Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

NSTRATICA

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3

NSTRATICA's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Year In Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salutare tuturor, Daca mai este de actualitate am avut aceleasi probleme (mai exact de presiune). Nu debitmetru este defect, sunt foarte rare cazurile cind se strica acesta (gen accident, etc). trebuie verificati cu mare atentie convectoarele de presiune, din sau de la galeria de admisie (inclusiv galeria sa nu aiba jocurui verticale/orizontale), apoi de la EGR, apoi de la wasket-ul de aer suplimentar (cine are) apoi furtune si garnituri. Obligatoriu curatat EGR, Turbo si Filtru de particule (inclusiv regenerarea trebuie facuta - soft + fizic !). Eu am in continuare acceasi problema de genul unui benzinar ce nu-i merge tot timpul o bujie sau cum ii ziceti voi da usor in nas (la mine se manifesta la talpa maxima si in orice viteza ! - eroarea acuma este 449A SupraAlimentare Turbo - Situatie). Nu stiu nici eu cum sa-i mai dau de cap si lu'asta, dar am speranta ca daca vin garniturile de etanseizare se va rezolva -> daca nu trebuie si Turbo nou si e ieftin ...). Astept si la inca problema mea vreo sugestie ca sa nu ajung la schimbat Turbo ! Bafta la toata lumea ... NS
  2. Te sfatuiesc in cazul in care nu bat kilometri facuti cu ce iti scade din revizie sa mergi sa-ti faca rectificarea calumea cind scoti galeria, legat de consumul de ulei iti recomand sa verifici tot ce tine de garnituri si presiuni pe partea de ulei, 100% ai pe conducta ce duce la Intercooler o groaza de ulei la iesirea din turbina si-ti trebuie acolo 2 garnituri si tot asa. Dar sub masina momentan nu ai gasit inca pete de ulei ca zici ca ai facut vreo 12.000 Km si ar fi trebuit sa-ti treaca de scut si sa cada si pe jos, macar putin ! Ar trebui sa verifici si daca este bine strins filtru de ulei (toate la un service - cu multa rabdare !). Iar ulei sa pui numai cel cu sigla BMW de care-ti spune in carte ! Masina a avut accident in fata ? Ca atunci deja se schimba datele problemei si nu putin. Se schimba si cauzele si tot asa. NS
  3. Salut, Cel mai important lucru legat de masina ta este sa-mi spui, daca inainte sau dupa schimbarea de la motor, s-a schimbat ceva electric la masina ta. Exemplu, ai schimbat un bec la stopul pe frina spate care s-a ars cu unul necorespunzator, ai un trailer-coupling (cirlig) montat necorespunzator. Parerea mea este sa verifici electric masina, din experienta mea din untimele 6 luni s-a dovedit ca BMW-urile sunt mari consumatoare de curent si asta o fac prin nul. Este bine sa mergi la un electrician care se pricepe bine la partea electrica. Ceea ce este ciudat intr-adevar este ca nu dai peste nici cea mai mica eroare (dar nu imposibil !). Legat de 4x4 care iti intra mai tot timpul in curbe, ar trebui sa refaci bracajul si acolo ai sa decoperi suprize majore, gen bratul pe dreapta indoit sau distanta pe stinga intre axe este mai mica sau mai mare fata de pe dreapta. Iti urez mult succes, eventual tine-ma la curent. Eu personal m-am saturat de asazisele diagnostice de reprezentante. Problema la masina ta trebuie gindita pentru fiecare din neajunsurile prezentate. Apoi tester si apoi un mecanic/electrian bun sau cum vrei ca ordine !Reprezentantele sunt pentru problemele cotidiene nu pentru cele gen pe care o mai am eu acum la X3-ul meu cu manuala, ca face mici intreruperi la talpa blana dupa viteza a 3 in sus, genul benzinarului care nu-i merge o bujie cind si cind ! Eu am avut probleme multe cu masina si tot asa m-am luat dupa unul si dupa altul si rau am facut. Acum am inteles filozofia BMW si daca gindesti putin, intrebi cunoscatorii iti vei obtine cu certitudine raspunsurile la toate intrebarile tale.
  4. Salut Domnule, Ca sa-ti raspund cind m-am apucat de aceasta problema am luat aproape si citiva priteni cu Service-uri Auto (sa le dea Dumnezeu sanatate ca sunt baieti buni). Nu are nicio legatura debitmetru de aer, verifica te rog galeria de admisie gaze, senzorul de acolo daca nu face problem. Daca totul e OK acolo intoarcete la EGR si senzorii de acolo. Nu stiu citi ai tu, eu nu ma pricep la masini ci doar m-am saturat de abureala de la reprezentante, ca eu am doi unul in capul la EGR si unul dedesubt (au fost defecti amindoi la mine - nu chair defecti ci aproape - deschideau si inchideau cind aveau ei chef). Apoi sa verifici furtunasele mici de vacuum sa fie OK, sa stea fix ca sa nu pierzi nici cea mai mica presiune. O sa inceapa apoi sa ai sincope la talpa ca si cum la un benzinar n-ar merge o bujie si pina in punctual asta am ajuns dupa vreo 3 luni de chin cu eroarea 449A ! Iti doresc success si tine-ma current daca ai rezolvat ceva ... vezi ca la galerie nu trebuie sa-ti iei alta se poate face o adaptare care costa pe la vreo 300 lei si nu 2.250 Lei (cum am dat eu pe aceasta ... ca am aflat foarte tirziu !). Parerea mea este sa verifici si viteza a 5 si a 6 sa vezi cum se manifesta la 2000 RPM ! Ai cuplu ? Trage masina, sau abia se tirie pina pe la vreo 2.600 RPM si apoi de acolo o ia bine la trap ? Nu te lasa pacalit la viteze mici, ca motorul are forta - cuplu si nu se manifesta bine defectul decit la pininion mai mic in cutia de viteze. SUCCES !
  5. Salutare tuturor, Am un X3 2.0D xDrive cu WH31580, la care am reparat actuator la Ady (TM - apropos e un tip super OK !), cutie manuala, Turbo nu mai este cea originala de pe masina (a crapat pe la 103.000 Km), am luat alta de la dezmembrari cu an fabricatie 2008 - masina fiind un 12/2007 (aruncind turbine veche!).Au fost o groaza de erori pe ea (curatat turbine, Filtru particule, EGR) schimbat galleria de admisie si sensor, schimbati ambii senzori de la galleria cu EGR-ul, schimbat furtune de vacuum - nu am schimbat garniturile de la conducta de Turbo spre Intercooler, nici cea de table de la Filtru de particule. Sunt comandate si trebuie sa vina ... mai are cineva o idee de unde ar putea sa fie eroarea 449A SupraAlimnetare Turbo - Situatie ? Eu tot am insistat pe idea ca are o pierdere de presiune pe undeva si nu-i dau de capat. Ca symptom masina de la viteza a doua in sus cind bagi piciroul pina la fund in ea are mici intreruperi - sincope - ca la un benzinar care nu-i merge o bujie. A fost si mai rau de atit se plafona complet si-si revenea cind vroia ea. De cele mai multe ori cream ca este de la dimburile din astfalt dar cred ca era doar o coincidenta, ca de vreo citeva ori si-a revenit si fara sa fie nicio denivelare. Masina are 154.000 Km la acest moment, dar decind am schimbat turbina pina cind am fost la TM sa o puna Adi pe masina nu era masina mea pe care o stiam. Acum merge ca la nou dar are aceste sincope si eroarea de care nu reusesc sa scap 449A ! Va rog o idee pertinenta ! PS Furtunele de vacuum nu le-am schimbat pe toate ci acolo unde mi s-au parut slabe ca intrare si prindere (de senzori, etc.). Exclus clapete indoite, exclus carcasa la Turbo Sparta, Filtru de particule (dat jos si curatat - apoi cerinta system BMW-ECU de regenerare, am facut si regenerarea verificat si regenerarea, totul ca la carte, nu ma intrebati de unde si cum am facut atitea - chiar nu ma pricep la masini decit sa le conduc (si nu foarte bine - ca se strica dupa cum se vede). Astept opinii pertinente !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.