Jump to content

gomorra

Members
  • Posts

    269
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    BMW

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46 facelift

gomorra's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-10

Reputation

  1. Un prieten a avut problema asemanatoare : era axa valvetronicului uzata.
  2. Va salut , am revenit cu o parere buna de uleiul toptec 4600 , motorul a devenit mai silentios si parca urca mai repede in ture . Legat de uleiu am citit atent in specificatii si este recomandat pentru motoarele cu valvetronic , deci fix ce aveam nevoie.
  3. Schimba calculatorul de vvt (e sub baterie) , apoi motorasu si senzorul de vvt. Ordinea in functie de dificultate.
  4. Salut , am schimbat eu lantul , patinele si intinzatorul . A costat 100 euro la Alex Sata in Timisoara. Sa te feresti de Bora de la sag.
  5. Ma gandesc serios sa folosesc si eu aditiv de ulei , ceratec mi se pare ok din ce am citit pe net.
  6. Toptec 4100 : vascozitate la 40 grade celsius : 85 mm2/s vascozitate la 100 grade celsius : 14 mm2/s Toptec 4600 : vascozitate la 40 grade celsius : 64 mm2/s vascozitate la 100 grade celsius : 11,6 mm2/s Ce cred eu este ca la o temperatura de pornire unde motorul este rece sa zicem 15 grade celsius diferenta intre uleiuri este si mai mare ca vascozitate. Toptec 4100 este mai bun cred la temperaturi mari , dar mai conteaza si la pornire (apare uzura pe axa cu came de la valvetronic pana ajunge uleiul) in timp ce toptec 4600 sta pe axa si pe lant .
  7. Ambele uleiuri ce am avut bagat in motor sunt recomandate pt modelul n42 , chiar este o optiune la alegerea uleiului pe situl liqui moly unde zice ca uleiul 5w30 este recomandat si pt economia benzinei. Eu is de parere ca ar trebui sa revin totusi la 5w30 , poate 5w40 de la alt producator se apropie de acest 5w30 de la liqui moly. O zi buna.
  8. Vascozitatea nu este singura proprietare a uleiului , tind sa cred ca lantul ramanea uns cu 5w30. Cand am sa fac schimbul cu 5w30 am sa revin cu informatii.
  9. Va salut , am schimbat uleiul la motor (n42 180.000km) si a inceput sa se auda lantul la pornirea motorului (1 secunda maxim). Am avut 5w30 top tec 4600 (lantul nu se auzea ) si am zis sa trec la 5w40 top tec 4100 (la care acum se aude). Ce parere aveti? Sa revin la uleiul initial cand lantul nu se auzea? Va multumesc , o zi buna.
  10. Bobinele nu au treaba oare? Bobina are o anumita rezistenta iar in timp scade (face ca ecu sa scoata tot din baterie) , ce parere aveti?
  11. Am citit pe forum legat de treaba cu busonul , inainte sa schimb valva pcv (separatorul de ulei) nu murea motorul cand desfaceam busonul , nu stiu ce sa cred acum (poate nu au montat calumea separatorul).
  12. Salut , ai verificat compresia la motor? rece si cald ?
  13. Va salut , am si eu cred aceasi problema cu ralantiul , eu ce am observat este ca o data cu scaderea rotatiilor scade si tensiunea bateriei , legat de busonul de ulei cand il deschid moare motorul , unii zic ca asa trebuie deoarece pierde vacum si e normal sa moara.
  14. Solenoidul de pe intrare il pui pe evacuare si invers , asa vezi daca se muta eroarea. Senzorii camshaft la fel , eroare apare pe diagnoza , daca scoti numai motorasul apare in bord eroare parca.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.