Jump to content

BMW Enthusiast

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D

BMW Enthusiast's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. A, desigur. Nici nu se pune problema de tester in spatele blocului. Ba mai mult, o sa merg pana la Targoviste pentru a merge la acest tip. Aparent este un gagiu care stie ce face. Mi l-au recomandat niste amici care cica l-au vazut implicandu-se pe diverse forumuri. Daca va ajuta cu ceva, pe farcebook este Knet John. Si daca tot am mentionat numele lui - stie cineva ceva despre el?
  2. Multumesc pentru interventii. Am mai luat legatura si cu a cincea persoana, mi-a zis ca sunt mai multe posibile probleme si ca am nevoie de o diagnoza cu un tester original BMW. Partea buna ar fi ca el zice ca are asa ceva. Vreo sugestie cu privire la cum as putea sa imi dau seama daca este original sau nu? Multumesc anticipat. O zi buna in continuare.
  3. @Kenbobo: Nu am incercat asta, dar am sa incerc. Mentionez ca debitmetrul a fost schimbat acum maxim 6 luni cu unul nou, Bosch. De asemenea, ei au facut niste teste la diverse presiuni. @stutzy: M-ai pierdut putin cu presiuni MAF, MAP si alte cele. Stiam ce este MAF, stiam ce reprezinta eroarea P3263, doar ca dupa ce mi-au zis baietii de la service-ul nr. 3, nu este debitmetrul.
  4. Va salut baieti si va multumesc pentru interventii. In primul rand vreau sa mentionez ca am facut mai multe diagnoze. Prima dintre ele cu un tester luat de pe eBay de un prieten de-al meu - cod eroare: P3263. A doua diagnoza facuta la baietii cu resoftatul - cod eroare: P3263. A treia, tot la baietii cu resoftatul, pe un al doilea tester de-al lor, mai bun - aici nu mai am cod eroare (au adus al doilea tester pentru ca primul nu citea toti parametrii si au zis ca au nevoie de "celalalt"; ca si chestii, au zis initial ca trage aer fals, pentru ca avea parametrii pe aer peste limite; dupa niste inspectii au zis ca nu ar fi vorba despre aer fals, ca ar fi inlocuit debitmetrul si a fost la fel, au blocat EGR atat electronic cat si mecanic si au zis ca e la fel, deci au concluzionat ca este ECU-ul). Cat despre pompa - m-am exprimat eu gresit. Este vorba despre pompa de motorina.
  5. Va salut, dragi colegi forumisti. Va contactez si eu cu o problema destul de serioasa. Acum aproximativ o saptamana jumatate sau doua mi s-a aprins in bord "Check Engine Light". In acel moment am sesizat ca masina pierde putere (mai exact, in turatii inferioare, pana in 2500, creste din ce in ce mai greu turatia). La scurt timp, insa, am constatat ca problema devine din ce in ce mai grava pe masura ce motorul se incalzeste si ajunge, practic, la temperatura normala de functionare. Atunci incepe sa scoata si mai mult fum (in aceeasi plaja de turatii) si creste extraordinar de greu turatia. Cand intra turbina, parca ii mai revine putin vlaga, dar daca opresc la un semafor si dau sa plec de pe loc, imi moare motorul. Deja am vorbit cu 4 mecanici si am 4 diagnostice diferite: - primul mi-a zis ca e chiulasa infundata - al doilea mi-a zis ca e o problema la clapetele de la admisie - al treilea mi-a zis ca mi-a zis ca e de la ECU. Mi-a facut update de soft, a zis ca daca merge asa, e bine, daca nu - trebuie schimbat ECU - al patrulea mi-a zis ca e de la pompa de injectie si m-a trimis la Tadji, turcul de la Filaret. Mentionez ca nu ma pricep la mecanica aproape deloc si rog un coleg cu experienta fie sa imi spuna ce parere are despre problema sau macar sa ma indrume catre un mecanic profi... Mai tin sa mai mentionez ca un coleg de munca (tot posesor de BMW) mi-a recomandat un tip din Campina - Radu Ariciu - pasionat BMW, corect si care are si diagnoza originala pentru BMW. Va multumesc anticipat pentru orice raspuns.
  6. Buna seara, Revin cu noutati. Lowlife aproape ca are dreptate . Intr-un final am reusit sa gasesc ceea ce cautam. A implicat un drum din Bucuresti pana la Cluj, bani bagati in piese si schimburi peste bugetul initial (multumim lui Dumnezeu pentru parinti, te poti baza mereu pe ei ), plimbare si tevatura cu acte si hartoage si toate cele, dar maine dimineata va fi plimbarea inaugurala! :frantics: Poate ca nu a fost alegerea perfecta tinand cont ca pe langa pretul de achizitie au mai fost destule investitii + taxa de inmatriculare inca vreo 700 E, dar se pare ca am adus-o intr-o forma destul de buna. Ca sa facem un rezumat, este un 320D din 08.2004, ca dotari are scaune sport incalzite, semi-piele, clima, pilot automat, volan spor, pachet exterior M (bara fata si praguri, cea spate cred ca a fost inlocuita cu una standard, nu stiu exact care este treaba, cert este ca nu este M), 6 trepte, trapa, navigatie mica, magazie CD-uri, PDC. Cred ca nu am omis nimic. Ce i-ar mai lipsi ar fi xenon, senzori lumina si ploaie, dar cred ca pot sa vina si ulterior. De xenon si angel eyes am inceput deja sa ma interesez. Ceea ce am uitat sa mentionez este ca are 240000km reali (in bord sunt vreo 170000). In curand o sa postez si ceva poze. De asemenea, sper sa ne vedem pe la intruniri (daca se tin, deocamdata nu m-am interesat intrucat nu prea era cazul ) Oricum, pe scurt, sunt proaspat devenit posesor de BMW, asa ca daca ma primiti in comunitatea voastra, as fi mandru sa ma alatur! Odata cu pozele o sa pun si o lista cu schimburile si reparatiile efectuate. Pe aceasta cale tin sa le multumesc tuturor celor care mi-au oferit sfaturi, care m-au incurajat si care s-au implicat in acest post. Pentru moment, o seara minunata tuturor, cu toate ca acum am vazut ca deja este cam dimineata ) (nerabdarea plimbarii inaugurale m-a tinut treaz toata noaptea, se pare ) )
  7. Ma refeream la toti banii ce erau pentru achizitie. Mai sunt banutii pentru schimburi si hartogaraie care erau separat. Plus ca ceea ce vorbesc aici este bugetul pentru masina. Celelalte cheltuieli pe care le am nu raman neacoperite... Cat despre imprumut - nu te gandi, este vorba despre vreo 500E, care imi stricau mie putin socotelile daca trebuia sa ii dau acum. Asa, o sa ii returnez luna viitoare si totul va fi perfect.
  8. Salut Butzy, O sa tin cont de acum de sfatul tau. Pe cel de maine l-am programat deja, am zis ca ma duc eu si toate cele, asa ca o sa merg. Dar de acum o sa aplic tactica ta. Oricum, cel de maine pare mult mai ok din poze (si sunt si pozele mult mai detaliate si mai de aproape) deci nu cred sa am aceeasi surpriza neplacuta de sambata. Daca o sa fie totul bine, o sa avem cam aceeasi varsta . Este din august 2004 masinuta. Si arata super fain. Este putin peste bugetul meu, dar am zis ca ma imprumut de niste banuti si o scot eu la capat cumva . Plus ca astazi ar trebui sa iau salariul . Urati-mi multa bafta, va rog! Asta chiar pare promitatoare. Si nu are nici atatea complicatii intrucat nu este inmatriculata pe Romania, abia a sosit din Germanica O zi minunata in continuare, BMW Enthusiast
  9. Buna ziua, Nu va obositi sa mergeti la vizionare la masina asta: http://www.tocmai.ro/bmw-320-d-2004-13615497.html Ultima intrare in service in 2008 la 230000 km, capota nu pica bine, distanta dintre usi nu era uniforma, cavitatea in care este tinuta roata de rezerva era indoita (in partea dintre luneta!), o sudura ciudata (si crapata, pe deasupra) in spatele motorului (intre motor si parbriz), jante din tabla (desi in anunt sunt din aliaj - nu scrie, dar asa se vede, eu asa am vazut, cel putin), ornamentele (bandourile) de pe usi sunt lipite cu silicon intins cu degetul, doua bujii arse, trepidatii pe loc, zgomot la apasarea ambreiajului la jumatate, etc etc etc. Ultimul pret al vanzatorului dupa constatarea tuturor defectelor: 4500E. O zi buna in continuare, BMW Enthusiast
  10. Buna dimineata, Update: In acest weekend am fost la Turnu Severin sa vad un E46 din 2004 (a doua optiune). Pacat de masina aceea... Plina de belele. Am mai facut si 800km degeaba. Asta este. Maine ma asteapta o alta vizionare, mai departe. Urati-mi bafta, sa fie cu noroc. O zi buna in continuare, BMW Enthusiast
  11. Buna seara, Va multumesc tuturor pentru incurajari, hint-uri si sfaturi. Imi cer scuze pentru intarziere, am fost prins cu munca... Am un doua noua candidate de data aceasta. Sa speram ca una va ajunge la mine . Una este proaspat sosita in Romania si are abia primul set de numere rosii iar una este deja aici din 2008. Tineti-mi pumnii. Daca lucrurile merg bine, sper ca dupa weekend sa devin membru deplin. Intre timp am mai aflat cate una alta ce ar trebui sa verific cand caut sa cumpar o astfel de masina, precum ar fi volanta + ambreiaj (ca ar pica cel mai des). O seara minunata tuturor, BMW Enthusiast
  12. Recunosc ca nu sunt foarte incurajat de cele 8 luni de asteptare ale voastre, dar o sa fac tot posibilul sa ma temperez. Oricum, sunt constient ca bugetul meu nu este, totusi, unul rezonabil, asa ca nu ma astept sa reusesc sa cumpar cine stie ce in banii acestia. Sper, totusi, ca intr-un final sa reusesc sa gasesc ceva si pentru mine. Va multumesc tuturor pentru sfaturi si invataturi si... se pare ca o sa ne revedem pentru vreo 8 luni . O seara buna tuturor si tot binele din lume, BMW Enthusiast
  13. Vroiam sa mai intreb un singur lucru (se pare ca mai am de asteptat pana intru in comunitatea voastra): despre varianta de a merge in targ la Vitan ce parere aveti? (Presupun ca o sa vina o avalansa de pareri negative, dar intreb... Sincer, nici eu nu am o parere prea grozava, dar na, intreb) O seara minunata in continuare, BMW Enthusiast
  14. Pana la urma aceasta vanzare mai este de actualitate? Din ce an este masina? Poze? O seara buna in continuare, BMW Enthusiast
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.