Salut, am o problema cu un e46 316i, am fost deja pe la 2 electricieni(in Bacau) si nu i-au dat de capat si m-am gandit sa cer ajutorul mai departe. Masina are baterie noua si alternator reparat inca in garantie+instalatie GPL toroidala montata anul acesta. Problema apare DOAR dupa ce motorul se incalzeste(apa trece/ajunge la 90°) si daca o trag pe dreapta si o las la relanti va incepe sa se tureze singura pana la aprox 1700rpm si scade iar la 800 rpm si face tot asa pana bateria se descarca complet iar motorul se opreste. Mentionez ca problema nu este doar la relanti, dar si in mers, tragand in suturi, presupun ca din cauza lipsei de curent, dar la relanti e mai vizibil. In timpul acestui comportament, se aude de sub bord cam in zona din spatele casetofonului un sunet ca un click sau ca un scurt..scurt la fir, la releu, nu stiu sigur unde e pozitionat ECU. Clickul sau sunetul de sub bord apare doar cand incepe sa se tureze singura. Concluzia unui electrician cu experienta a fost ca este un scurt prezent undeva dar nu l-a putut gasi. La alternator a fost schimbat releul de 2 ori in aprox 8 luni si tehnicianul de la Bendix Bacau mi-a spus ca nu e normal sa cada releul asa repede si ca intr-adevar este o problema pe isnt electrica a masinii. Totodata, am mai folosit un voltmetru de bricheta pentru a vedea fluctuatiile. Cand pornesc si e rece baga 14/14.1 constant si frumos iar dupa ce motorul trece de 90 scade la 11/12V(presupun ca in momentul asta alternatorul nu mai incarca), iar apoi voltmetrul din bricheta se stinge(dar curent ramane pe bricheta pt ca am ver. cu un modulator fm care porneste chiar si cand are 11/12V). Am mai observat ca in timpul acestui comportament, UNEORI, alternatorul mai intra cate putin(creste peste 13.8V pe voltmetru) dar asta a fost o singura data, iar in rest se descarca complet pana se opreste motorul. Nu se aude nici un sunet din cutia de sigurante de sub capota sau din torpedou. Nu se incalzeste nimic la sigurante(nici in torpedou si nici sub capota). Bateria e in fata in partea opusa cutiei de sigurante. Face la fel si pe GPL si pe benzina. Am incercat sa misc portierele sau haionul pt a vedea daca este de aici. Am scos pe rand sigurante la: clima, incalzire spate, casetofon original. Ma gandeam ca azi sa mai scot siguranta de la inst GPL pentru a verifica si aici. Orice sfat e binevenit. Multumesc.