Jump to content

CuzKo

Members
  • Posts

    264
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    e38

CuzKo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Fantastic cum ma chinui de o ora si ceva sa gasesc unde sa dau click ca sa iti trimit PM.
  2. pt f01 eu nu stiu.. poate stiu colegii...
  3. "730 v8 are 1725 kg deci doar daca are ceva si mai mare ajunge la 19xx " al meu 3.0d are in acte 1905kg (deci nu e un motor mai mare) sper ca nu te-am ofensat in nici un fel... ma refeream strict la afirmatia ta "cu ceva mai mare" cand am raspuns ca nu se aplica ceea ce spui tu. si totusi daca datele pe care le sustin nu sunt corecte pe carfolio aceste posturi nu isi au nici un sens. pana la urma unde cantarim si noi puntea spate si ce fata ca sa aflam datele corecte fara erori?
  4. tocmai am verificat pe carfolio si niciodata nu m-am gandit ca e o diferenta asa mare intre modele. eu pe cele 4 modele pe care am avut ocazia sa pun mana aveau peste 1.9t scris in acte. al meu 3.0d are in acte 1905kg si nu e varianta Lang deci nu se aplica ceea ce spui tu cu ca doar daca are ceva mai mare ajunge la 19xx. LE. totusi lipsesc vr-o 200kg (potrivit carfolio) din cantarul lui wete... sunt de neglijat? o fi eroare de cantar :twoup: (tinand cont ca daca imi aduc aminte are un 2.8/'98) ca research personal am verificat si greutatea la e39. observ ca in general modelele prefacelift sunt mai usoare decat cele facelift. probabil ca regula asta se aplica si la e38 si oarecum se explica de ce au ales motorizarea tds pe caroseria de 7... totusi nu difera cu mult de un 5 la kg. anywayz... eu imi inchei offtopicul aici. :)
  5. multumesc unui user ce mi-a adus aminte de acest topic si imi cer scuze celor ce mi-au cerut poze si am uitat sa le postez. acesta este sistemul. e un suport motorizat ce trage o pasla neagra peste numarul de inmatriculare atunci cand este actionat butonul din interiorul masinii sau din telecomanda. eu am dat 240e pe el si a fost comandat de aici http://www.smartplate.se/en/webshop. numai bine. http://img233.imageshack.us/i/81676916.jpg/ http://img522.imageshack.us/i/nr1p.jpg/ http://img84.imageshack.us/i/nr2p.jpg/ http://img181.imageshack.us/i/nr4n.jpg/
  6. offtopic: pai de cand are e38-ul 1610kg? adica eu asa am calculat... fata 810 + spate 800 = total 1610kg nu? sau gresesc pe undeva? intrebarea mea e unde e restul pana la 19xx (xx difera in fc de motorizare)
  7. si mie mi se pare cunocuta masina... daca e cea a lui suri atunci pot spune ca masina aia fuge!!! cel putin cand era in bucuresti era bomba! p.s. la pretul care ceri pe ea iti recomand sa schimbi singur becuri si senzori ca nu sunt o avere si o masina ce nu are erori in bord se vinde mai repede!
  8. sunt convins ca sunt mizerabile... o sa ma ocup si eu de ele. ms
  9. nu ca e un capat de lume greseala dar sa nu inducem lumea in eroare. s62-ul are 500 Nm, si 100 Nm nu sunt de neglijat. :twoup: pana la urma o solutie ii dati baiatului?!.. ca nu cred ca e interesat de volvo sau alte taxiuri cu 1 mil de km!
  10. sunt total offtopic si imi cer scuze. nu m-am uitat pe link sa vad despre ce piesa e vorba si credeam ca e vorba de filtrele din capota. greseala mea! ontopc: nu am schimbat niciodata filtrul respectiv.
  11. @dan... ai dreptate.. insa eu nu bag compresorul in filtru.. ci suflu de la distanta cat sa se duca praful. pe de alta parte am cunostinte ce nu le shimba nici la a 5a revizie si o fac doar atunci cand incepe sa se abureasca parbrizul. deci fiecare cum stie. pt romania am inteles ca e recomandat sa schimbi la 15-20k km. (p.s. eu fac reviziile la 8k)
  12. eu le schimb la 2 schimburi de ulei. intre cele doua schimburi poti sa le mai suflii cu compresorul...
  13. dar tu esti amuzant acum :twoup: .. fiindca eu chiar vorbesc in cunostinta de cauza. :) totusi se pare ca topicul asta si-a atins scopul... vrei sa continuam offtopicul aici sau pe privat? :) o zi buna!
  14. acum pe bune.. daca tu intrebi de un engine swap facut la dealerul bmw cu tot cu piese, e clar ca ajungi la concluzia "mai bine imi cumpar garsoniera". anywayz... iti recomand sa mergi pe 135 daca tot urci acolo si schimbi masina. :twoup:
  15. raspunsul meu era strict pt ca masina sa poata circula pe strada, acest lucru fiind posibil si cu franele de 1.8.. nu am recomandat pastrarea franelor, din contra, si nu am spus ca o sa fie la fel de safe ca un 3.0i de fabrica dar masina poate RULA pe strada! deci e optional si tine doar de proprietar! cat despre "dragostea asa de mare pt o caroserie"... hmm.. nu vreau sa intru in acest offtopic :twoup:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.