Jump to content

BogZ

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    E91 LCI 320D 184HP AUT

BogZ's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. salut, te rog un pret pt : diesel pump 16117165590 (original si aftermarket) masina PP17501
  2. Asa face si a mea. Prima data am patit-o chiar in service, mi-a pus testerul totul ok, si mi-au zis ca mi-e pe duca pompa de motorina fiindca aveam presiune 0. Au dat un ciocan la pompa si a luat-o...dar era pura intamplare. Pana la urma am descoperit problema ...e cheia. Si am impresia ca aceeasi problema o ai si tu...iti citeste cipul din cheie numai cand are ea chef. Am decoperit ca dupa ce nu pornea, stand in masina...armam si dezarmam inchiderea odata, bagam cheia in contact si o lua. Ideea e ca doar trebuie sa fie si cheia scoasa din contact. Din pacate nu imi dau seama daca e cheia problema fiindca nu am decat o cheie. Daca tu ai 2 chei, incearca sa umbli o vreme cu cealalta si vezi daca face la fel.
  3. 35 ani , E46 FL 320D 2004. Microb luat la 34 anul trecut cand am vrut de fapt o masina pt nevasta + bebe. Vroiam un smart fourfour(pt ea) dar ne-am indragostit amandoi de BMW. Am permis de la 19 ani si am condus de la Dacia de "incepator" ,multe (cielo,clio,megane,107,octavia,santa fe,xtrail,mondeo,roomster-pe care il am inca aproape majoritatea diesel - masini de firma). Dupa prima experienta cu BMW - proba de condus cand l-am luat, m-a castigat, amandoi am zis: DA-L DRACU' DE SMART. Nu pot descrie decat E ALTCEVA. Altceva mult superior. Dupa primii 100 km i-am schimbat motorul,clapete bla bla... probleme, am trecut peste si acum merge perfect totul. Dupa toate problemele si eu si sotia am zis: Urmatoarea tot BMW CLAR. Urmatoarea va un E91 LCI sau E60. Iubesc BMW !
  4. la fel e si la mine, 320d Touring. Pe spate suna pompa dar nu mai stropeste. A mers pana la inceputul iernii si de atunci doar suna dar nu mai baga.
  5. Eu am rezolvat intre timp problema. Nici mecanicul nu stia de ce nu trage masina. Mi-a pus-o pe ICOM nou ...a verificat in sus si in jos si el insista ca sa schimb actuatorul electronic...sau intreg turbo. I-am explicat ca am schimbat motorul si inainte de toate problemele mergea turbo ok. Am studiat zeci de pagini de forumuri poate s-a mai lovit careva de problema asta...mai nimic. Din ce am inteles intr-un final si am decis de unu singur. Probleme initiale : nu trage de la 2000 in sus, nu mai inchide perdeaua de la radiator, scurt circuit actuator eroare, si scurt circuit senzor de temperatura combustibil. Astea au fost datele problemei. Bun: i-am rugat ca " pe banii mei" dati jos galeria de admisie, fiindca simt eu ca problema e da la blocarea perdelei de la radiator. Ei nu si nu ca n-are cum. Eu aveam un tester d-asta de pe okazii cu 150 de lei, bestial de altfel...dar ce stia ICOM u in plus era codul de culori la firele electice care eu pe GT1 nu le aveam. Banuiam ca s-au inversat 2 mufe intre ele si culmea am avut dreptate. erau inversate mufele de la perdeaua de la radiator cu cea de la sezorul de temperatura combustibil, care la randul lui dadea eroare de scurt circuit la actuatorul turbo, care la randul lui nu mai varia geometria la turbina. Deci o problema in lant, care in final era o simpla inversare de mufa. Am intrebat in postul anterior daca cunoaste cineva ce parametri pot influenta in mod direct parametrii actuatorului electronic si nimeni nimic. Am descoperit pe propria piele urmatoarea concluzie: Orice alta eroare "chiar si aparent banala" duce la blocarea geometriei variabile a turbinei. Asa ca: cei cu actuatoare electronice. Inainte de toate verificati ce erori aveti. Daca sunt orice erori de senzori electronici ce citesc parametrii de functionare a motorului e destul de clar. Toti mecanicii mi-au zis aceleasi 2 vesnici "cica probleme ale lui 320d" ba ca-i debitmetru, ba ca ii turbo (cum actuator separat nu se vinde cica). Dar sincer raman cu piticu meu ... nici turbo nici debitmetru nu sunt "punctele slabe ale acestei masini" ci simpla intretinere si atentia la detaliile minore care de multe ori iti semnaleaza altceva. In acest moment masina imi merge perfect, erori in acvest moment doar bujia 2. Sunt constient ca cazul meu poate fi considerat "caz particular" dar cu siguranta poate fi un punct de pornire pentru altii. Asa cum eu la randul meu am cautat intre atatea pagini de forumuri sa-mi rezolv problema, postez acest mesaj pt ca altii sa-l gaseasca. Cine stie poate cuiva ii va fi vreodata util.
  6. te rog pret si disponibilitate : 51478243735 - 4 buc 51471881521 - 4 buc 65126907817 - 1 buc vin: PP17501 Merci
  7. Ai rezolvat ceva cu eroarea asta? Am si eu aceeasi eroare dar actuatorul functioneaza.
  8. Din cate stiu euro 4 a inceput sa se fabrice din 11/2003. Cel mai sigur de verificat e dupa actuatorul de pe turbo. vacuumatic=euro 3, electronic=euro4. a mea e martie 2004 si e euro 4
  9. si eu am schimbat fulia, cea veche e fisurata. A mea a mers 235000 km, inca mai mergea dar se vede fisura pe exteriorul cuplei de cauciuc. Fulie OE dezmembrari = 350 ron , montaj moka - cel mai simplu si sigur fara rangi tarnacoape si alte cele : pistol pneumatic de impact la orice vulcanizare auto + surub + blocator filete Loctite = nici o bataie de cap. Nu m-a lasat inima sa iau o "corteco" dupa ce am tinut in mana o fulie originala. 'Jaba ...zica cine ce vrea e alta marfa OE-ul
  10. E46 320D touring 2004: Un drum Cluj-Bucuresti-Cluj + 3 zile prin cluj, 1225 km /62,3 litri la pompa. consum pe computer 4.9 l/100, actuator turbo blocat. Nu prea puteam face depasiri, la 2500 pica in nas dar eu unul sunt foarte multumit. Am si o skoda roomster de 1.4 tdi ...consum tot bucuresti cluj 5.2/100.
  11. Vand piese din dezmembrarea unui motor (fara accesorii) Bloc Motor - 700 ron Baie ulei - 250 ron pistoane - 150 buc vibrochen - 800 ron _chiulasa_ - 350 ron pompa ulei - 150 ron preturi negociabile, transport inclus, dau poze inainte de livrare. Vreau sa-mi recuperez o parte din costurile schimbarii motorului. Sau de preferat sa vand tot motorul cu 380 euro cu transport inclus cu curier. (e demontata doar _chiulasa_ cu axele cu came, blocul cu baia, vibrochenul si pistoanele e complet) piesele le am de pe masina mea. am schimbat motorul cu un altul in urma aspirarii unei clapete de admisie in cilindrul 2. Singurele piese ce au avut de suferit e 1 piston , pe care nu il vand , eventual biela si _chiulasa_ putin piscata , dar utilizabila. _chiulasa_ o dau mai ieftin. In rest toate piesele sunt in stare buna. Motorul e cod 20 4D4 - euro 4 piese comune si cu e90 2005
  12. salut, aceeasi problema si la mine, nu trage mai sus de 2500 rpm, turbo cu actuator electronic. Stie cineva care sunt parametrii necesari care influenteaza in mod direct comada actuatorului de geometrie? In functie de ce si cati parametri calculatorul ia decizia de modificare a geometriei , electronice? Tot ce am gasit pe forum se refera la actuatoare vacuumatice, dar nu ma ajuta cu nimic. masina e 320D 20 4d4 110kw, eu4, an 2004/04 . Tocmai am schimbat motorul in urma tragerii unei clapete de admisie in piston. Am avut "noroc" ca am circulat 100 km dupa ce am luat masina si tzac pac clapeta. ....oricum...acu sunt cu alt motor pus sus , masina merge ok, turboul era bun dinainte, a ramas toata electronica mea dinainte, am schimbat doar bloc cu _chiulasa_. Ieri spre exemplu si-a dat drumul si a tras de-a rupt normele, dar asta s-a intamplat de 2 ori in ultimii 700 km de cand am schimbat motorul. Poate sunt unii dintre voi care s-au mai lovit de problemele actuatorului de turbo electronic si aveti unele idei. Ce sa verific si unde... Furtunele toate sunt ok si la locul lor (odata cu schimbarea motorului le-am si verificat cam toate componentele si sunt ok)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.