cineva a iesit cu un e classe din garantie si i s-a bulit masina era facuta pe comanda in germania si ca sa mai poata schimba in garantie a dat-o inapoi ( treaba se intampla prin 1999-2000 ) ; rezultat - nemtii i-au pus motor nou se pune intrebarea - ori nici nu s-au gandit sa mai verifice veridicitatea rulajului ( cu toate ca atunci cand schimbi un motor in garantie si mai esti si neamt ar trebui sa o faci ) , ori a fost data inapoi maiastru si nu si-au dat seama in germania , la un autohaus numai cu bmw , benzinarele de 1-4 ani vechime aveau toate sub 1000.000 km iar motorinele toate peste 150.000 km neamtu' daca are naveta ia motorina ( si face de la 40.000 la 100.000 km pe an ) , iar daca nu face naveta si vrea masina de oras si week-end ia benzina si face 0 - 40.000 km asa ca , cumpaneste si tu singur care e treaba cu km. asat e motivul pentru care mi-am luat benzinar (la banii la care am luat 318i cu 45.000 km luam 320d cu 150-180.000 k) PS : gata , nu vreau sa mai dezgrop securea razboiului benzina - motorina