DS][img]https://i.postimg.cc/G94M23DS/66-D61-A25-179-A-4205-AD7-B-3881-A82280-D9.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/vc93rP3r][img]https://i.postimg.cc/vc93rP3r/A1571432-362-F-417-B-AA76-CB69-A438712-C.jpg[/img][/url] In prima zi a fost o ceata pe aeroport pana la ora 13:00 si abia de la ora aia au inceput calificarile. Foarte multi straini veniti sa se dea pe aceasta pista auzind ca aderenta este foarte buna:Germania,Bulgaria,Polonia,Serbia,doarcateva dintre tarile care au avut participanti cu masini foarte rapide si frumos prezentate. Reusim sa ne dam doar de 3 ori si reusim tot 11,1 timp pe care il mai reusisem in acest an.Plecam,vizionam runurile,mai umblam la setari si asteptam a doua zi. A doua zi,la fel,tot ceata,dar incep mai devreme calificarile pe la 11 si reusim sa mai dam 2 run-uri dintre care si un 11,0s,foarte aproape de pragul celor 10s.Mai butoneaza Dragos putin la masina dar din pacate nu mai apucam inca un run. Ne calificam in finala unde urma sa il intalnim,IAR,pe MTJ ca si in alte semifinale,pentru cei ce fac parte din lumea curselor nu mai este nevoie de nici o prezentare,pentru cei ce nu il stiu:este omul care se da in timp ce si filmeaza cu o mana,se da cu Dragy si pe drumul de intoarcere,se da oricand are ocazia si cunoaste f bine semaforul. Dar de data asta magia se pare ca l-a lasat,Albinuta a reusit o plecare mai buna si un timp final mai bun ca al lui,dar tot 11,0s In finala a cazut cu colegul nostru de echipa care este recent proaspat detinatorul recordului national la diesel categoria street cu al lui E82 135xd tri-turbo reusit un minunat 10,58s. Avand aici ultima sansa,Albinuta chiar a profitat de ea!Ultima sansa,ultima etapa,ultimul run reuseste o plecare la fel de buna ca in semifinale si sparge bariera celor 10 secunde intrand in clubul masinilor de 10 secunde. Personal best pentru ea 10,94s,o masina diesel daily,fara metanol,fara NOS. Cam si-a atins obiectivul acest proiect. [url=https://postimg.cc/fk7K28GD][img]https://i.postimg.cc/fk7K28GD/A1-BA499-B-0-DFD-4-B33-B1-E0-FC6-EE53493-ED.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/TKBgYbzt][img]https://i.postimg.cc/TKBgYbzt/90389-F59-3-A24-446-F-BA7-C-4-B8-FE99-D5-D95.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/KRHgJL8m][img]https://i.postimg.cc/KRHgJL8m/F9-E3-B92-F-0664-4620-8-FCA-910-B7-B148-FCF.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/jDfCcF1h][img]https://i.postimg.cc/jDfCcF1h/4-EA04507-D439-48-FE-AA70-743278870053.jpg[/img][/url] Aici aveti run-ul de 10,94s din finala: Iar aici aveti filmarea cu Dragy: Am mai avea resurse pentru a merge si mai jos atat la categoria street cat si Profi dar momentan ne oprim aici insa vor urma alte surprize pe partea estetica.
-
Ce culoare are soba ta? Aici nu se discuta de poluare,esti pe langa.De cate ori ai fost intr-o padure sa faci curat in ea sau sa faci ceva in a opri tirurile alea care iti taie padurea?Multi latrati de pe margine de poluare dar dupa ce se termina episodul schimbati canalul.
-
Salutari baieti Ce N57-uri ati mai stricat? :devil2: :D Nu am mai postat de la a 2-a etapa asa ca simt nevoia sa reimprospatez threadul. La ultima etapa din octombrie Albinuta a reusit doar un loc 4 deoarece in semininala a dormit putin dupa verdele de la semafor si cu toate ca timpul ei a fost mai bun decat al oponentului din Bulgaria,acesta a trecut cu jumatate de bara finishul inaintea Albinutei,asta este... La sfarsitul clasamentului a reusit un neasteptat loc 2 per total,locul 1 fiind ocupat de bulgarul cu al sau A6 cu o putere mult peste a Albinutei,aprox 600cp,dar nu ne lasam,pentru la anul vom fi mult mai pregatiti. Intre timp am mai pus cate ceva pe ea pentru a nu mai merge chiar asa pe intuneric:
-
In caz ca ar mai fi membri care citesc pe aici trebuie sa spun ca acest proiect nu va mai fi continuat deoarece s-a vandut masina in 2019,deci declar oficial thread inchis sau cum s-o spune dar nu as vrea sa fie sters de catre moderatori.Va multumesc pentru interes !
-
In weekendul ce a trecut (5-6.06.2021) a avut loc prima etapa a campionatului national de drag de pe aeroportul Arad unde ne-am prezentat cu una din masinile "casei" 435xd pentru a dobora recordul personal de pe acea pista de anul trecut 11,6s. Prima zi tot am incercat variante de setare pentru plecare dar cand simtea ca rotile derapau la plecare aparea o problema,a sarit si furtunul de la intercooler la un moment dat si s-a reusit doar un 11,5s.Un rezultat bun,oficial ne imbunatatisem timpul de pe aceasta pista,dar pe Dragy aveam 11,4s si nu doar o data pe o pista nu atat de aderenta deci trebuia sa mearga mai jos. A doua zi incercam alt setup si la primul run in sfarsit se intampla: 11,30s cu o plecare foarte buna 1,64s cea mai buna plecare din grupa cu toate ca aveam si masini de 600cp+ in aceasta grupa.NU 11,37s sau 11,38s ci 11,30s !Dupa asta am mai incercat o data si acelasi rezultat 11,3s.Deja ceream prea mult daca incepeam sa speram la 11,2 in momentul de fata cu aceasta putere in conditiile in care masina ruleaza fara methanol,only diesel. Aveti aici si run-ul de 11,3s pe langa altele: Multumiti de rezultat asteptam semifinalele. Intre timp mult asteptata surpriza a etapei s-a aratat,Dragos cu al lui 135xd a reusit sa isi doboare recordul european la diesel de 3 ori stabilind noul record european la diesel de 9,10s si cu multe alte sperante pentru viitor. In semifinale 435xd a avut o cursa libera dupa ce oponentul tot cu un 435xd nu a mai putut concura din cauza unei defectiuni si s-a ajuns la semifinala cu castigatorul grupei un Audi din Bulgaria cu 600cp+.In aceasta cursa o eroare umana a facut ca inainte de plecare "piloata" sa mai traga odata de maneta si sa treaca masina pe manual in M2 iar dupa plecare aceasta sa nu mai schimbe singura cum era de asteptat in S+(abia dupa analiza filmarilor s-a dat acest verdict la momentul prezentat fiind o enigma ce s-a intamplat) si pierzandu-se cursa... S-a obtinut din pacate doar locul 4. Aveti mai jos un video cu masinile din echipa Complete Chip prezente la aceasta etapa: Urmeaza noi surprize si upgrade-uri ! In tandem lucram si la celalalt proiect "Viespea" unde speram sa stabilim noi capete de afis la sfarsitul acestuia.
-
Multumesc. Este facut de Sese.
-
Mi-am mai facut timp si de locomotiva asta mica si am refacut puntea spate care avea prinderea grupului rupta. Dupa am continuat cu un set de lumini in fetele de usa,sa vedem si noi in ce calcam cand deschidem usa si ceva leduri la portbagaj pentru ca acestea nu existau. Si incheiem anul cu aceasta opera de arta: Sarbatori fericite va urez si la multi multi ani sa lucrati pe la masini nu doar 1-2 si dupa sa o vindeti ! :sorcerer:
-
Pentru ca a terminat anul in picioare :goodjob: si nu a mai facut "glumite" a primit un cadou de Craciun. Arata bine zic eu,dar nu mai bine ca si cum ar fi aratat cu asta Si un mic video cu ce nu a reusit XHP dar a reusit Dragos: Sarbatori fericite va urez pasionatilor alaturi de cei dragi si faceti ce va place indiferent de voci si piedicile intampinate !
-
Buna seara si ce onoare,doamna Firea !
- 668 replies
-
- 18
-
Acum daca as mai face o masina cu motorul asta,as merge pe variantade turbo care este pe masina momentan,am vrut sa dau o sansa,doua sanse,trei sanse alor nostri dar se pare momentan nu avem cu cine la noi,iar motorul clar nu l-as mai face de la zero,as prefera sa il bubui si sa mai am bani sa iau direct inca 1,2...