Salutare tuturor, Am un X3 2.0D xDrive cu WH31580, la care am reparat actuator la Ady (TM - apropos e un tip super OK !), cutie manuala, Turbo nu mai este cea originala de pe masina (a crapat pe la 103.000 Km), am luat alta de la dezmembrari cu an fabricatie 2008 - masina fiind un 12/2007 (aruncind turbine veche!).Au fost o groaza de erori pe ea (curatat turbine, Filtru particule, EGR) schimbat galleria de admisie si sensor, schimbati ambii senzori de la galleria cu EGR-ul, schimbat furtune de vacuum - nu am schimbat garniturile de la conducta de Turbo spre Intercooler, nici cea de table de la Filtru de particule. Sunt comandate si trebuie sa vina ... mai are cineva o idee de unde ar putea sa fie eroarea 449A SupraAlimnetare Turbo - Situatie ? Eu tot am insistat pe idea ca are o pierdere de presiune pe undeva si nu-i dau de capat. Ca symptom masina de la viteza a doua in sus cind bagi piciroul pina la fund in ea are mici intreruperi - sincope - ca la un benzinar care nu-i merge o bujie. A fost si mai rau de atit se plafona complet si-si revenea cind vroia ea. De cele mai multe ori cream ca este de la dimburile din astfalt dar cred ca era doar o coincidenta, ca de vreo citeva ori si-a revenit si fara sa fie nicio denivelare. Masina are 154.000 Km la acest moment, dar decind am schimbat turbina pina cind am fost la TM sa o puna Adi pe masina nu era masina mea pe care o stiam. Acum merge ca la nou dar are aceste sincope si eroarea de care nu reusesc sa scap 449A ! Va rog o idee pertinenta ! PS Furtunele de vacuum nu le-am schimbat pe toate ci acolo unde mi s-au parut slabe ca intrare si prindere (de senzori, etc.). Exclus clapete indoite, exclus carcasa la Turbo Sparta, Filtru de particule (dat jos si curatat - apoi cerinta system BMW-ECU de regenerare, am facut si regenerarea verificat si regenerarea, totul ca la carte, nu ma intrebati de unde si cum am facut atitea - chiar nu ma pricep la masini decit sa le conduc (si nu foarte bine - ca se strica dupa cum se vede). Astept opinii pertinente !