Va salut. am urmatoarea problema careia nu ii dau de cap. Mi-a consumat bateria, am zis ca na e veche, am luat alta. A mers cam 2 saptamani dupa care a inceput sa moara si asta usor. M-am gandit instantaneu ca am scurt pe undeva. Bun, am pus ampermetrul intre cablul de minus si borna minus a bateriei evident cu masina incuiata motor oprit etc. si surpriza: 250 mA !!! cand maxim trebuie sa fie 50-60 !! cu cd-playerul scos din bord am 200 mA, dar tot e mult. Bun, am trecut la urmatorul pas: am scos pe rand TOATE sigurantele si TOATE releele din cutia de sigurante de la motor: absolut nicio schimbare (aparatul de masura era conectat in permanenta) Am scos cablurile de la butoanele de la geamuri si de la butonul de avarii, la fel nicio schimbare.. Deci efectiv nu stiu pe unde pierde curent si cum !!! Alternatorul baga cam 13,8-13,9 nu e ideal dar eu zic ca e ok, problema e ca pierde curent peste noapte.. Daca ajung acasa si masor curentul pe baterie cu motorul oprit am 12,7 - 12,8V... daca mai masor peste 3-4 ore deja am 12,2 - 12,3V si dimineata abia invarte, cu greu porneste la a 2-a cheie sau chiar a 3-a.. Va rog, daca aveti vreo sugestie.. ajutati-ma.. m43b16