Jump to content

turbi_driver69

Members
  • Posts

    129
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    COnstanta

Recent Profile Visitors

3669 profile views

turbi_driver69's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. valorile le-am luat de pe multimetru si de pe obc si corespund numai ca pe obc oscileaza constanta intre 13 si 11.9
  2. bateria e noua....alternatorul in schimb incarca 13v... 13.4v problema e ca pe banc alternatorul incarca 14 constant.
  3. de marius stiam si urmeaza sa-l sun cand ajung la bucuresti....din pacate sasha esti prea departe..... oricum notez in carnetel. multumesc frumos baieti.
  4. Salutare. m-am saturat de sapat in legatura cu problema motorului meu. Cumpar motor sau masina cu totu in urmatoarea ordine: 1 . 528i (m50b28) + toate firele pentru montare , calculator si toate anexele 2. m5 3.6litri daca e la un pret bun cu toate anexele pentru montare 3 525i 24v vanos---non vanos cu toate anexele astept oferte de niste motoare daca se poate impecabile
  5. am activat becu check engine si imi apare eroarea 1231..(batery voltage/dme main relay)......ceva ganduri|? si in plus din cate stiam cand termina de aratat erorile se opreste din beculit dar mie imi arata intr-una aceeasi eroare. Multumesc
  6. cel mai bine unu second ca sa nu-ti bati capu ....si al meu e spiralat
  7. bun.....am activat becu check engine si imi apare eroarea 1231..(batery voltage/dme main relay)......ceva ganduri|? si in plus din cate stiam cand termina de aratat erorile se opreste din beculit dar mie imi arata intr-una aceeasi eroare.....
  8. Hard winter:) corect ...nu cred k pot modifica. 141kw 192bhp
  9. salut. de ce modificari am nevoie pe m50b25 un bmw e34 in afara de garnitura _chiulasa_ mai groasa in cazul in care vreau sa mentin o presiune cat se poate de mica in turbina? stima
  10. ok....am masurat . firele erau corect puse. senzorul icv este conform parametrilor ....i-am facut si curatare cu 4wd. dar clar nu lucreaza . firele au continuitate din mufa calc pana la mufa icv-ului. Am deschis clapeta micuta din icv la maxim si masina mergea nasol rau.....am deschiso foarte putin si acum si-a mai revenit dar tot oscileaza , cel putin pot merge cu debitmetrul scos fara sa imi oscileze dar merge ca toti dracii..... in legatura cu pompa a mai aparaut o eroare pe tester disparand alta si anume: 1 EKP (FUEL PUMP RELAY) / RPM SIGNAL EITHER THE RELAY IS DEFECTIVE OR THE CALBE AND PLUGS TO THE RALAY ARE DISCONNECTED OR DAMAGED SI A DISPARUT AIA CU DISTURBING IN THE IGNITION:) RAMANAND DOAR IDLE SPEED CONTROL
  11. stau pe ganduri , nu stiu daca sa ma bag in combinatia asta . masina pe care am gasito e vis...in sfarsit pot sa-mi fac masina cum mi-am dorit dintotdeauna. interior m5 cu piele, exteriorul m5 impecabil fara rugina sau lovita cu facelift, motor de 2.5 24v care sper ca il pot pune (motorul meu din punct de vedere mecanic e perfect, restaurat...dar din o problema electrica nedescoperita de 4 ani nu merge , e un post deschis cu Probleme Motor bmw e34 m50b24) va dau de stire daca ma hotarasc si ma inteleg cu proprietarul celeilante masini. stima
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.