Jump to content

Cristi.MD

Members
  • Posts

    5024
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.estore-central.com/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj

Previous Fields

  • Masina
    trabant

Recent Profile Visitors

18476 profile views

Cristi.MD's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Foarte bun, eu am 245/35/20 pe fatza specificate de producator, si par putin intinese, pe spate la 295/30/20 sunt ok, ma voi orienta si eu la asa ceva daca zici ca le fac mai late si au si threadware de 300.
  2. Verifica sa ai roti corespunzatoare, eg, specificatiile la roti / cauciucuri sa fie conforme cu ce e in talon sau pe stalpul masinii, diferenta de diametru intre rotile fata / spate poate produce exact ce zici tu, si in principiu urmareste daca apare problema dupa ce se incalzeste masina sau dupa ce atingi o anumita viteza...
  3. Apa distilata se pune in instalatia de racire , vara... cred ca se confunda instalatiile
  4. In functie de producator au locuri pe unde le incape, am incercat sa caut o poza reprezentativa sa o adaug pe forum, dar in functie de producator au locuri diferite. la 320d nu prea conteaza detaliul acesta, dar la 550i e foarte important parametrul asta Legat de service ...patesti... la un service am avut manopera mai scumpa decat piesele in ciuda faptului ptr piese am avut preturi de genul: Ulei shell la 25EUR/L http://www.tirerack.com/images/tires/pirelli/pi_pzero_sil_1000.jpg Chiar jos in stanga la logo-ul de la Pirelli THREADWEAR 220 (da zoom)
  5. Mai mult decat indicele de viteza la cauciucuri e foarte important thread ware-ul cu cat mai mare cu atat mai bine, pe vremuri Pirelli PZero avea 220, acum le-au facut la 160 si s-a injumatatit durata de viata a cauciucurilor
  6. Foarte bun consumul, dar sunt convins ca ai mers cuminte . Pe Sport trece in treapta a 6-a ?
  7. Cunosc legea actuala, de aceea ziceam ca vor pe viitor sa bage accize si pe masini cu motoare cu mai mult de 100 cp ptr ca pe cilindree nu au obtinut rezultatul scontat. La fel cum actuala taxa de timbru se va restructura astfel incat cam toate clasele de poluare sa fie mai scumpe ptr noi.
  8. TVA-u la acciza de lux e doar daca o iei pe firma. Pai au facut in felul urmator, in romania se inmatriculeaza foarte putine masini cu motoare peste 3L sa zicem undeva la 200, au bagat o taxa care le aduce la buget 600-700.000 EUR, dar au pus in cap industria auto. Si se pare ca au de gand sa bage acceasi acciza la masinile de peste 100 cp
  9. ptr motoarele mai mari de 3000 cmc s-a bagat o acciza anu trecut in noiembrie, 1 EUR / cmc pe toata cilindreea nu doar ce depaseste
  10. Pai eu stiu, nu am motor de 5000 cmc dar e 4700 cmc , timbrul de mediu a fost 1500 EU, iar acciza de lux, 4691 EUR, in rest impozite si asigurar sunt tot cam acolo.
  11. Pai drumuri oricum trebuie sa fac ptr revizii, dar daca-ti place sa calatoresti, cetatean romana si masina de germania inseamna mai multe verificari si daca diferenta de bani nu e mare, am ales sa inmatriculez masina in romania.
  12. verifica in idrive la clima sa nu-ti fie setat pe caldura (gradatia e pe rosu ,la masinile din generatia precendenta sau la fanta din spate ai o rotita cu o bulina albastra ptr rece si rosie ptr caldura, echivalentul se poate seta si din idrive in meniul unde setezi clima Hi, Medium , Low.
  13. dar cu acciza de lux, cum ramane ? acum e doar la motoarele de peste 3000 cmc, dar am inteles ca vor sa bage si la masinile de peste 100 cp..
  14. Cam asa ieseau si calculele mele, dar din informatiile care le-am primit si in germania ma costa comparabil, plus ca as fi circulat in romania cu numere de germania si nu imi place
  15. @mikken salutare, ziceai pe alt post a impozitul e mic in germania, imi poti spune te rog aproximativ cat e asigurarea obligatorie ptr motorul de 5000 cmc ? Am vrut si eu sa inmatriculez pe germania si mi s-a zis ca impozitul intr-adevar e mic dar asigurarea ar fi mai mare si per total tot acolo e ca in romania.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.