@deeJayOg nu iau Dunlop de alea nici gand. Sunt acelasi model scos acum vreo 10 ani, iar in ultimii 5-6 ani sunt niste anvelope de masura unor Nexen sau Nankang...maxim BF Goodrich. Insa la pret sunt "Premium"....dar nu de asta e vb, ci ca la marimi mai mari si mers o idee mai sportiv sunt slabe. Am avut pe prima masina, exact acum 9-10 ani, exact modelul acesta. Erau bomba pe Golf 1.9TDI (masina de imprumut). Dupa care s-au nimerit din nou acum vreo 4 ani pt scurt timp pe un BMW...deja nu ma mai impresionau deloc. Deci vorbesc real, nu din auzite. In plus m-am uitat bine pe review anuale. Dunlop sunt cu mult sub Falken 510...cu muuuuult (pe 18'' bineinteles). Si mint rau cu 66-68dB. Repet, model de acum 10 ani, deci nu mai e testat pt incadrare. In realitate au peste 70dB si dupa 7-10k km apreciez un 72-73dB pt ca devin foarte tari in timp scurt. Eu am sa raman pe Michelin PS4 pentru urmatorii 2 ani (din pacate nu tin mai mult). Eram intre MPS4, Conti Premium6, Goody Asym5, Falken FK510. MPS4: moi, silentioase, perf pe umed, uzura ok, calitate pana la final Conti: usor galagioase, tari, incomode Goody: gen un Dunlop SP in devenire Falken: nu gasesc non RFT pentru spate Asadar, daca vrei RFT da un ochi si pe Falken, desi tot PS4 as recomanda.