Jump to content

CatalinE

Members
  • Posts

    343
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46

Recent Profile Visitors

6578 profile views

CatalinE's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Vandute. Rog un moderator sa inchida topicul. Multumesc BMW Club.
  2. Rezervate momentan unui coleg de-al nostru. Daca pica rezervarea se reintorc la vanzare.
  3. Vand 4 anvelope 195/65/15 91H in stare exceptionala Debica Furio, nepeticite. Anvelopele au fost rulate cam 12-13.000 km si mai merg multe sezoane. DOT-ul este 3708, insa au fost cumparate in 21.01.2010 si am certificatul de garantie insotit de factura ca dovada a cumpararii. Au costat 860 RON la momentul respectiv. Au fost depozitate corespunzator pe timpul iernii. Le vand pentru ca vreau sa imi iau roti de 16-17 inch. Se pot vedea si cumpara in Bucuresti S6(Crangasi). Pret negociabil 380 lei. Daca vad interes ne intelegem cumva, nu vreau sa raman cu ele. 0763509842
  4. am eu 0737.083929
  5. Ambreiajul este primul care are de suferit in urma resoftarii, este supus la un cuplu suplimentar. Motorul si turbina nu au de suferit la un regim de exploatare normal. Am avut resoftare pe 320d, nicio problema la motor, turbo, cutie, diferential. Singura problema care a aparut dupa 50.000km a fost placa de presiune care s-a decalit, discul se prezenta ca nou. Nu stiu ce a fost de vina, traficul din bucuresti sau resoftarea. Eu sunt pentru resoftare moderata, insa e bine sa protejati ambreiajul, evitati plecarile in forta. Un sofer slab distruge si masina stock.
  6. pun altii gaz pe masini mai fitoase si mai potente si nu mai sufera atat.... Exact... Am vazut in Germania duzine de BMW-uri cu GPL. Sunt unii care pun si pe Cayenne GPL. http://crcgrup.ro/instalatiigpl/nggallery/...28/gallery-121/
  7. Da dar daca il strangem pe cel care detine dreptul asupra petrolului sa lase pretul, vor lasa si ceilalti. Tu ai inteles ce vrea miscarea asta?
  8. Cea mai mare organizatie patronala din domenil transporturilor, Federatia Operatorilor de Transport Rutier (FORT), a trimis un document oficial in care indeamna la un protest organizat impotriva OMV si Petrom, societati care doresc sa scumpeasca produsele lor de benzina si motorina cu 7 bani pe litru. Federatia propune un embargo total de doua luni societatilor pe care le reprezinta, dar indeamna si persoanele particulare la aceeasi atitudine. Ideea este buna, pentru ca singura varianta de a-i ataca pe furnizorii de combustibili este sa ii distrugem pe rand prin a nu mai cumpara de la ei. Fiind toti mana in mana, macar sa ramana unul decat sa hotarasca in sistem cartel, sistematic scumpiri. In ultimii doi ani, Romania este pe locul 2 in Uniunea Europeana, dupa Grecia, la scumpirile de carburanti, preturile crescand cu 70%. Credeti ca s-ar putea pune sticky la acest topic? Multumesc!
  9. Si la mine facea la fel, nu cred ca trebuie sa iti faci griji. Decat sa iti faci griji mai bine dai masina si iti iei benzina, problemele astea sunt mult mai rare.
  10. Eu l-as resofta fara sa clipesc, diferenta de cuplu este foarte mare, dispare vorba aia din popor ca acest motor este lenes. Dupa resoftare crede-ma ca nu am simtit nevoia sa il schimb cu ala de 150 de cai si common rail, diferentele nu sunt chiar asa de mari cum zic unii pe aici. La drum intins am simtit o scadere de consum, insa nu sunt genul de om care sa scot sufletul dintr-o masina, maxim 3500 rpm imi ajungeau la depasiri . Acum vine si partea proasta, am distrus un ambreiaj Sachs dupa 50 de mii de km. Discul arata foarte bine, insa placa de presiune a cedat. Nu stiu daca e vina kit-ului de ambreiaj sau cresterea de cuplu.
  11. Nici eu nu cred in ecologie, insa cred ca uzura e mai mica pentru motor daca se incalzeste mai repede, adica sa pleci cu ea de pe loc. Daca sta la relanti se incalzeste mai greu, deci merge mai mult in regim de motor rece, si cred ca nici ungerea la rece nu este asigurata cum trebuie in regim de relanti. Nici eu nu sunt de acord cu plecarea instantanee, dar nici sa stau pe loc pana salta acul de pe albastru.
  12. Nu cred ca e normal sa-mi petrec cativa ani din viata incalzind motorul in fiecare dimineata, prefer sa-i pe trec pe "tron" sau in pat. Daca inginerii au zis ca e bine sa pornesti si sa pleci, daca dentistul zice sa ne spalam pe dinti, facem cum zic ei. Nu intentionez sa tin masina toata viata, deci parerea mea este ca incalzitul de dimineata la relanti dauneaza vietii mele.
  13. da asa e Se aude ciudat turbina dupa reconditionare? Am auzit turbine reconditionate care scoteau niste zgomote ciudate. Daca zici ca ai curatat EGR, schimba filtrul epurator si curata senzorul de admisie. Daca esti din Bucuresti da-mi un semn si vii la mine ca te ajut gratis cu astea doua, iesim la drum si vedem cum merge dupa. Eu am avut dieselul asta, l-am intretinut foarte bine si l-am resoftat, doamne cum mai mergea dupa resoftare! Singurul dezavantaj la resoftare e acela ca strici mai repede ambreiajul. :twoup: Cu masina asta in 3 ani nu am avut nicio problema majora. M-a lasat modulul de inchidere centralizata, cand era frig nu mai deschidea usile.
  14. Din motive ecologice e bine sa mergi cu masina si sa se incalzeasca in mers. E bine sa lasi maxim 10 secunde motorul la relanti dupa pornire pentru ungere, apoi sa te urnesti la drum. Daca studiati manualele masinilor o sa vedeti ca aproape in toate scrie ca iarna nu e bine sa incalzesti motorul pe loc si sa se evite drumurile scurte sub 4 km.
  15. Mi-am luat Michelin Alpin A4, se poate inchide. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.