Jump to content

cezzzarica

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Peugeot 206 1.4hdi

cezzzarica's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. @Krebs ai iesit cu masina la drum lung dupa ce ai fost la primat? Cum se comporta?
  2. Mai mult ca sigur ca nu vinde cineva masina dupa ce ii schimba motorul daca totul ar fi in regula.
  3. Aveti grija si pe unde verificati jantele, cel putin sa fiti si voi de fata cand le verifica. Eu am patit acest lucru. La SAMA au dat jos anvelopele de pe jante si mi-au zis ca sunt perfecte, la Best Tires acelasi lucru, eu nefiind langa masina de echilibrat sa vad. Am luat anvelope noi Nokian le-am montat pe jante, vibra de mama, mama de la 120, am mers cu ele vreo 800 km si m-am reintors la echilibrat. Mi le-au echilibrat din nou si surpriza, tremuratul aparea de la 100km/h. M-am dus apoi la PAK Racing care mi-a aratat pe masina de echilibrat in ce hal erau jantele mele de strambe care cei de la vulcanizare mi le considerau perfecte.
  4. De verificat jantele...eu am avut jantele strambe din butuc, varza iar la toate vulcanizarile spuneau ca sunt perfecte. Va dati seama ce meseriasi. Aaa sa nu uit ca la service cu pretentii cum se autointituleaza ei "profesionisti" nu au fost in stare sa imi monteze corect rotile pe masina, in sensul ca la OZ sunt inele de centrare metalice cu siguranta otelita ( o sarma care vine pe circumferinta inelului pentru a nu-l lasa sa iasa de pe janta). Idiotii au bagat inelul invers si s-a prins sarma aceea intre butuc si roata si nu se prindea roata corect pe masina, in mers se vedea ca si cum este 8, cum era la bicicletele alea vechi de le faceau rotile in toate felurile. Cum e sa vezi ca-ti face roata in mers asa? )
  5. Acum un an am fost eu la SAMA Pipera si nu aveau, nici acolo nu au reusit sa ma scape de vibratii in totalitate.
  6. Din ce am citit pe forum unii din cei care au schimbat distributia preventiv sau chiar li s-au inlocuit internele motorului tot le-au reaparut acele sunete dubioase ale distributiei, deci nu cred ca ar fi acesta leacul, zic pas deocamdata, ori ma orientez catre ceva pe benzina ori catre alta marca.
  7. Ma refeream la "chinezisme" la kiturile de reparatie pentru turbina de provenienta Mitsubishi, despre asta citisem in aria seriei 3 si ca ar fi pusa aceasta turbina pe motoarele de 163cp si 177cp. Cert este ca totul depinde de cum a fost exploatata masina, ca are 50.000 km sau 150.000km totul depinde de cum a fost exploatata, ca daca o pornesti la 0 grade si ii dai talpa la 3500 - 4000 rpm cu motorul rece turbina aia are de suferit fata de alta care nu a fost turata puternic la rece.
  8. Asa e, rola aia nu o au dar aparatul in rest arata la fel, cred ca au luat varianta mai ieftina ).
  9. Salutare, aparat ca cel din filmulet au cei de la autosoft parca si am mai vazut pe la ceva vulcanizare dar nu mai tin minte sigur, oricum degeaba le au va spun din proprie experienta. Ma confrunt cu aceeasi problema dar la alta marca de masina. Am luat masina noua prin 2007 cu jante de tabla, am mers vreo 10000 km si m-a pus naiba sa le schimb cu niste jante de aliaj mai mari si alte anvelope, cumparate noi noute toate de la topgear anglia, aduse prin cei care importau atunci in Romania. De cand le-am montat la Lassa numai probleme cu trepidatiile de la 60-70km/h, le-am reechilibrat la autosoft dudesti si incepeau vibratii mai fine pe la 120km/h. Au dat vina pe distantiere, zic ok. Am vandut jantele si anvelopele si am luat jante dedicate pt modelul meu de masina care se potrivesc perfect fara distantiere sau alte artificii. Jante OZ si anvelope Toyo T1R. Aceeasi problema cu vibratul pe oriunde le echilibram dar la viteze diferite 100-130 km/h. Acum au dat vina pe anvelope ca ar fi deformate. Ok le returnez anvelopele si vand jantele. In timpul asta am schimbat tot ce tinea de directie, suspensie ce avea cel mai mic grad de uzura, facut geometrie. Iau alte jante mai mici tot OZ si anvelope Dunlop, aceeasi poveste. Din 2008 ma confrunt cu aceste probleme si inca nu am scapat, cred ca voi trece din nou la jante de tabla ).
  10. Pacat, ca imi place mult de masinuta, aveti idee pe seria 3, 320d tot motorul de 177cp, din ce am citit in aria seriei 3 ar avea probleme cu turbinele de provenienta Mitsubishi pentru care nu s-ar gasi kit-uri de reconditionat calitative ci doar ceva chinezisme sau turbina originala care este cam scumpa. Oricum cred ca viata turbinei tine foarte mult de cum a fost exploatata. Ceva sfaturi legat de 320d 163 sau 177cp, legat de turbina, sa ma feresc de anumite coduri de motoare? Din ce an si ce coduri de motoare sunt cu E5? La seria 3 exista problema aceasta legata de distributie la motoarele diesel? Multumesc.
  11. Salutare, ma bate gandul sa achizitionez o a 2 a masina, iar seria 1 ar fi una din optiuni. M-am mai documentat cat de cat de pe forum ca si la alte marci si vad ca si la seria 1 ar fi ceva probleme cu motoarele diesel de pe 118 si 120 fabricate dupa 2007. As dori sa stiu la aceste modele din ce an au ca norma de poluare E5, eventual codurile de motor si daca s-a remediat problema cu distributia, si daca da, incepand cu ce an. Mutlumesc si multi km fara probleme.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.