Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

cezarik

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    galati

Previous Fields

  • Masina
    BMW 730i 1987 145 kw

cezarik's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am vazut pe RealOEM ca masina este fabricata in luna 9 an 1987 (printre primele) pt europa motor m 30, sedan, dar totusi unde este acea litera din mijlocul vin-ului? vin code: WBAGA710702188567 asta este vin-ul meu, am inteles ce semnifica ultimele 7 cifre dar restul cifrelor? din schema trimisa de Ciupanezul reiese de exemplu ca prima cifra de dupa wbaga trebuie sa redea tipul centurilor de siguranta , nu? si trebuie sa fie pana in 3, la mine de ce este 7? :twoup: scuze daca sunt mai batut in cap, dar ma roade curiozitatea :twoup: .
  2. salut! stie cineva unde pot gasi specificatiile tehnice date de fabrica pentru amplificatorul de pe bmw e32 gen putere, iesiri , cum se conecteaza, pt ca dupa ce am descoperit ca si batrana mea doamna are amplif audio undeva in portbagaj in interiorul aripei stanga, am vazut ca si toate firele sunt taiate imediat dupa mufa (ambele mufe) si sunt 24 la numar. poate stie cineva cum il pot "lega" adica care ar fi firele pt iesiri, remote, B+, etc cum sunt la alte amplif. am gasit pe net niste scheme electrice pt partea audio, dar nu inteleg mare lucru :twoup: . bafta!
  3. salut ! Zilele astea neavand ce face am inceput sa caut pe net un VIN decoder , sa vad ce spune si despre vin-ul meu si stupoare peste tot imi spune ca vin-ul meu nu poate fi recunoscut , si am observat ca vin-urile date de site-uri ca exemplu in afara de cele 5 litere de la inceputul codului mai contin o litera si in interiorul lui pt anul fabricatiei , de exemplu la bmw anul 1988 este notat cu J , din cate am vazut, poate gresesc, pe cand vin-ul meu are doar cele 5 litere de la inceput - WBAGA- urmate doar de cifre... nici urma de alta litera in restul vin-ului :twoup: . cei care au e32 tot asa de batran ca al meu (1987) - mai aveti o litera in VIN code inafara de cele de la inceput? si inca ceva, vin-ul nu trebuie sa contina si anul fabricatiei? ei in vin-ul meu nu apare 87 din contra, apare 88 :twoup: . thanx!
  4. thanx bavaria , gata, m-am lamurit! la bmw in loc de vaccum s-a folosit presiunea hidraulica pt asistarea franei, de aceea sunt legate cele 2 sisteme.
  5. poate nu inteleg bine termenul: brake servo unit?! si mai apoi in alta schema breke master cylinder care stiu sigur ca e cilindrul de frana(pompa in sine, cilindrul hidraulic de comprimare a lichidului de frana). si te rog sa-mi spui daca stii si ce rol are uleiul din vasul de servo in instalatia de franare? pt ce au imbinat cele 2 instalatii? ca doar franele au un rezervor separat cu lichid de frana obisnuit. sau poate asa se spun la caseta de directie (sa nu radeti de mine) brake servo unit... ceea ce e cam imposibil :blink: iar schemele sa fie gresite, nu cred, dar eu pe masina am vazut altceva... se pune oare ca amea e facuta in 87 luna septembrie, adica printre primele?
  6. Stiu, nimeni nu crede ce spun :) http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=34&fg=25 thanx man! :blink: chiar ca nu pricep ce are a face cu frana dar, daca astia zic ca e asa, asa o fi :) :) oricum al meu de pe masina arata cam jalnic si daca pica am vazut ca au niste preturi la el ca o iei la fuga. dar astia in schemele lor arata ca vasul pt uleiul de servodirectie e conectat cu acel regulator de presiune si cu cilindrul de frana :) cum asa? ca doar frana nu are nici o treaba cu uleiul de servo... iar nu inteleg :)
  7. nu m-a suparat cu nimic deocamdata dar e plin de ulei iar sondele/electrovalvele alea de pe el sunt si ele scaldate in ulei (contactele lor sunt sub un manson de cauciuc plin de ulei, care nu stiu cum a ajuns acolo) si tinand cont ca am probleme cu servodirectia (s-a scurs tot uleiul, nu prea stiu pe unde, pe undeva printr-o fisura in furtune ca pompa de servodir nu e muradara de ulei proaspat) ma intrebam la ce foloseste borcanul ala... dar nu prea imi vine sa cred ca e legat de frane din moment ce el este conectat doar la caseta de directie si mi se pare ca si la pompa de servodir.
  8. am observat intr-un final ca cea mai mare parte din ulei e imprastiata pe tevile de ulei ale racitorului (presupun ca asta e cicuitul ala din fata radiatorului) pe pompa de servo nu se vad urme de ulei abia scurs ci doar ulei intarit :blink:
  9. am o problema, nu stiu ce piesa e asta sau ce rol indeplineste... dupa cate am vazut este un vas mai mult ca sigur pt ulei pt ca are niste furtune de presiune ce duc spre caseta de directie, se afla exact langa vasul de ulei al servodirectiei. masine este un 730 e32 din 87. cine stie ce este si ce rol are, pls help me!
  10. salut! ai verificat debitmetrul? cumva il ai intors cu fata in jos? asa il aveam eu cand am luat-o si consuma mai mult decat normalul si avea si mers neregulat, l-am pus in pozitia lui normala si merge mai bine. chestia cu debitmetrul o aplica anumiti "meseriasi" cica pt ai mari puterea... iti dai seama daca nu e in poztia lui dupa capacul de plastic negru care il are si vezi sa nu fie si din aprindere bujii duse, fise care "fura curent" etc. bafta!
  11. multumesc pt raspunsuri, macar am aflat cat m-ar costa... tot nu am depistat sursa scurgerii, pt ca eu nu am scut sub motor si toata partea de sub motor e super murdara, doar sa il spal, dar nu prea stiu cum naiba sa-l spal...
  12. salutare! are cumva cineva piese pt un e32 din 87 ? arcuri spate sau amortizoare? ornamentul de pe bara din fata, butonul de comanda al scaunului pasagerului, orice tine de instalatia de aer conditionat, furtune pt pompa de servo sau o pompa cu totul (stiu ca visez dar incerc, incercarea moarte nu are! :blink: ) salut! merg cumva amortizoarele si pe e32? stiu ca anuntul este vechi dar poate mai ai bandourile alea :) ... sunt pt e 32 sau e34? m-ar interesa pt e32.
  13. poate suna ciudat, dar m-am uitat dupa un intinzator de curea si nu am asa ceva, cureaua de la pompa de servo e intinsa simplu intre fulia arborelui si pompa de servo, probabil ca sa intinzi cureaua se trage de pompa si se strang suruburile, asa ca nu cred ca a mers cu, cureaua slabita pt k e ininsa cat de cat bine :blink: . paraca tin minte ca o singura data mi-a facut figuri in mers in sensul ca simteam niste vibratii puternice si rapide in volan vreo cateva secunde. m-am uitat totusi iar sa vad pe unde s-a dus uleiul si nici un rezultat, as duce-o la un service macar sa-mi spuna ce am de scimbat dar mi-e frica sa nu se buleasca de tot daca merg cu ea iar sa scot cureaua de la servo si sa merg asa pana la service nu cred ca ar fi ok :) am sa o ridic zilele aste pe cric+buturuga si am sa ma bag sub ea poate depistez singur locul scurgerii. are cineva idee cam cat timp ii trebuie pompei de servo sa se defecteze daca merge pe uscat? si as mai avea o intrebare :) mai am vreo sansa sa "resuscitez" bateria care a stat si ea 2 luni nefolosita pe masina si s-a descarcat complet de nici usile nu se descideau cu inchiderea centralizata?
  14. salut! am un 7-ar din 1987 motor de 3000 si din cauza unor probleme cu actele a stat 2 luni de iarna in parcare, in urma cu o saptamana am vrut sa-l pornesc,cand, surpirza! tot uleiul din servo era pe sub masina imbibat in asfalt, cand am pornit-o pompa de servo a inceput sa scoata un huruit groaznic... :blink: :) am dedus ca face asa din lipsa de ulei si am oprit-o imediat sa nu se strice mai rau. acum ceea ce nu stiu eu este cauza din care s-a scurs uleiul? o fi din cauza ca am lasat rotile virate spre dreapta toata perioada? se poate strica pompa de servo stand pe loc de la ger sau mai stiu eu de ce? e posibil sa se fisurat vreun furtun tot din cauza frigului? ce as putea face? a mai patit cineva asa ceva? :) multumiri anticipate!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.