Jump to content

Leonard

Members
  • Posts

    255
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

3038 profile views

Leonard's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. am volan in patru spite pe 318i e46 2004 am vrut volan cu comenzi pt pilot automat si m-am dus la o reprezentanta bmw , s-au uitat in calc dupa seria masinii si mi-au zis ca nu permite computerul masinii sa pun pilot automat sa fie oare asa sau sunt ei varza
  2. asa e ,am vazut x5 caruia nu i s-a schimbat uleiul niciodata si facuse marmelada in cilindri
  3. sa nu bagi niciodata nimic in ulei sau benzina evident ca se vor gasi multi sa ma injure dar crede-ma , benzina este suficient de aditivata de la mama ei , iar uleiul are de toate in compozitie , nu mai are nevoie de diverse lube
  4. am avut un golf cu pilot si m-am obisnuit lenes la drum lung da , sunt dependent (rectific , de pilot nu de comenzi) si acum sunt in sevraj ca nu am :)
  5. am aceeasi problema ,volan in patru fara comenzi , vreau comenzi ca sunt dependent de pilot automat , nu ma intereseaza neaparat sa fie in trei spite spune-mi te rog cam cat costa toata tarasenia
  6. asta cu turele e valabil la tdi , se mai curata la benzina nu vad de ce ar fi benefic partea cu motoare de turatie e corecta , tre' sa te uiti doar in talon sa vezi la ce turatie dezvolta puterea
  7. distributia probabil ca deja intrala consumabile , din cate stiu patrol are pe curea nu pe lant , astea pe lant stiu ca se schimba la vreo 400.000
  8. nissan patrol 1996 750.000km , schimbate doar niste bucsi
  9. ehe, sa vezi revizie la reno la 65.000k 35 mil , si preturi la piese de te rupe francezii ti le dau ieftine dar sunt proaste si scumpe la intretinere
  10. toate bmw-urile dupa 2005 mi se par urate pentru mine E46 , E39 si E65 sunt cele mai frumoase
  11. aici toata lumea e libera sa isi dea cu parerea , ramane sa alegi tu parerea buna raport calitate - pret amortizoare sachs vezi sa nu ai si alte alea (rulmenti sarcina , bucsi , caseta etc.)
  12. o abordare corecta , pornesti de la fondul problemei si la final rezolvi si formele :lol:
  13. nu am urmarit tot topicul si nu stiu daca ai mai fost intrebat de ce nu i-ai tras si M exterior
  14. in general aproximarile astea sunt valabile daca nu vezi masina iti dai cu parerea si pornesti de la prezumtia asta dar asta nu inseamna ca nu se poate dovedi contrariul este chiar cazul meu - c180 din semnatura l-am luat la 64.000 km - an 1994 si am un certificat nemtesc cum ca masina avea 57.000 km in feb.2007, si carte service din aia veche de tot , iar unicul proprietar din germania nascut in 1928 ( interiorul nou - absolutely flowless , exteriorul ca la mosi , mai perpelit pe ici pe colo)
  15. cineva a iesit cu un e classe din garantie si i s-a bulit masina era facuta pe comanda in germania si ca sa mai poata schimba in garantie a dat-o inapoi ( treaba se intampla prin 1999-2000 ) ; rezultat - nemtii i-au pus motor nou se pune intrebarea - ori nici nu s-au gandit sa mai verifice veridicitatea rulajului ( cu toate ca atunci cand schimbi un motor in garantie si mai esti si neamt ar trebui sa o faci ) , ori a fost data inapoi maiastru si nu si-au dat seama in germania , la un autohaus numai cu bmw , benzinarele de 1-4 ani vechime aveau toate sub 1000.000 km iar motorinele toate peste 150.000 km neamtu' daca are naveta ia motorina ( si face de la 40.000 la 100.000 km pe an ) , iar daca nu face naveta si vrea masina de oras si week-end ia benzina si face 0 - 40.000 km asa ca , cumpaneste si tu singur care e treaba cu km. asat e motivul pentru care mi-am luat benzinar (la banii la care am luat 318i cu 45.000 km luam 320d cu 150-180.000 k) PS : gata , nu vreau sa mai dezgrop securea razboiului benzina - motorina
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.