-
Posts
345 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
peste tot
alien4u's Achievements
Newbie (1/15)
1
Reputation
-
Asha cum am stabilit .. norocul reprezinta probabil peste 80% in situatii de genul asta ... Dar .. nu e totul numai de noroc. Trebuie sa faci si tu ceva ... ca sofer .. nu doar sa te tii de volan .... si sa te gandesti daca ai sau nu noroc... Experienta e cea care isi spune cuvantul in situatii limita .. Si experienta asta .. nu se masoara numai in Km ci si in situatii similare (potentiale accidente... etc) evitate... Daca tu te bazezi doar pe noroc .. nu e bine ... Nu ai experienta? Patesti ca un prieten de-al fratelui meu .. care la 170 Km/h in oras .. i-a iesit un taximetrist in fata .. si a tras stanga .. dupa care si-a pus mainile in cap .. la propriu... :D :twoup: si mi-a busit frumusete de calibra (busit... e un termen soft in cazul asta - a fost dauna totala)...
-
He he ,... se circula cu mai mult de 200 :D La greu .. Se circula si cu 300... :D Nici nu vrei sa stii cate masini ma depasesc pe autobanda in Germania .. :D Dar nu ma mai oftic .. ce pana mea as putea sa ii fac eu unui RS 4 sau altele ca ele? De fapt .. ca sa fiu sincer .. in Germania cand sunt pe autobanda .. ma uit cel mai des in oglinda retrovizoare.. :)
-
Este foarte posibil sa nu o poti controla. Sa fim seriosi, la 180 km/h, norocul te salveaza. Mai ales cu o masina cu tractiune spate. Ideea e sa ai mult sange rece in momentele alea si sa fii obisnuit sa simti masina in deriva... Pe mine m-a salvat foarte mult faptul ca am boala asta ca in fiecare iarna sa provoc derapaje masinii ca sa vad cum reactioneaza si sa ma-nvat cu senzatia... Daca ai masina cu tractiune spate trebuie sa calci ambreiajul imediat ca sa elimini tractiunea, restul pasilor sunt la fel. daca te infigi in frana ca bezmeticul, atunci nu faci decat sa dezechilibrezi masina inertia ei plecand in laterala care este cel mai usor de dizlocat. daca mentii masina pe traiectorie si o lasi libera si aplici frana progresiv, folosesti inertia ei in favoarea ta. Daca ai calcat ambreiajul .. ti-ai cam bagat picioarele in ele de sisteme .. :twoup: E si asta o solutie .... dar se aplica numai in anumite momente ... La viteaza aia .. daca calca ambreiajul .. se dadea sigur peste cap .. Micile derapaje controlate .. da.. e ok .. calci ambreiajul .. Dar nu atunci cand ai explozie .. la viteza foarte mare .. Calci ambreiajul scurt .. treapta inferioara .. ca sa muti greutatea pe fata .. atunci o controlezi mult mai usor .. chiar daca tractiunea e pe spate...
-
Este foarte posibil sa nu o poti controla. Sa fim seriosi, la 180 km/h, norocul te salveaza. Mai ales cu o masina cu tractiune spate. Si eu am acvaplanat cu masina mea la peste 150 la ora si am reusit sa o controlez. Insa am avut mult noroc. La fel de usor puteam sa o fac praf. Off topic: unul din motivele pentru care am acum 4x4 :twoup:
-
Nu prea mult iti dai seama,ca se termina autostrada :D :twoup: Daca se poate numi autostrada .. :twoup:
-
Norocul l-a ajutat, sistemele electronice mai putin. Gandeste-te ca daca incepea sa se invarta, ajungea in sant si cu DSC si fara. Runflat-urile fac diferenta in acest caz. :D Daa..... am zis si eu .. norocul ..
-
Pai vezi .. ca nu e chiar asa... Daca erai cu o masina fara sisteme .. Doamne Fereste .. nu se stie ce se putea intampla .. Dar ele exista ... Ideal ar fi sa conduci fara sa te bazezi pe ele .. Dar la 200 km/h ... crede-ma .. daca nu aveai sisteme .. postul asta nu exista ..
-
A auzit pneul care a lovit aparatoarea de noroi. :D Am patit si eu asa cu un pneu pe spate stanga insa nu la 200 ci la 80 km/h. Am citit toate posturile anterioare. :D Daca ar fi fost vorba de un pneu runflat, nu ar fi avut absolut nici o problema chiar la 200 km/h. Insa avand in vedere ca avea pneuri normale, a avut noroc cu carul. Sa fim seriosi, la 200 km/h numai norocul te salveaza. :D Iar DSC-ul ajuta insa in limitele fizicii, la 200 km/h nu influenteaza prea mult. Eu cred ca ajuta .. de fapt .. stiu sigur ca ajuta .. :) :twoup: Din pacate el are ASC. Nu prea ajuta :twoup:
-
da.sau poate ca nu stiu eu ce inseamna un adevarat "bum" . Nu are cum sa faca bum .. nu exista explozie la cauciuc fara camera .. cred ca mai degraba ai auzit janta cand a lovit soseaua .. sau ceva de genul ...
-
Crezi ca s-a mai uitat in bord? Teoretic, da, te ajuta foarte mult in situatii de genul asta ..
-
Experienta .. inseamna maxim 20% in astfel de cazuri .. restul e noroc chior.. sau vorba unei prietene de a mea .. Sa nu mergi niciodata mai tare decat pot sa zboare Ingerul tau pazitor. Se pare ca nici el nu a reusit :twoup: Multa bafta!
-
Si daca mergeai 20 de metri .. tot varza o faceai :twoup:
-
Eu la explozia pe fata .... am tras frana de mana .. si am calcat frana de picior abia in momentul in care reusisem sa indrept masina .. ca se cam ducea spre sant .. La explozia pe spate .. am simtit-o cum s-a lasat brusc .. tot in dreapta am avut-o .. a inceput sa plece spatele ... am tras foarte tare de volan dreapta .... am dat treapta inferioara ... si am accelerat pana cand am reusit sa o tin in drift .. si sa evit santul ... si incet incet .. am inceput sa trag in stanga ... si cand am adus-o pe o pozitie cat de cat dreapta .. am calcat frana .. si am reusit sa o opresc .. Bine .. manevrele .. nu sunt descrise cu exactitate .. dar .. parca ceva de genul asta am facut in ambele cazuri... Si, da, am luat o piatra din aceea de terasament .. la o dacie ... pe la 140 Km/h ... pe spate .. care mi-a retezat pur si simplu janta ... a facut Bum si am reusit sa o redresez ... he he .. in sant :D... asta dupa ce am defilat prin fata unui camion :D (in sant s-a dus singura sa nu va inchipuiti ca am reusit eu sa ii fac ceva .. ) Un admin sa modifice titlul .. ar trebui sa fie explozie nu exploieze :D
-
1.asta e o varianta la care ma gandesc si eu. 2.daca as fii calcat pe ceva metalic care mi-a sectionat anvelopa de ce s-a extins atat de mult sectionare? Pentru ca janta e rotunda... si are marginile ascutite .. calcand in interiorul cauciucului ti-l taie ca o foarfeca :twoup: Crede-ma .. am vazut asha ceva .. nu o singura data .. chiar de 2 ori ... Daca luai ceva ascutit in cauciuc .. atunci mai mult ca sigur iti zbura de pe janta .. cu tot .. Eu am patit-o la peste 200 pe fata .. am luat o potcoava care mi-a zburat cauciucul si tot plasticul ala care e pus sub aripa .. si un pic din bara din fata .. la un cabrio... Asha explozie .. pe spate .. am avut si de-aia .. nu e asha de greu de controlat cu e cea de pe fata .. :twoup:
-
Offf ... prietene .. :twoup: Degeaba faci asa,poate a facut pana sau pneul a fost taiat,daca facea explozie de genu BUM...crede-ma ca nu o mai redresa nimeni la 200,mai ales cu tractiune spate... Sa inteleg ca nu ai masina... permis ai? Daca da, cate mii de km? Sau ai facut si tu explozie la NFS .. si nu ai reusit sa o redresezi... si din cauza asta iti dai cu parerea aici..?? :twoup: No offence, dar... BUM face la o Dacie, daca e din aia cu cauciucuri cu camera .. La BMW-uri .. nu face BUM... mai ales daca e de talie joasa .. Pneul nu e un balon.. :D crede-ma :D