Sa radem putin !
Mai baieti si fete am avut doar motoare n47 si am crezut ca intra aceeasi cantitate de ulei .... nici macar nu mai verificam pe joja , deci bagam direct 5.5 litri
Cand am facut schimbul de ulei pana la urma am scos tot 5.5 , eu am crezut ca era mai mult ulei ... dar se pare ca m-am inselat pentru ca NU il masurasem decat asa la ochi , graba strica treaba , la b47 intra fix 5 litri
Am ramas doar cu munca depusa si cu 2 saibe pt injectoare noi
Pana la urma dupa toate verificarile posibile se pare ca bujiile sunt ok releul ok .... injectoarele ok ..... dupa regenerare filtru de particule ~4-5 grame de cenusa ..... saraca masina trebuie alergata !! , totul e bine cand se termina cu bine !
Acum am alta problema la al meu f30 , mai exact ii ingheata evaporatorul ( radiatorul ac din interior ) , cand este cald afara ventilatorul se aude cum baga dar aer nu iese pe nicaieri!! si asta se intampla mai ales cand este umezeala ... de ex dupa o ploaie! in momentul in care ingheata opresc ac-ul si dupa 1-2 minute incepe si baga aer cu putin condens , deci e clar ca evaporatorul ala ingheata .....
i-am schimbat senzorul de la evaporator si face la fel , i-am recalibrat clapetele si face la fel, cineva spune ca ar fi o supapa de pe circuit care dozeaza cantitatea de freon , alcineva spune ca ar fi din soft ... ca softul interpreteaza gresit temperatura oferita de senzorul evaporatorului si uita sa opreasca compresorul
Vine caldura !!!! la asta ce naiba ii fac ?!
Unii se chinuie ca nu baga si asta a mea baga prea mult !!?
Urmeaza sa ii verific cantitatea de freon , si sa aud parerea altor meseriasi in AC ... ca la fiecare meserias la care am fost a avut alta parere !
Stiu ca pe asta cu ac-ul trebuia sa o postez in alta parte ... rog adminii sa ma ierte de data asta