Jump to content

beemer_owner

Members
  • Posts

    212
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320D E91

beemer_owner's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. 0W40 de la mobil1, chiar daca nu am DPF.
  2. Din cate stiu intre minim si max pe joja e diferenta de 1 litru. Considerand 5000 de km si numarul de km din bord si 1/2 litru dus, nu e un consum mare. In toate locurile unde am citit despre ulei consumat, 1 litru pe schimb nu e mult. Eu la a mea, ii drept ca ii fac meandre si incalzesc motorul vreo 4 minute cand sunt 0 si sub 0 celsius. Nu consum cat tine (stiu ca o sa surprind) dar la peste 300k in bord nu consum (cateodata) nici litru intre schimburi. Cred ca tine si de cat de greu ti-e piciorul pe acceleratie la plecare de pe loc. Eu nu ma agit. :artist: Fara dorinte mari de la trafic :naughty: Accelerarile bruste duc la cel putin doua lucruri ulei si carburant pe teava mai mult... Asta e ce am observat eu
  3. Flansa aceea care nu e ieftina de loc si iti recomand sa o iei de la dealer... pentru fiabilitate se monteaza EXACT asa cum a fost cealalta (are niste sageti mici pe ea) si FARA a schimba pozitia flansei cardanului fata de cea a flansei cutiei altfel poate aparea vibratie in cardan si uzura prematura a suportului sau..
  4. Eu am curatat ultima data EGRul cu lichid de frana uzat... a mers la fel de "usor" (in sensul de greu.. si murdar pe maini (manusi) si toate cele..) ca si spray-uri folosite de mine in trecut (si recomandate si de altii.. ) WD40 si cel de curatat etrierele de frana.. Si crede-ma nu ma las de EGR pana nu il fac bec! Galeriei de admisie mare lucru nu ai ce sa ii faci in sens de curatat. Aici as vrea ai eu sugestii...
  5. Mecanici nu intra aici :pirate: ; doar soferi cu necazuri
  6. Pentru ca cel mai orobabil se MASOARA POLUAREA pe tester... masina putand avea motor de capacitate mare si CU FILTRU DPF sa se inscrie in norma Euro 4. Euro 5 ca si euro 6 introdusa anul acesta cred ca clasifica mai bine,dupa anul fabricatiei... dar din nou probabil cerinta de motoarea mai puternice.. Determina punerea filtrelor si implicit norma de poluare specifica..
  7. Cred ca am deschis o "cutie cu viermi" adica un subiect necunoscut (multora) pe care recunosc nu il stapanesc in totalitate (nu ca nu mi-as dori dar.. Mai bine sa citez neavizata wikipedia, "In 2000, in anticipation of the future Euro 5 regulations PSA Peugeot Citroën became the first company to make filters standard on passenger cars" deci daca din 2000 a fost intentia introducerii acestor filtre ce ar mai fi de zis? Sursa: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter
  8. Nu inteleg intrebarea. Nu lucrez la bmw sa am raspuns in maneca... dar cred ca normele de poluare se intrepatrund in functie de capacitatea motorului si pot "intra" prin poluarea data chiar in 2010. Iata: http://cararac.com/emissions/bmw/5-series.html :winkcool: Ce a adus, parerea ta, introducerea filtrului DPF?
  9. Nu are DPF. Pentru ca este EURO 4! Euro 5 a "adus" prea detestatele filtre DPF! Cum altfel crezi ca s-a redus ... poluarea?? Putin din ECU .. tolerante si mai mici, ulei... motor tinut din scurt... iar consumatorii trebuie sa suporte daca isi permit ... scuze nu am vrut sa fiu ironic A daca nu ma crezi pe cuvant.. Uita-te cu ochii tai incepand de la evacuare pana la toba finala...dupa doua sonde care ar trebui sa fie infipte inainte si dupa fitru respectiv. Cred ca primele modele au venit cu filtru catalizator. Dar, se poate sa ma insel, stiu ca au aparut mai apoi si doua in una ... A ta face parte, daca ar avea din primele modele :flowers: (scuze)
  10. Are dreptate ce scrie Stefan320d. Pacat ca mi-a scapat, sa-i confirm. Este foarte recomandat sa folosesti uleiul specific motoarelor cu filtru DPF. Sunt convins ca ii v-a prelungi viata. Am citit un document oficial al celor care produc filtre DPF iar uleiul, cantitatea de ulei ce inevitabil arde, trebuie sa produca cat mai putina cenusa. La distanta scurta urmeaza calitatea motorinei... dar deja intru in alt subiect. Da, asa e. Daca tii la filtru si la banii tai pune uleiul specific... DPF si schimba-l la jumatatea recomandarii producatorului :purple: nu glumesc.
  11. In ce document scrie ce ai scris mai sus despre masina ta? Cel mai important este tipul de ulei si mai apoi vascozitatea conteaza... Ce stii despre asta la masina ta? O masina noua in rodaj, poate sa aiba un anume tip de ulei, dar asta e alt subiect.
  12. am gasit linkul asta pt tine si pare a fi lantul.. autorul postului zice ca schimbat lantul fiind in garantie. Tipul accelereaza peste 150 rot/min si zgomotul e similar
  13. @ jorjcristian, Ai verificat CONTINUITATEA acelor fire? Faptul ca sunt intregi nu inseamna ca nu pot fi rupte in izolatie.
  14. Gustul nu e cel mai bun cand mergi la asa :2guns: ..mecanici ( :stupid: ) care o data numara cilindrii de la fulia motorului, o data de la cutie. Bine ca s-a rezolvat. Multumim pentru ca ne-ai tinut la curent. ..o sugerare sa se claseze (inchida) topicul? Sa ramana scurt, concis si la obiect.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.