Jump to content

Kytan666

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Interests
    Electronics

Contact Methods

  • Yahoo
    Kytan666

Previous Fields

  • Masina
    E46 316i 2002 N42B18A

Kytan666's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. pe seara am mers la masina cu diagnoza sa mai sterg erori, si sa ii dau clear la adaptari, valvetronicul mai face figuri, eroare de senzor pe ax came, si odata la 2-3 luni ii resetez adaptarile pt ca merge mai bine. in seara asta nu a mai pornit. am last-o peste noapte cu borna scoasa. daca nu pleaca dimineata , ce recomandati
  2. pornirea greoaie teoretic e de la senzor vibrochen, pompa benzina, filtru benzina (are o supapa in el care pierde presiunea din rapa), sau colier / furtun pe traseul de banzina .... nu am rezolvat ca nu am avut nici tmp nici bani de masina, dimineata pun contactul de 2 ori si porneste ok
  3. acu am ceva nou ) , motorul tot nu e 100% in parametri dar merge, totul tine de cum porneste masina , o data pe saptamana e "racheta" , o simt de cum porneste motorul ca a nimerit ceva bine , trage de la 2500 , sprint liniar, o placere , dar in rest singur in masina o simt de parca am fi 5 in masina si 200Kg de bagaje. Am ajuns sa astept sa porneasca in toane bune si sa ma bucur putin de ideea de bmw chiar daca are doar 115 cai Am gasit la un moment dat un furtun deasupra la galerie care era aplatizat , dupa ce l-am schimbat masina consuma dupa cum indica in bord ( mai putin )
  4. primul pas va fi sa schimb uleiul ,cand l-am schimbat in iarna anul trecut , toata lumea a zis 5w30, si asta am pus , dupa am aflat ca nu e uleiul corect. Deocamdata merge , vreau totusi o confirmare la senzorul de arbore cotit ,de o luna a inceput iar sa smunceasca odata sau de 2 ori , si cand accelerez un pic in sarcina treapra 2 sau 3. Daca accelerez cu a 2-a mai lung si dupa o scot din viteza in timp ce acul la turometru coboara , scade brusc de la 3500 la 2000 , aprinde martor baterie si urca la loc la 3000... si atat . am patit sa moara motorul la ralanti , de 2-3 ori pe luna si inca ceva derenjant , la ralanti mai ales prin parcare , daca franez sau virez scade mult turatia , trepideaza masina prea tare. ralantiul pare foarte mic , 620-650 , masina trepideaza , daca las o portiera deschisa mai ca danseaza portiera , daca accelerez usor sa o urc la 900rpm si reusesc sa tin pedala fix , oscileaza in continu 900-700-900
  5. din ce in ce mai greu porneste dimineata , la inceput pornea la a 2-a cheie , acu la a 3-a sau a 4-a .... azi dim am pus contactul de 3 ori la rand si a pornit la prima cheie dar balbait si cu acceleratia la fund .... daca plec de pe loc imediat dupa ce a pornit moare motorul in sarcina .. dau sa plec de pe loc si daca nu o tin la 3000 moare ... dupa ce se incalzeste un pic merge ok ... in sarcina la deal intre 2500 si 3500 daca accelerez se aude ca un mornait infundat ca o dacie la deal cand bagai pedala la fund , baga benzina dar nu are putere sa si traga , peste 3500 trage si suna mai vioi ....
  6. un prieten mi-a dat 4 debitmetre sh .... tre sa ma apuc de probat si un furtun ce seamana cu cel ce e ros la mine dar nu e din plastic dur e din cauciuc gros .. se poate inlocui ? sper sa il pot declipsa fara sa scot galeria ...
  7. am desfacut sambata capacele la motor , si am gasit piesa 3 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY31&mospid=47624&btnr=11_3180&hg=11&fg=15 roasa de capac cred si cu 3 gaurele in ea . nu am reusit sa o scot de jos si am imbracat cu banda capatul de sus unde erau gaurile .. acum parca face un pic de vacum cand ridic busonul la ulei ..
  8. la mine nu face deloc vacum cand scot busonul la ulei , nu se intampla nimic... sa inteleg ca e clar pcv-ul ?are idee cineva cat costa piesa si manopera
  9. am uitat sa precizez consuma 13l/100 si nu trage .. sub 3000 e praf .. la deal cu 2 oameni in masina cu a 4-a la 3500 daca bag pedala la fund abia urca. stiu ca sunt 115 cai dar nu mergea asa de prost la o plecare de pe loc la 2000 si ma intind cu 1-a pana la 4500 trage in trepte 2000-2500 un pic 3500-4000 mai tare , dar intre plajele astea are goluri mari de putere , daca plec incet cu 1 si o clac lung intr-a 2-a face la fel. la a 3-a acceleratia e mai liniara cu exceptia de 3500 cand intra in cuplu ... am uramarit o discutie de ulei , eu am pus la recomandarea multora de prin iasi 5w30 bmw ... pe aici se zice ca ar trebui 0w40 la motorul asta ...
  10. la fel de greu porneste dimineata . si la pornire la cald porneste greu , nu balbaie dar invarte mult pana pleaca. diferenta cu bujii di filtru nou e foarte mica , avand in vedere cum aratau alea vechi ma asteptam la mai mult. distributie schimbata, senzori axe came verificati , solenoizi vanos verificati, bujii , filtru de aer ....... ce mai e la rand ? ma gandeam la clapeta de acceleratie dar cand am verificat debitmetrul m-am uitat pe furtun si straluceste.... m-am tot uitat pe net la valva pcv si din filmulete am inteles ca trebuie sa faca vacum cand deschizi la ulei si la mine nu face vacum.... pana la urma cum e normal ?
  11. azi am schimbat bujiile si filtrul de aer . urmeaza sa vad cum se comporta la pornire dimineata .
  12. confirm si eu benzina proasta de la lukoil , motorina cica ar fi buna ... am alimentat o singura data de la lukoil si mai aveam putin si puneam testerul pe masina la cat de prost mergea.
  13. are cineva schema electrica la masina ? pinoutul la ecu eventual sa verific cablurile ce merg la senzori si solenoizi ....
  14. am schimbat distributia , motorul e mai silentios , am scapat de zornaiala din masina, mai are momente cand ar zornai ceva dar nu e deranjant. Probleme in continuare , la 2 zile dupa schimbare porneste la a 2-a cheie dimineata dupa ce sta peste noapte , la prima cheie se balbaie, nu trece de 1k ture si pana la urma dupa cateva sec de balabiala se opreste . la a 2-a cheie porneste,e posibil sa fie de la schimbarea pompei si filtrului de benzina... in trafic smunceste o data sau de 2 ori la rand uneori aprinde martorul la baterie .... pe diagnoza am in continuare eroare pe un senzor de ax cu came . senzorii au fost verificati , s-a inlocuit un solenoid de vanos de proba , la inversarea solenoizilor se inverseaza si eroarea , ca si cum ar fi un fir ciupit, dar instalatia e buna . urmeaza sa se puna din nou testerul , o bobina dusa poate cauza smucelile ? nu e sigur dar parca aparuse la un moment dat pe tester un misfire .....
  15. ori aici , ori pe pm , postati va rog niste numere de telefon , mi-a venit kitul de distributie si vreau sa o schimb .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.