sneyku
Members-
Posts
17 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
318i E46
sneyku's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
Mi.am adus aminte ca janta stanga spate e singura care nu e roasa la bordura. M.am uitat astazi dimineata si e la locul ei, tot pe stanga spate. Asadar, rotile par sa nu fi fost inversate intre ele. Mai ramane atunci problema echilibrarii necorespunzatoare sau a cauciucului/jantei naspa. Cred.
-
Azi am fost sa fac o programare sa.mi echilibreze rotile pe fata. Cel de la oficiu cu clientii mi.a spus ca spatele. Eu am insistat ca fata. El, nu dle, ca spatele. Tinand cont de: - ce a sugerat tipul de la oficiu clienti - faptul ca pe foaia data de firma care mi.a facut inspectia scrie ca pneurile pe fata au 7 mm adancime, iar spatele 8 mm - faptul ca punand jantele de iarna vibratia dispare am ajuns la o concluzie pe care le.o voi sugera celor de la service si anume, ca e posibil sa.mi fi inversat rotile intre ele (supozitie... :hmm: ) La o masina cu tractiune spate nu prea are cum sa se roada fata mai tare ca spatele. Cum sugerati multi dintre voi ca jantele ar fi strambe sau mai cine stie ce, e o posibilitate, nu zic nu, dar am uitat sa mentionez un lucru si anume ca eu locuiesc momentan in Germania si drumul pana la munca e ca in palma. Deci e cam exclusa treaba cu jantele strambe. Daca nu erau strambe sapt trecuta, cand mergeam si vibra doar la franare (cauzata de cele 2 capete de bara), nu are cum sa fie strambe acum, dupa ce am bagat.o in service pt cateva ore. Mecanicii aceia trebuie sa fi gresit ceva, undeva. Va multumesc celor care incercati sa ma ajutati. O sa va tin la curent cu ce rezolv, daca mai are cineva alte sfaturi, e binevenit sa le scrie.
-
asta cu plumbul e doar o supozitie....cine stie daca e asa? chestia e ca rotile au fost echilibrate la service, masurata geometria, etc... doar sa fie naspa aparatul, dar nu cred
-
Am pus astazi cauciucurile de iarna si am mes cu 90-100 kmh si nu vibreaza nimic. Singura vina o vad in cazul asta ca avand.o cauciucurile sau jantele. M.am uitat la ele, nu pare nimic in neregula. Tot ce pot sa ma gandesc e sa nu fi cazut vreo bucata de plumb de pe roti si asta sa fi dus la dezechilbrarea rotii.
-
toate bucsele si bieletele sunt in regula, doar ce am fost la o inspectie totala. de acolo mi s.a spus ca discurile trebuie inlocuite (dar dupa cum ai scris si tu, acestea doar la franare fac urat). deci daca era sa am vreo bieleta naspa, mi.ar fi spus, ca doar castigau un ban ca s.o schimbe. ce nu inteleg eu, ma duc in service cu vibratia la franare, schimb 2 piese si plec din service cu vibratia care se simte in mers. Asta ma seaca, nu inteleg ce poate fi si nu ii cred pe mecanici cand spun discurile, e ilogic...
-
pai in cazul meu nu are cum sa fie cauciucurile, jantele. vibratia a fost inainte la franare, iar dupa schimbarea rulmentilor de prindere a bratelor, vibratia a aparut doar in mers si a disparut de la franare. deci totul era ok (exceptand franarea), s.au schimbat rulmentii si deodata am jantele sau cauciucurile naspa? no way. voi urma sfaturile celor care scris mai sus (cauciucuri, jante), dar eu exclud jantele, cauciucurile si discurile de frana. pana la 50 kmh vibratia e destul de greu de perceput. in schimb, de la 80 kmh se simte si se si vede ca volanul tremura (iau mana de pe el si se vede cu ochiul liber vibratia), deci nu are cum sa fie la franare. am franat de la 90-100-110, nu tremura nimic
-
O sa ma uit si la jante, si la cauciucuri, dar exclud lucrurile astea, pt ca masina este folosita numai pe autostrada si deci nu aveam cum sa indoi jantele, de exemplu. Mi.e teama sa nu fie ceva la coloana de directie, caseta de directie.
-
Sunt facute toate. Tot ce pot sa fac este sa pun alte roti pe fata, eventual cele de iarna, sa vad daca vibratia persista.
-
Hankook S1 EVO, 225/45/17, sunt uzate uniform, dupa schimbarea bratului a fost facuta realinierea.
-
Problema e acum in mers, nu la franare.
-
Cauciucurile ies din discutie. Cumparate de noi, echilibrate, am mers doar 2-3000 km cu ele pana acum. Jantele la fel, sunt bune.
-
Salut. Incerc sa fiu scurt: - la franare aveam vibratii in volan - m.am dus la service, mi s.au schimbat bucsa/rulmentul de prindere a bratului (pozitia 6 aici: LINK - acum nu mai vibreaza volanul la franare, ci in mers. - dus din nou la service, mi s.a spus ca sunt discurile de vina si ar trebui schimbate. Dupa logica mea, ar fi trebuit sa am vibratii in volan si la franare, daca e sa fie discurile de vina. Va rog o parere, care ati mai avut asa ceva sau care va pricepeti mai bine in ale mecanicii. Multumesc.
-
De la service mi-au spus ca e vorba de doi senzori de la motor. http://i59.tinypic.com/fmnmld.jpg unul in zona marcata cu rosu unul la baza patinei (cu albastru), din ce am vazut pe schemele pe care mi le-a aratat
-
Nu cred ca are nici o treaba pozitia volanului. Ieri nu mai arata nici un martor dupa ce am pornit motorul. Tot ieri, in timp ce mergeam spre munca, masina s-a oprit in mers, pur si simplu. Mergeam si deodata a cazut acul turometrului la 0. Am tras pe banda de urgenta, am asteptat vreo 5 min , am dat cheie , a pornit si am plecat (cu martorii ESP si frana mana culoare galben aprinsi). Dupa ce am terminat munca, m-am dus la masina, am dat cheie, nici un martor aprins in bord, si am plecat. Pe autostrada, iar, motor mort, tras pe dreapta, asteptat putin, dat cheie, plecat, din nou aceiasi martori aprinsi (esp si frana mana) Faza e ca, dupa cele doua opriri de azi, am mers pe drumuri secundare, in caz ca raman in pana de tot, sa poata veni cineva sa ma ia mai usor decat de pe autostrada. Taicamiu zice ca ar putea fi si alternatorul, din cauza unei baterii slabe nu cred ca se opreste in mers. Am sapt viitoare o programare la service, sa vad ce ar putea fi.
-
Azi am pus contactul si culmea, s-au stins martorii de ESP si frana mana, dar ramane aprins martorul EML.